2021-07-19 08:45

Kauno terminalo jungtį su Vakarais verslas pasitinka kupinas entuziazmo

Kauno intermodalinis krovinių terminalas Palemone. Indrės Sesartės nuotr.
Kauno intermodalinis krovinių terminalas Palemone. Indrės Sesartės nuotr.
Palemone veikti pradedančios Kauno intermodalinio terminalo jungties su Vakarų Europos geležinkelių tinklu Lietuvos logistikos bendrovės laukė ilgai ir joje mato milžinišką potencialą. Kai kurios įmonės ir savo investicinius planus dėliojasi taip, kad kuo geriau išnaudotų terminalo teikiamą naudą.

Pirmadienį į Palemoną atvykus traukiniui iš Nyderlandų, bus duotas oficialus startas Kauno intermodalinio terminalo jungties su Vakarų Europa veiklai. Dabar šis terminalas yra labiausiai į Rytus nutolęs europinės geležinkelių sistemos taškas, kurį galima pasiekti 1.435 mm pločio vėže.

Įgyvendinant „Rail Balticos“ projektą europinė vėžė nuo Kauno bus pratęsta iki Latvijos ir Estijos, tačiau Lietuvos logistikos sektoriaus verslininkams svarbiausia atsiradusi galimybė Vakarų kryptimi geležinkeliu gabenti puspriekabes ir konteinerius.

52795
130817
52791