TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Publikuota: 2019-12-31
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tematika, suvestinę.

Pirmojoje pozicijoje – daugiausia atgarsio ir dėmesio VŽ sulaukusi istorija apie „CityBee“ bandymą išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją. Transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje tuomet pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, buvo iškabinti reklamos stendai, tokiu šūkiu buvo padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių, sukurtas vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragino ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. P. Indriūnaitė darbą „CityBee“ iškeitė į panašią poziciją „Google“ Lietuvos atstovybėje, o „CityBee“ šią poziciją užėmė Ieva Barkauskaitė. Plačiau skaitykite čia.

Šis straipsnis buvo populiariausias straipsnis rugsėjį ne tik VŽ, bet ir socialiniame tinkle „LinkedIn“.

Antroje pozicijoje tarp labiausiai VŽ skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tematika – apie pokyčius kortelių „Mylimiausia“ turėtojams. VŽ rašė, kad nuo šio spalio lojalumo kortelių „Mylimiausia“ turėtojai galės sukauptus eurus išleisti pas skirtingus projekto partnerius. Iki šiol lojalumo taškus „Mylimiausios“ kortelės turėtojai galėjo kaupti ir išleisti atskirai pas kiekvieną projekto partnerį, kurių šiandien yra penki: SEB bankas, „Gintarinė vaistinė“, „Circle K“, „Senukai“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šiandieniniame etape apsikeisti sukauptais eurais bus galima įsigijus prekių „Gintarinėje vaistinėje“, „Senukuose“ ir „Čili“ bei „Soya“ restoranuose. „Circle K“ kol kas dar neprisijungė ir tinklo degalinėse bus galima naudotis tik jos teikiamomis nuolaidomis bei naudoti tik čia surinktus lojalumo taškus. Plačiau skaitykite čia.

nuotrauka::1

Trečioje vietoje – straipsnis „Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne“. Prekybos tinklas „Maxima“ pavasarį paskelbė akciją, kurios metu kvietė įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija papuoštą pirkinių maišelį ir skirti 0,2 Eur vaikams. Tai socialiniuose tinkluose sukėlė laviną pasipiktinusių komentarų. Internautai stebėjosi ne iki galo apgalvotu sprendimu: inicijavusi kilnią akciją – remti vaikus, tačiau tuo pat metu skatinant plastiko naudojimą ir aplinkos taršą.

Dar didesnė pasipiktinusiųjų banga kilo tarp „Zero Waste“ judėjimo propaguotojų, kai viena ranka tarsi prekybininkė bandė imtis gero darbo, tačiau pasirinktos priemonės situaciją apvertė viską aukštyn kojomis. Plačiau skaitykite čia.

Ketvirtoje pozicijoje tarp labiausiai VŽ skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tematika – straipsnis apie „TOP10 „Instagram“ nuomonės formuotojų Lietuvoje“.

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės formuotoja „Instagram“ pripažinta socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino. Antroje vietoje – fotografas ir šokėjas Naglis Bierancas, o trečioje – sportininkas Žydrūnas Savickas. Plačiau skaitykite čia.

nuotrauka::2

Penktoje – netikėtas IKEA sprendimas prie Vilniaus palapinėse įrengti viešbutį. Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje pastatė palapinių miestelį, kuris teikė apgyvendinimo paslaugas. Vasaros naktimis palapines Vilniaus pašonėje rezervuoti buvo galima „Airbnb“ sistemoje, o nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, kainavo 10 Eur.

VŽ vėliau rašė, kad IKEA šis netikėtas žingsnis padėjo pritraukti naujus vartotojus. Kaip viešbučio kambariai įrengtos palapinės leido parodyti IKEA asortimentą netikėtose erdvėse. „Drąsiai ir garsiai pasakėme, kad turime sprendimų mėgautis vasara gryname ore ir balkone, ir terasoje, ir net palapinėse ar gamtoje. O žema nakvynės palapinėse kaina priminė IKEA žemos kainos kasdien įsipareigojimą“, – VŽ teigė Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::3

Šeštoje pozicijoje tarp labiausiai VŽ skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tema – „10 Lietuvos influencerių, kuriuos stebi priežiūros institucijos“.

Nuo gegužės pradžios klaidinančios reklamos ir lyginamosios reklamos priežiūros funkcijas perėmusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba dar metų pradžioje paskelbė 10-ties nuomonės formuotojų sąrašą, kurių įrašus socialiniuose tinkluose ir jų tinklaraščiuose analizuos per šiuos metus.

Neseniai Tarnyba pristatė gaires, kaip nuomonės formuotojams derėtų žymėti komunikaciją socialiniuose tinkluose.

Septintoje vietoje – straipsnis apie „klaidinančią ir cinišką“ „Philip Morris“ socialinę akciją šį rugsėjį. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas sulaukė ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios socialinės akcijos skatinančios mesti rūkyti. Departamentas, atlikęs tyrimą, teigė, kad „Philip Morris International“ filialas Lietuvoje vykdo ir viešina klaidinančią socialinę akciją, kuria skatinama pereiti prie kitos platinamos alternatyvos – bedūmių tabako gaminių vartojimo.

Netrukus gamintoja pakoregavo vykdomą kampaniją.

nuotrauka::4

Aštuntoje pozicijoje tarp labiausiai VŽ skaitytų straipsnių rinkodaros ir komunikacijos tema – istorijos tęsinys – „Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija. Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, – vaisiai saldūs. „CityBee“ sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV, į „Google“ nuėjo ryški rinkodaros specialistė, kuri, be kita ko, kampaniją pavadino buvusio darbdavio „vyšnia ant torto“.

„Tai buvo drąsi kampanija, parodžiusi mūsų įmonės šarmą. Labai dažnai Lietuvoje matome beveides įmones, blankias ir standartines darbdavio įvaizdžio kampanijas. Visi kalba apie tą patį, tais pačiais žodžiais. Mano žiniomis, nei viena įmonė, nei Lietuvoje, nei pasaulyje taip neišdrįso padėkoti savo darbuotojams. Kai su ja kalbėjomės, Pija minėjo, kad tai geriau nei buvusio darbdavio rekomendacija „LinkedIn“, o sukurta emocija nusvėrė viską, – džiaugiasi Lukas Yla, „CityBee“ vadovas.

Devintoje – straipsnis apie prieštaringų vertinimų sulaukusį Registrų centro prekės ženklo atsinaujinimą. Naująjį prekės ženklą kūrė reklamos agentūra „TBWA\Vilnius“. Plačiau skaitykite čia.

Dešimtoje pozicijoje vėl pokyčiai – straipsnis „Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu.

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis „Kempinski Hotel Cathedral Square“. Keisti pavadinimą paskatino noras geriau atspindėti jo pozicionavimą tarptautinei rinkai.

„Būti vadinamu „Grand Hotel“ – didžiulis pripažinimas ir pačioje prabangiausius pasaulio viešbučius jungiančioje „Kempinski“ grupėje – iš septyniasdešimt šešių „Kempinski Hotels“ viešbučių tik septyni vadinami „Grand Hotel“. Vienas iš jų nuo šiol yra Vilniaus viešbutis“, – džiaugiasi Kai Schukowski, viešbučio „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ generalinis direktorius. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku