Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

9
  • 2025-11-14T14:08:52+02:00

    ... Lietuvos logistikos rusverslas?

    • 2025-11-14T15:47:25+02:00

      Rus ne Rus, bet mokesčius mokėjo Lietuvoje. Manai, kad Vakarų investicijos čia ateidavo dėl pigios darbo jėgos ar energijos ? Ko jau senai nebėra.Paprasčiausiai, iš mūsų arčiau būdavo pasiekt pelningas Rytų rinkas.Čia plaukė pigios Rytų žaliavos. Dabar palikom galutinė stotelė, kur mažai kas išlipa, mažai kas įlipa.

  • 2025-11-14T14:15:02+02:00

    LT logistika buvo viena stipriausių ES ir vienu idiotišku Vyriausybės sprendimu viskas gali žlugti.

    • 2025-11-14T15:17:47+02:00

      LT logistika būtent ir užaugo dėl ankstesnių vyriausybių sprendimų. Daugelį metų leista pigesnių vairuotojų įsivežti. Dėkokite, o ne kroodilo ašaras čia liekite. Fūras ne dešimtim, o jau šimtais ar tūkstančiais perka.

    • 2025-11-14T16:07:05+02:00

      perka ar pirko?

    • 2025-11-14T16:08:36+02:00

      pirko tūkstančiais nes buvo stipriausi, tamstai su suvokimu problemos?

  • 2025-11-14T14:19:39+02:00

    Pasakėlių pasakotojas. Prieš kelias dienas aiškino, kad kroviniai iš BY ne į LT važiuoja, o dabar gaunas, kad jeigu fūros ratai LT žemės nepalies tai jau verslas žlugs.

    • 2025-11-14T15:38:13+02:00

      Iš BY važiavo į Klaipėdą,Liepoją, Rygą arba Kaliningradą.Kroviniai tranzitiniai.Badą pajus ne tik Linava, bet ir Lietuvos geležinkeliai, uostas.Problemos kompleksinės.

  • 2025-11-14T16:05:33+02:00

    ...vežimų į Rusiją ir Baltarusiją verslas, į stan'us realiai dauguma absoliuti reeksportas į Ru. Tai ačiū, nereikia.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791