„Surfshark“ patirtis su influencerių rinkodara: vieno lapo sutartis ir karalius „YouTube“
Nuo pat veiklos pradžios nuomonės formuotojų rinkodarą pasitelkia Lietuvoje gimęs VPN paslaugų startuolis, kibernetinio saugumo bendrovė „Surfshark“ (UAB „Netflow“).
„Investuodami į influencerių rinkodarą, jaučiame ryškų poveikį ir kitiems kanalams, nesvarbu, ar tai būtų partnerysčių rinkodara (angl. affiliate marketing), ar perkamos reklamos socialiniuose tinkluose, ar tradiciniuose kanaluose. Didelį potencialą matome ne tik iš tiesioginių pardavimų, tačiau ir visoje mūsų produkto kelionėje. Iš pokalbių su vartotojais girdime, kad apie mūsų produktą jie dažnu atveju sužino iš influencerių, tačiau tikrai esame matomi ir tradicinėje TV“, – kalba Domas Černiauskis, „Surfshark“ influencerių komandos vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai