Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-18 17:16
2025-11-18 10:56
RĖMIMAS
2025-11-18 09:00
RĖMIMAS
2025-11-18 06:30
2025-11-17 16:22
2025-11-17 14:24
2025-11-17 11:17
2025-11-14 11:13
2025-11-13 10:33
2025-11-13 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kainą lemia ne gamintojai, o konkurencija. Jeigu ką.
*idealios konkurencijos sąlygom.
Bus įdomu pažiūrėti į kainas po 5 metų (atmetus infliciją ir kt.)
Labai aktualu ir kokia kainą gaus, tie kas perka mašinas iš IONITY įkūrėjų. Gal čia būdas suteikti jiems privilegijas ir kad stotelės laisvesnės būtų. Protinga būtų :)
Vokietijoje žada apie 20-30 Eur/mėn. prenumeratą ir apie 0,3 Eur/kWh.
Kainas lemia GODUMAS , naftos savikaina irgi nedidelė , bet kuro kainos didelės .Dabar atėjo elektros kainai augti .
Godumas arba daug norejimas verslo varomoji jėga.
Kodėl verslo? Verslas nėra godus, verslas nejaučia emocijų. Žmogus yra godus. Visi iki vieno, kurie dirba už daugiau nei MMA ir nėra tuo patenkinti bei atsisako didesnės algos.
Verslas yra žmonės, verslas be žmonių neegzistuoja. Absoliuti dauguma verslo egzistuoja dėl noro pasiekti ir turėti daugiau, o tai yra godumas, ir nėra tame nieko neigiamo.
0,79€/kWh? Manau brangu.
Vazineju elektromobiliu jau keletą metų. Į greito pakrovimo stotele uzsuku gal kokius 10 kart per metus. Namie iš tinklo pasikrauti kainuoja apie 2 eur. Tie kas gyvena butuose irgi turėtų kooperuotis ir įsirengti savo vidutinio galingumo stoteles prie namu
Baik tu, daugiabučių gyventojams prisiimti atsakomybę už savo kiemą? Misija neįmanoma. Dėl parkingo vietų ar prasto asfalto savame kieme kaltina savivaldybę, bet jokiu būdu piršto nepajudins. Senai siūlau, reikia įvesti parkavimo mokestį visų daugiabučių namų gyventojams, kurių bendrijos nėra susitvarkę žemės nuosavybės mokesčio. Mėnesiui pirmai mašinai 30€, antrai 50€. Ir senų trantų neliks, ir šiaip parkavimo vietų kieme atsiras. Tada ir pinigų kiemų asfaltavimui bus. Atsiras tada ir daugiaaukščių parkavimo aikštelių, ir krovimo infrastruktūrai kiemuose pinigų. Tiesa, tada greičiausiai suskubs popierius susitvarkyti, kad nereikėtų tiek mokėti.
Jei krauti elektromobilį šioje brangioje kontoroje, nebelieka prasmės jo pirkti ir permokėti lyginant su VDV auto
Krausi čia labai retai, ir žmonės krausis, kai reikės. Čia yra taip vadinami destination charger. T.y., kai važiuosi per dieną toli, daugiau nei 300-400km