2025-10-26 14:53

„Google“ žvilgsnis: kaip keisis rinkodara 2026-aisias

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dubline vykusioje „Google Partner Summit 2025“ konferencijoje, skirtoje „Google“ partneriams, technologijų milžinė pristatė savo viziją skaitmeninės rinkodaros ateičiai, pasaulines dirbtinio intelekto (DI) tendencijas ir pagrindinius iššūkius, su kuriais susiduria verslai, organizacijos bei agentūros.

Konferencijos metu „Google“ atstovai pabrėžė, kad prasideda DI era: pasiruošimas baigėsi, prasidėjo transformacija, mat rinka jau tam pasiruošusi ir šiuo metu vyksta aktyvi DI transformacija visose gyvenimo ir verslo srityse. 

Remiantis „Gartner“ ir „Forrester“ duomenimis: 

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791