2025-11-27 05:45

Jaunystės ir grožio kultas reklamoje: inercija, kuri turi keisti kryptį

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Demografinės tendencijos jau kuris laikas nesikeičia – vyresnių žmonių nuosekliai daugėja, o jaunimo mažėja, t. y. visuomenė pamažu sensta. Nepaisydami to, verslai vis dar pernelyg dažnai, planuodami savo reklamą ir komunikaciją, fokusuojasi į jaunesnę auditoriją.

Skaičiuojama, kad šiuo metu Lietuvoje beveik 21% gyventojų yra vyresni nei 65-erių, o po penkerių metų tokių bus maždaug kas penktas, rodo Valstybės duomenų agentūros prognozė. 2070 m. beveik 36% Lietuvos gyventojų bus senjorai. 

Dar geriau situaciją atspindi detalesni amžiaus pjūviai: žvelgiant nuo 2010-ųjų iki dabar visų jaunesnių grupių (0–9, 10–19, 19–29 metų) asmenų Lietuvoje mažėjo ir tik vienintelė vyresnių 60–69 metų amžiaus kategorija reikšmingai augo.

52795
130817
52791