Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą
Dabartinis įmonės prekės ženklas yra naudojamas daugiau kaip 10 m., nuo 2005 m.
Mindaugas Samkus, Registrų centro atstovas spaudai, pažymi, kad per pastaruosius metus įmonėje įvyko daug pokyčių, ir jie vis dar tęsiasi.
„Dalis jų vyksta viduje, tad ne visus juos mato vartotojai, mūsų klientai. Virstame į modernią, šiuolaikišką ir pažangią, visuomenei atvirą įmonę, o su šiais pokyčiais atsirado poreikis atnaujinti ir vizualinį identitetą“, – kalba M. Samkus.
Naująjį Registrų centro prekės ženklą už 8.500 Eur, šią vasarą laimėjusi konkursą, kūrė reklamos agentūra „TBWA\Vilnius“ (Iš viso konkurse dalyvavo 5 agentūros).
Už šią sumą „TBWA\Vilnius“ sukūrė naują ženklą, parengė jo pozicionavimo strategiją, prekės ženklo šūkį, taip pat stiliaus vadovą.
„Šiame etape registruojame tik naująjį prekės ženklą, šūkis – dar kūrybiniame etape. Tikėtina, kad visuomenei naująjį prekės ženklą pristatysime greičiausiai jau kitų metų pradžioje, kai turėsime visus teigiamus verdiktus iš Patentų biuro“, – sako M. Samkus, pridurdamas, kad dabar palengva vyksta pasiruošimo darbai tolesniems etapams.
„Didesnių lėšų pristatymui nesame numatę, didžiausia jų dalis teks iškabų, blankų keitimui, e. sistemų atnaujinimui“, – dar nedetalizuodamas planuojamų biudžetų, teigia M. Samkus.
Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės registrus ir per 20 skirtingų informacinių sistemų, kuriose kaupiami įvairūs svarbūs duomenys. Įmonėje dirba apie 1.500 darbuotojų.