Slaptieji pirkėjai paskelbė, kuris prekybos tinklas aptarnauja geriausiai

Slaptieji pirkėjai nustatė, kad aptarnavimo kokybė didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose per pastaruosius porą metų smuktelėjo žemyn: koją kiša netinkama darbuotojų išvaizda, higienos normų, būtinų karantino metu, ignoravimas. Pagerinti aptarnavimą per dvejus metus pavyko vienintelei Norfai, o Maxima prarado 2019 m. turėtą aptarnavimo kokybės lyderės titulą.
Aptarnavimo kokybės didžiųjų mažmeninės prekybos centrų sektoriuje tyrimą 2021 m. atliko UAB Slapto pirkėjo tyrimai, dirbanti su prekės ženklu Dive Lietuva. Lietuvoje tirti didžiausi prekybininkai: Iki, Lidl, Maxima, Norfa, Rimi, Aibė ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti