Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

22
  • 2025-07-17T09:10:55+03:00

    Kada hipiai susipras, kad klimato kaitos stabdymas, tėra saviapgaulė ir baigs tam mėtyti pinigus. Ne ES jėgoms pareguliuoti klimatą, geriau mėtomas lėšas skirti prisitaikyti gyventi naujo klimato sąlygomis.

    • 2025-07-17T09:21:21+03:00

      Daug artistų ES jėgas pagal save matuojasi. Atsilaikysime. Net be pagalbos (tos nereikšmingos).

    • 2025-07-17T09:34:19+03:00

      Yra tokia faunos rūšis, kuri iš savo kondicionuojamų darbo vietų nemato kas vyksta provincijoje, kaip daugėja žmonių kurie net maisto normalaus nebeišgali nusipirkti. Ateis tas laikas, kai Žemaitaitis su savo chebra bus visai geras variantas, palyginus su tuo ką dar išrinks ta zombėjanti tautos dalis (beje istorija su balais prie egzaminų rezultatų tą ir rodo), o traktoriai Vilniaus gatvėse atrodys kaip pramoga. Kai Vilniuje turėsim Keiptauną, tada pergalvosit kur ir kaip mokesčius/pinigus skirstėm.

    • 2025-07-17T13:02:53+03:00

      Kada butelio dugno ieškotojai ir jų vaikai supras, kad neturint išsilavinimo ir supratimo, pasisakymai nuo unitazo rodo tik tavo problemas. Pinigų mėtymas? Na kažkada ir traukiniai buvo pinigų mėtymas, o VDV ir toliau pinigų mėtymas yra. Kodėl negaila mėtyti pinigų tiek tiesiogiai remiant VDV, tiek ir netiesiogiai, t.y. per trumpesnę gyvenimo trukmę ir išaugusius susirgimus ar vaikus gimusius neįgaliais? JAV atveju, tai iš viso, tiesioginė parama iškastinio kuro pramonei yra tokia didelė, kad niekada nepavys paramos AEI. ES bendrai irgi. Pas mus sunkiau tai įvertinti, nes ne per daugiausia turime energinių išteklių. Ir konkrečiai elektromobilių atveju, pinigų skyrimas laiku būtų leidę užsiimti rinkos dalį ir neužleisti jos kiniečiams. Mes neužsiėmėme, kinai laiku "pasimėtė" pinigais, ir dabar tai bus jų rinka. Taip kaip jau atsitiko su saulė, ir visgi galų gale nutiko su vėju. Nors vėjo technologijas išvystė europiečiai, bet paskutiniame etape, kai reikėjo iki galo išdirbti masinę gamybą, investicijos į statybas ir tyrimus krito. Padovanojome kiniečiams. Taigi net nevertinant klimato kaitos, rinką atidavėme kinams. Ir ta rinka atsiras ne dėl ekologijos, o dėl ekonomijos, ekonomikos ir komforto. Elektromobiliai ir daugelis elektrinių technologijų yra energiškai efektyvesnės ir eksploatacija yra daug pigesnė. Ekonomika - tai tiek nepriklausomybė nuo energijos importo, tiek nuo energijos išteklių kainų svyravimų. Kai čia kiti žviegė, kad šildymas brangus, dujos brangios, elektra kiek išbrango, ar kad kuras brangus - man švietė didžiąja dalimi vienodai, o dabar būtų visai vienodai. Nekalbant apie šalies prekybos balansą ar tiekimo saugumą. Poveikio klimato kaitai sumažinimas, čia yra tik teigiamas šalutinis poveikis, dėl kurio verta vykdyti kaip pasauliui greičiau. Bet remti šių technologijų vystymą galėjo būti verslo strategijos sprendimas, siekiant iš to uždirbti. Bet to nesuprantantys, įsivaizduoja esantys verslo guru. Dėl tokių, dabar Kinija ir dominuoja AEI.

    • 2025-07-17T13:05:26+03:00

      Normalaus maisto neišgali nusipirkti? Tai vietoje anksčiau miltų, pieno, kiaušinių ir mėsos, dabar perka suteptus sumuštinius? Vietoje laidinio telefono, visi šeimoje išmanius telefonus turi? Poreikiai ir norai išaugo daugiau nei pajamos. Ne kainos išaugo daugiau nei pajamos. Istorija su balais dėl egzaminų rodo tik politikų norą sulįsti į subinę. Nuo visų moksleivių skaičiaus, išlaikiusių matematikos egzaminą dalis išliko +- tokia pati kaip praėjusiais metais. Tiesiog daugiau sugalvojo laikyti va bank matematikos egzaminą.

    • 2025-07-17T16:20:07+03:00

      "Kada butelio dugno ieškotojai ir jų vaikai supras, kad neturint išsilavinimo ir supratimo, pasisakymai nuo unitazo rodo tik tavo problemas."- Как давно вы в Европе? Abu?

    • 2025-07-17T16:39:08+03:00

      -:]] VŽ, bizūnai su botagais- anaxroniZmai. Mes - Europoje !!! Nepainiokite su *opa, - suprantama, why ilgitės.

    • 2025-07-18T04:28:44+03:00

      Kas per menas, kurį reikia aiškinti, kas per nuomonė kurią reikia tikslinti... Buvo čia straipsniukas, autorystės neįrašysime, nes ne visiems patinka būti cituojamiems bet kur. Apie bulves parduodamas tarp mobiliakų. T.y. apie bruožą VYKDYTI. Greitai įtikti galingesniam. Tai nebūtina. ČIA - EUROPA. Jei kada nors supratote, kas tai tokio.

  • 2025-07-17T09:55:12+03:00

    Dažnam vyrui meška per ausį sudavė, tad ir visokiausiose piruetuose nesigaudo. Viskas turi daug veidų šiais laikais. Skirkite, kur Europa, o kur jai kenkiama. Ir galvokite, kodėl. Tuomet suprasite, kas vertas palaikymo, o kam būtina priešintis. Ir tai kainuos, kaip viskas, kas tikra. (Nežinau, kas tas žem ai tai tis- ir tai nesvarbu, nes negali būti niekuo kitu, tik artistu.- čia tOkios realijos, ne kitOkios. Taip, tas kainuoja,: bent per plauką realijas pastumpti).

    • 2025-07-18T04:30:46+03:00

      Taip, tas kainuoja,: bent per plauką realijas pastumti.

  • 2025-07-17T12:38:00+03:00

    Straipsnio autoriai neatliko savo namų darbų. O kiek pas mus EV stotelių? Kiek iš jų normalia kaina, o ne plėšikauja. Kiek registruota o kiek veikiančių? Kur privalomas visų degalinių EV pakrivimo įrengimas... Niekas nepirks EV kai tokios pakrovimo kainos, ir prie tokios neišvystytos infrastruktūros. Jeigu pasikrauti EV CIRCLE vos ne 2 kart brangiau elektra nei su VDV dyzeliu važiuoti... Kur valstybės politika leisti , o ne plėšikauti pasistatant daugiabučiuose savo pakrovimo stoteles. Kur valstybės prevencija, kai miesto savivaldos plėšikai nebeįleidžia į miestą elektromobilio? Pasidarė tik kad savo EV prie namų laikyti nemokamai, o atvažiaves 1 kart per mėnesį svečias - nuplėšim visą sumą už parkavimą...

    • 2025-07-17T13:15:51+03:00

      Pas mus EV stotelių santykinai EV skaičiui daugiau, nei vakaruose. Viešose, ir dar didelės galios stotelėse krauni ilgose kelionėse. Veikiančias gali stebėti apps'uose. Tai kiek jų? Degalinėse visose atsiras su laiku, įsigaliojimas per laiką. Įsirengs bet kokiu atveju kur tik galima, kad liktų bent jau parduotuvės pajamos. Jei važiuoji per dieną 500 km, į tavo bateriją telpa 400 km nuvažiuoti, sustosi ir pasikrausi 150km už 2x dyzelino kainą, ir visa kelionė vis tiek kainuos 50-70% pigiau nei kelionė dyzelinu. Akivaizdžiai klausimai žmogaus, kuris net rimtai negalvojo turėti elektromobilį. Už parkavimą mokesčio buvimas ar nebuvimas nekeičia sprendimo ir ekonomijos. Turime šeimoje elektromobilį, ekonominės klasės skirtą miestui, 4 mėnesiai. Per tuos 4 mėnesius vieną kartą prijungiau prie viešos krovimo stotelės tik tam, kad išsitestuoti, ar viskas veikia, jei prireiktų. 100km kaina gaunasi kraunant tinklo kainomis ~1,5€/100km. Kadangi turime nuosavą elektrinę, kuri jau prieš 2 metus atsipirko, tai skaityk savikaina 100km gaunasi 0,6-0,7€ (su visais mokesčiais ir atsidėjimu inverterio keitimui po 15 metų tarnavimo). Kitas ekonominės klasės VDV 100km taip pat važinėjant kainuoja apie 10-12€/100 km. Automobilio pirkimo kaina - EV kainavo po paramos 14k€ pilnos komplektacijos. Skirtas tik miestui, kaip antras automobilis šeimoje, kuris dabar drožiamas pilnai, o "pirmasis" užvedamas į savaitę 1-2 kartus. Iš esmės kadangi EV beveik pilnai pakeitė VDV, tai lizingo įmoka (pradinis įnašas liko 0) yra mažesnė, nei sutaupytos degalų sąnaudos VDV. Lieka tik už kasco susimokėti, kas yra mažiau, nei remonto sąnaudos daugiau važinėjant su senu VDV, už kurį sumokėta prieš ~3 metus buvo pusė to naujo EV kaina. Garantija 8 metų akumuliatoriui. Ieškant pirkti pirmo automobilio, yra variantų gerų už 30-35k€, su 500km realiu nuvažiuojamu atstumu, bagažinė>700l, ir garantija akumuliatoriui 10 metų ir 1kk km, likusiam automobiliui nuo 5 metų.

    • 2025-07-18T08:55:09+03:00

      Kuris modelis tuos 500km nuvažiuoja ant 130kmh?

    • 2025-07-18T09:25:42+03:00

      O kur čia vidutiniškai 500 km gali važiuoti ant 130 km/h? Ir rašiau apie mišrų, ne 130 km/h. Torres EVX autostradoje ~400 turėtų veikti. Nekalbant jau apie tai, kad Lietuvoje autostradoje vasarą važiuojant 130km/h greičiu, lenki 90% eismo.

    • 2025-07-18T15:36:05+03:00

      Išlipkit, tamsta, iš burbulo. Ar manot, kad 70% LT gyventojų sugebėtų taip gyvent, kaip Jūs dabar gyvenat? Visi šie jūsų paskaičiavimai yra niekiniai, nes daug žmonių nei turi savo namą (kaip, spėju, jūs), nei nuosavos elektrinės, nei 30-35k automobiliui.

    • 2025-07-21T10:09:20+03:00

      O galima gal pavyzdukų su nuorodom tų gerų automobilių už 30k su 500km realiu atstumu?

    • 2025-07-24T12:02:19+03:00

      O kodėl jei EV, tai būtinai naujas, o VDV, tai jau ir senas tinka? Nuosava elektrinė nebūtina, užtenka įjungti valdymą, kad krautų, kada elektra pigi. Daugiabutyje gyvenant, taip, yra daugiau reikalų. Reikia praktiškai tik iš valstybės pinigų, įsirengti pakrovimo stoteles mažos galios.

    • 2025-07-24T12:03:05+03:00

      Vieną konkretų įvardinau, ar neišeina paieška pasinaudoti? Tuo tarpu važinėjuosi Dacia Spring kibiriuku po miestą. Iš kišėnės <14k€. Ką VDV panašaus galite pasiūlyti?

    • 2025-07-31T17:52:56+03:00

      Tai kad ir autostrada pirmyn atgal. Esmė negaišti laiko ieškant kabelio.

  • 2025-07-17T14:17:23+03:00

    Prašvito optimizmo saule Lietuvoje po Speed atvažiavimo , net musu radijas nebegroja liūdesio gpu socializmo laidotuviu

    • 2025-07-17T16:30:30+03:00

      Jūms reikėtų pasisamdyti vertėją. Pusė etato. Nuo keturiolikos PM, bent.

    • 2025-07-18T09:26:05+03:00

      Jums abiems reikia psichiatro.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791