Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-11-12 05:45

DI ir nauja skaitmeninės rinkodaros realybė: ką būtina žinoti verslui

Iliustracija sugeneruota su „Nano Banana“.
Iliustracija sugeneruota su „Nano Banana“.
Regis, šį rudenį technologijų milžinės nusprendė dar labiau padidinti apsukas, pažerdamos visą šūsnį svarbių naujienų. Nemaža dalis jų – susijusios su dirbtiniu intelektu (DI), vis labiau paliečiančiu kiekvieno mūsų gyvenimą. Ką jau kalbėti apie internete konkuruojančius verslus, kuriems ši technologija bene gyvybiškai svarbi.

Kas konkrečiai keičiasi ir kokią įtaką tai turės? „Whatabout agency“ komanda apžvelgia svarbiausias praėjusio mėnesio skaitmeninės rinkodaros naujienas ir pateikia esmines įžvalgas.

Nauja skiltis „AI Max“ paieškos terminų ataskaitoje

„Google Ads“ „AI Max“ paieškos terminų ataskaitoje (angl. Search Terms Report) atsirado nauja skiltis – „Sources“. Ji atskleidžia, kuo remdamasi „Google“ rodė skelbimą „AI Max“ kampanijose. Kol kas galimi du pagrindiniai šaltiniai: Landing pages & URL inclusions – skelbimas buvo rodomas, nes svetainės puslapio turinys atitiko paiešką. „AI Max“ expanded matches – „Google“ rodė skelbimą remdamasi DI prognozėmis (net jei puslapyje apie tai nėra aiškaus turinio).

52795
130817
52791