„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją

    Publikuota: 2019-09-23
    VŽ koliažas.
    svg svg
    VŽ koliažas.

    Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, taip bandydama sulaikyti keisti darbą nusprendusią rinkodaros specialistę Lietuvai.

    Raginimas neatsisveikinti su „CityBee“ komanda darbuotojai, Pijai Onai Indriūnaitei, bendrovės rinkodaros specialistei Lietuvai, pirmadienio rytą buvo iškabintas Vilniuje, Kalvarijų g. esančiame didžiuliame reklaminiame stende.

    Šūkiu „Pija, pasilik!“ padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių. Jį bendrovės mobiliojoje programėlėje matys visi 350.000 registruotų naudotojų.

    Kartu buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    P. Indriūnaitė darbą „CityBee“ ketina iškeisti į panašią poziciją „Google“ Lietuvos atstovybėje.

    Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, P. Indriūnaitė yra labai daug potencialo turinti komandos narė, tad bendrovė nenori jos prarasti. „Pažiūrėjome į situaciją nestandartiškai ir rinkodaros specialistei Pijai sukūrėme rinkodaros kampaniją, kuri parodytų, kad ji mums svarbi ir kad esame pasiruošę padaryti labai daug dėl savo komandos narių“, – išplatintame pranešime pažymi L. Yla.

    Anot jo, net jei ir nepavyks pakeisti Pijos nuomonės, ši reklaminė kampanija jai sukurs daug vertės – visa Lietuva sužinos, kad tai gera darbuotoja, dėl kurios verta pakovoti. Be to, taip bus atkreiptas kitų profesionalų dėmesys, kurie, Pijai visgi pasirinkus kitą karjeros kelią, norėtų tapti „CityBee“ rinkodaros varikliu.

    Ne pirmas šūvis 

    Tai ne pirmas originalus „CityBee“ žingsnis, nukreiptas į darbuotojus: bendrovės vardas nuskambėjo ir su spurgų istorija, kai L. Yla nusprendė pasiremti savo paties kailiu prieš kelerius metus San Fransiske išbandytu pavyzdžiu.

    Bendrovė šių metų pradžioje atsirinko 24 juos dominančius kandidatus, IT specialistus ir išsiuntė jiems po anoniminę dėžutę su spurgomis ir asmenine, vardine žinute: „Žinome, kad dauguma darbo pasiūlymų atsiduria šiukšlių dėžėje, mūsų – tavo pilvuke. Suprantame, kad vien spurgomis nepriviliosime, bet jei nori išgirsti, ką galime pasiūlyti, atsidaryk šiandien 16 val. savo „LinkedIn“.“

    „Neminėdami įmonės, pabandėme sužadinti žmonių smalsumą, o tada jau nurodytu metu asmeniškai pats išsiunčiau potencialiems kandidatams žinutes. Visi buvo sužavėti šiuo žingsniu, nustebinti jiems parodytu dėmesiu, o rezultatai taip pat iškalbingi: iš 24 kandidatų iš karto atsiliepė 80%, net 19-a potencialių darbuotojų, 10 jų pakvietėme į interviu ir keturis, tiek, kiek mums ir trūko, priėmėme dirbti“, – vasarį VŽ teigė L. Yla.

    Plačiau skaitykite čia.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Nuomonės lyderių TOP30: per pusmetį – trečdalis naujų veidų

    Per pusmetį kalbėtojų TOP 30-tuke atsirado trečdalis naujų veidų, rodo naujas „Kantar“ Verslo nuomonės...

    Rinkodara
    2023.09.27
    Mėnesio prekių ženklai: „Bottlery In Art“, traškučių ekspertai ir anekdotinės kainos Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų rugpjūtį sulaukė 217 prekių registracijos paraiškų, tai beveik 19%...

    Rinkodara
    2023.09.27
    „Enefit“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

    Nepriklausomas elektros tiekėjas „Enefit“ pradėjo darbus su konkursą laimėjusiais naujais komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.09.26
    Vilniaus savivaldybės sprendimai lemia nelygias konkurencijos sąlygas lauko reklamos sektoriuje Verslo tribūna 2

    Be lauko ekranų modernus miestas jau neįsivaizduojamas. Prie prekybos centrų, gatvių ir sankryžų įrengti...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Šlubuojančių įstatymų įkaitai

    Vienos grožio klinikos, neseniai gavusios pirmąją reikšmingą baudą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, gretas...

    Nuomonės
    2023.09.25
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium 1

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Krepšinio ir įkyrių lošimų reklamų duetas – be ugnelės Premium

    Nors krepšinis – neginčijama antroji lietuvių religija, svarbiausių šio sporto renginių žiūrimumas TV mažėja.

    Rinkodara
    2023.09.24
    Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų Premium 4

    Konkurencijos taryba (KT) leidimo šiam sandoriui nedavė nustačiusi, kad įgyvendinus koncentraciją būtų...

    Žiniasklaida
    2023.09.22
    Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena? Verslo tribūna 2

    Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su...

    Rinkodara
    2023.09.22
    R. Murdochas atsistatydina iš „Fox“ ir „News Corp“ pirmininko pareigų

    Legendinis žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas ketvirtadienį paskelbė, kad atsistatydina iš „Fox...

    Žiniasklaida
    2023.09.21
    Prekes žymėti tvariomis galės tik tai galintys įrodyti verslai

    Europos parlamentas (EP) ir Taryba preliminariai susitarė dėl naujų taisyklių, kuriomis siekiama suteikti...

    Rinkodara
    2023.09.21
    Nenugalima „Vinted“ magija, „Swedbank“ ir „Telios“ sėkmės koziriai Premium 3

    Geidžiamiausių, dažniausiai medžiojamų talentų tyrimas rodo, kad lojalumas darbdaviui beveik neegzistuoja, –...

    Rinkodara
    2023.09.20
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei Premium 1

    Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis Verslo tribūna

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu Premium

    Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“...

    Rinkodara
    2023.09.16
    Logotipai, jų kūrimas ir verslo identitetas Verslo tribūna

    Mūsų kasdienybė, net jei kartais to nepastebime, yra apsupta įvairiausių logotipų. Juos matome televizoriaus,...

    Rinkodara
    2023.09.15

    Verslo žinių pasiūlymai