DI ir nauja skaitmeninės rinkodaros realybė: ką būtina žinoti verslui
Kas konkrečiai keičiasi ir kokią įtaką tai turės? „Whatabout agency“ komanda apžvelgia svarbiausias praėjusio mėnesio skaitmeninės rinkodaros naujienas ir pateikia esmines įžvalgas.
Nauja skiltis „AI Max“ paieškos terminų ataskaitoje
„Google Ads“ „AI Max“ paieškos terminų ataskaitoje (angl. Search Terms Report) atsirado nauja skiltis – „Sources“. Ji atskleidžia, kuo remdamasi „Google“ rodė skelbimą „AI Max“ kampanijose. Kol kas galimi du pagrindiniai šaltiniai: Landing pages & URL inclusions – skelbimas buvo rodomas, nes svetainės puslapio turinys atitiko paiešką. „AI Max“ expanded matches – „Google“ rodė skelbimą remdamasi DI prognozėmis (net jei puslapyje apie tai nėra aiškaus turinio).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai