Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-11-14 05:45

Kaip vaizdo įrašas apie namą „YouTube“ užkūrė 1,6 mln. peržiūrų ir klientų pageidavimų koncertą

Laurynas Mitkus, LHM grupės vienas iš įkūrėjų, bendraturtis (dešinėje), su „YouTube“ kanalo „The Luxury Home Show“ komanda. Bendrovės nuotr.
Laurynas Mitkus, LHM grupės vienas iš įkūrėjų, bendraturtis (dešinėje), su „YouTube“ kanalo „The Luxury Home Show“ komanda. Bendrovės nuotr.
Norint parduoti brangų produktą, prieš tai reikės investuoti į jo reklamą. Bet jeigu produkto kaina skaičiuojama milijonais, reikės pasistengti pasiekti jo pirkėją. Ir nemažai išleisti, kol paaiškės, kurios priemonės yra efektyvios, nors nebūtinai brangiausios.

Plungės LHM įmonių grupė, statanti prabangius slidinėjimo namus, kurių kainos Norvegijoje dabar siekia nuo 1,3 mln. Eur iki 4,5 mln. Eur, netrukus baigs ir pirmąjį objektą JAV. Kai viskas iki smulkmenų bus užbaigta, tada prasidės ir rinkodara, kad, prieš ateinant potencialiems pirkėjams, beliktų tik užkurti židinį.

„Nes labai sunku nupasakoti, koks geras bus tas produktas iš tikrųjų. Kai ateini ir pabaigtas visas interjeras: židinys užkurtas, visi kilimai patiesti, servetėlės, gėlytės sudėliotos, – visa tai duoda emociją ir mes šituo dalyku šventai tikime, – sako Laurynas Mitkus, LHM grupės vienas iš įkūrėjų, bendraturtis. – Todėl JAV namas yra interneto svetainėje, kam įdomu, gali susisiekti, bet mes praktiškai nė nereaguojame į tuos paklausimus. Norime pabaigti ir tada išeiti į pardavimus. Tada prisidės ir visos rinkodaros priemonės.“

52795
130817
52791