Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-11-18 09:00
RĖMIMAS
2025-11-18 06:30
2025-11-17 16:22
2025-11-17 14:24
2025-11-17 11:17
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
2025-11-12 09:03
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
"Ir čia dažnai taip būna anoje pusėje – sukuri problemą ir po to siūlai ją spręsti." - valdžiagyvis gaslight'ina. Lietuvos valdžia pradėjo galbėti, kad balionai yra hibridinė ataka (kur įrodymai, kad baltarusių valdžia juos leidžia?), Lietuvos valdžia sieną ir uždarė. Dabar žiūri kaip lenkai važiuoja, o mes - ne.
Jūsų žiniai: Lietuvos transporto industrijoje dirba apie 80 000 vairuotojų iš trečiųjų šalių. Kiekvienas jų kas mėnesį į valstybinę pensijų sistemą sumoka po 365 eurų. 80 000 × 365= 29 200 000 eurų per mėnesį, o per metus susidaro 350 400 000 eurų. Trečiųjų šalių vairuotojai dažniausiu atveju nedirba Lietuvoje po 15 metų, todėl ir pensijos negauna. Vadinasi šie pinigai lieka valstybinėje pensijų sistemoje ir ją panaudoja Lietuvos gyventojai. Protingas žmogus supras, kiek pajamų valstybei atneša vienas įdarbintas trečiosios šalies pilietis. Man nerūpi GPM ar kitos išmokos. Lietuvoje tie, kurie kuria darbo vietas ir įdarbina užsieniečius, yra šių dienų didvyriai. Galiausiai, biudžetas matuojamas pinigais, o ne gražiais žodžiais.