Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
2025-11-12 09:03
RĖMIMAS
2025-11-11 16:20
2025-11-11 12:10
2025-11-10 15:35
2025-11-10 10:10
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
... Lietuvos logistikos rusverslas?
Rus ne Rus, bet mokesčius mokėjo Lietuvoje. Manai, kad Vakarų investicijos čia ateidavo dėl pigios darbo jėgos ar energijos ? Ko jau senai nebėra.Paprasčiausiai, iš mūsų arčiau būdavo pasiekt pelningas Rytų rinkas.Čia plaukė pigios Rytų žaliavos. Dabar palikom galutinė stotelė, kur mažai kas išlipa, mažai kas įlipa.
LT logistika buvo viena stipriausių ES ir vienu idiotišku Vyriausybės sprendimu viskas gali žlugti.
LT logistika būtent ir užaugo dėl ankstesnių vyriausybių sprendimų. Daugelį metų leista pigesnių vairuotojų įsivežti. Dėkokite, o ne kroodilo ašaras čia liekite. Fūras ne dešimtim, o jau šimtais ar tūkstančiais perka.
perka ar pirko?
pirko tūkstančiais nes buvo stipriausi, tamstai su suvokimu problemos?
Pasakėlių pasakotojas. Prieš kelias dienas aiškino, kad kroviniai iš BY ne į LT važiuoja, o dabar gaunas, kad jeigu fūros ratai LT žemės nepalies tai jau verslas žlugs.
Iš BY važiavo į Klaipėdą,Liepoją, Rygą arba Kaliningradą.Kroviniai tranzitiniai.Badą pajus ne tik Linava, bet ir Lietuvos geležinkeliai, uostas.Problemos kompleksinės.
...vežimų į Rusiją ir Baltarusiją verslas, į stan'us realiai dauguma absoliuti reeksportas į Ru. Tai ačiū, nereikia.