Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-18 17:16
2025-11-18 10:56
RĖMIMAS
2025-11-18 09:00
RĖMIMAS
2025-11-18 06:30
2025-11-17 16:22
2025-11-17 14:24
2025-11-17 11:17
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
ar teisingai sklando vienas is scenariju, kad Baltarusija atsakys tranzito ribojimu per Lietuva(jei bus sustabdyta 11mil tonu kalio ). Ar nereikia pasiruosti altenatyvos gabenti naftos produktus is Mazeikiu i Ukraina? ar nereikia pasiruosti gabenti prekes i(is) Ukraina, Kazachastana,Rusija per Latvija? Tranzito is siu saliu verslas turbu jau spres per Estija, Latvija, Peterburga, nes jau dabar verslas nukreipia krovinius per kitus uostus. Tad gal but reikia pagalvoti apie darbo birzose operatyviai surengti mokymus, ir visus logistus, sandeliu darbuotojus, gelezinkeliuecius perkvalifikuoti i lustu gamintojus ir biotechnologus. dabar tai bus ant bangos, nes tiketina prarasime ir baltarusiska tranzita , o i/is Kinijos verslas jau daba uzsako ne per Klaipeda, o per Lenkija, Ryga... uoste konteineriu is kinijos mazeja... o ka daryti su uosto rodikliais, kuriu augimui buvo isleisti simtai milijonu, gilinant uosta, tvarkant gelezinkelio infrastuktura... gal but tai laikina, truks 10-20 metu, paskui vel viskas bus grazu? einu skaityt vadoveliu apie lustu gamyba...
Turite omenyje lustų gamybą Taivanio įmonėse, kurių tuoj tuoj prisisteigs Lietuvoje:) ?