Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-11-17 05:45

Sritis, kuriai prognozuoja itin sunkią konkurenciją su DI

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jei kreipiatės į didesnę įmonę internetu, dažnai pirma turėsite bendrauti su dirbtinio intelekto (DI) vedliu, ir tik šiam nepajėgus atsakyti, būsite sujungtas su tikru konsultantu. Analitikai spėja, kad greitai dalį skambučių centrų funkcijų atliks DI programėlės, bet šio verslo atstovai Lietuvoje kur kas optimistiškesni.

Viename interviu „Financial Times“ Krithi Krithivasanas, Indijos technologijų įmonės „Tata Consultancy Services“ generalinis direktorius, sakė, kad dėl DI netrukus Azijoje skambučių centrų poreikis bus minimalus. Indija garsėja kaip skambučių centrų centras.

Dramatišką susitraukimą skambučių centrų verslui numato ir analitikai. BBC paviešino JAV tyrimų ir technologijų organizacijos „Gartner“ prognozes, pagal kurias iki 2029 m. DI savarankiškai išspręs 80% įprastų klientų aptarnavimo problemų.

52795
130817
52791