Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2021-11-24 06:00
2021-11-15 20:48
RĖMIMAS
2021-11-11 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nesuprantu, kodėl ,,IKI" atsisakė pastovių komandų, kaip buvo mūsų miegrajonio parduotuvėlėje. Juk tai suteikia jaukumo, ramybės pojūtį. Ateini ,į ,,savo" parduotuvę, ten tau pažįstama viena iš dviejų šios parduotuvės komandų, kuri budi šią savaitę. Persimeti keliais žodžiais, maždaug ,,Kaip vaikai, kaip sveikata; o ką iš šito verdat?" ir pan. Tokios ,,smulkmenos" labai svarbios kuriant psichologinio komforto klimatą mieste. Prekybos centrai be reikalo ignoruoja šį savo vaidmenį.
Bet daugumą kitų pirkėjų erzina kai stovi eilėje ir pardavėja su "pažįstama" užsikalba apie vaikus, sveikatą. Dažniausiai tokie mėgstantys pasikalbėt su pardavėjom nesusimasto, kad priverčia kitus laukt.
IKI aptarnavimas baisokas - nešvarūs savitarnos automatai, šalia rūgščia mina slampinėja jų prievaizdai, arba naršo telefonuose arba kalab nesuprantama slaviška kalba tapusavy apie vakarėlius. liūdnas vaizdas.
Galiu suabejoti tokio tyrimo patikimumu ir objektyvumu. Lidl nevertina, nes nėra uždarų skyrių, o Aibėse ar jis yra? Gal keliose per visą Lietuvą.. Didelę įtaką turi ir pirkėjų srautas. Jei pirkėjų nėra arba jie tik kaip muziejuje (Rimi), tai aišku ir tvarka gera...
IKI dabar yra Norfa
nematau, kas yra nugalėtojas pagal tyrėjus, tačiau man patinka labiausiai tos IKI, kurios atsinaujino, panaikinant tuos baisius įėjimo vartus - dabar pakliūni tiesiai į vaisių daržovių skyrių, kur asortimentas yra gausiausias, lyginant su bet kurio kitu tinklu. Būtų gaila, jei IKI parsiduotu toms ALDI daržinėms su plastikiniu asortimentu.