2025-11-16 16:55

Kadaise – „Photoshop“, dabar – DI: nuo išankstinio nusistatymo iki neribotų galimybių

Su DI kurtos reklamos. Stop kadrai „YouTube“, „Vimeo“.
Su DI kurtos reklamos. Stop kadrai „YouTube“, „Vimeo“.
Vis daugiau verslų įtraukia dirbtinio intelekto (DI) įrankius į savo komunikacijos planus. Tai atveria daugiau lankstumo: kampanijas galima kurti greičiau, paprasčiau jas adaptuoti skirtingoms rinkoms, tačiau tai kelia ir rizikų. Nors ši technologija gali sugeneruoti įspūdingų vaizdų, jis vis dar stringa ten, kur reikia žmogaus „kibirkšties“, o neretai yra sutinkama ir su išankstine kritika bei nusistatymu.

Tokiais pastebėjimais dalinasi Justinas Vosylius, pastarąjį dešimtmetį Londone vadovaujantis savo įkurtai vaizdo produkcijos įmonei „Airview Productions“. Prieš kiek daugiau nei 9 mėnesius jis Lietuvoje įsteigė UAB „Limitless Motion AI“, kuri specializuojasi dirbtinio intelekto kuriamos vaizdinės medžiagos ir vizualizacijų srityje. 

Pašnekovo teigimu, DI pakeitė pačią vaizdo turinio kūrimo logiką: nuo to, kaip planuojamos išlaidų eilutės iki neįsivaizduojamai prasiplėtusių kūrybinių galimybių.

52795
130817
52791