Roterdamo uostas skaičiuoja 2,6% smunkančią krovinių apyvartą
Tuo metu konteinerių krova Roterdame augo 3,0% iki 10,742 mln. TEU, tačiau bendras jais gabentų krovinių svoris buvo 0,6% mažesnis ir pasiekė 100,5 mln. t.
Skystų krovinių srautai sunyko 3,4% iki 146,4 mln. t, iš jų žaliavinės naftos apimtis didėjo 2,7% iki 75,9 mln. t, naftos produktų mažėjo 17,2% iki 35,1 mln. t, suskystintų gamtinių dujų – išaugo 14,9% iki 9,6 mln. t.
Keltais gabenamų „ro-ro“ krovinių mažėjo 0,1% iki 19,4 mln. t, kitų generalinių krovinių – padaugėjo 1,1% iki 4,6 mln. t.
Mažėjant anglies ir rūdų krovai, birių krovinių apyvarta mažėjo 5,6% iki 49,3 mln. t, nors tuo metu žemės ūkio produkcijos apimtis išaugo 16,8% iki 8,8 mln. t.
2024-aisiais krovinių Roterdamo uoste apimtis, palyginti su 2023 m., mažėjo 0,7%, iki 435,8 mln. t.
Tuo metu Klaipėdos uostas skelbia apie šiais metais 11% išaugusią krovinių apyvartą, nors uosto įmonės pastebi, kad šį augimą lemia atsitiktiniai ir tvarumo neužtikrinantys veiksniai.