2025-11-19 05:45

„Surfshark“ patirtis su influencerių rinkodara: vieno lapo sutartis ir karalius „YouTube“

Socialiniai tinklai atsiriekia vis daugiau vartotojų dėmesio ir laiko, čia vis didėja ir prekių ženklų rinkodaros biudžetų eilutė.

Nuo pat veiklos pradžios nuomonės formuotojų rinkodarą pasitelkia Lietuvoje gimęs VPN paslaugų startuolis, kibernetinio saugumo bendrovė „Surfshark“ (UAB „Netflow“). 

„Investuodami į influencerių rinkodarą, jaučiame ryškų poveikį ir kitiems kanalams, nesvarbu, ar tai būtų partnerysčių rinkodara (angl. affiliate marketing), ar perkamos reklamos socialiniuose tinkluose, ar tradiciniuose kanaluose. Didelį potencialą matome ne tik iš tiesioginių pardavimų, tačiau ir visoje mūsų produkto kelionėje. Iš pokalbių su vartotojais girdime, kad apie mūsų produktą jie dažnu atveju sužino iš influencerių, tačiau tikrai esame matomi ir tradicinėje TV“, – kalba Domas Černiauskis, „Surfshark“ influencerių komandos vadovas.

52795
130817
52791