„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją

Publikuota: 2019-09-23
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją „Pija, pasilik!“, taip bandydama sulaikyti keisti darbą nusprendusią rinkodaros specialistę Lietuvai.

Raginimas neatsisveikinti su „CityBee“ komanda darbuotojai, Pijai Onai Indriūnaitei, bendrovės rinkodaros specialistei Lietuvai, pirmadienio rytą buvo iškabintas Vilniuje, Kalvarijų g. esančiame didžiuliame reklaminiame stende.

Šūkiu „Pija, pasilik!“ padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių. Jį bendrovės mobiliojoje programėlėje matys visi 350.000 registruotų naudotojų.

Kartu buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti „CityBee“ gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.

P. Indriūnaitė darbą „CityBee“ ketina iškeisti į panašią poziciją „Google“ Lietuvos atstovybėje.

Pasak „CityBee“ vadovo Luko Ylos, P. Indriūnaitė yra labai daug potencialo turinti komandos narė, tad bendrovė nenori jos prarasti. „Pažiūrėjome į situaciją nestandartiškai ir rinkodaros specialistei Pijai sukūrėme rinkodaros kampaniją, kuri parodytų, kad ji mums svarbi ir kad esame pasiruošę padaryti labai daug dėl savo komandos narių“, – išplatintame pranešime pažymi L. Yla.

Anot jo, net jei ir nepavyks pakeisti Pijos nuomonės, ši reklaminė kampanija jai sukurs daug vertės – visa Lietuva sužinos, kad tai gera darbuotoja, dėl kurios verta pakovoti. Be to, taip bus atkreiptas kitų profesionalų dėmesys, kurie, Pijai visgi pasirinkus kitą karjeros kelią, norėtų tapti „CityBee“ rinkodaros varikliu.

Ne pirmas šūvis 

Tai ne pirmas originalus „CityBee“ žingsnis, nukreiptas į darbuotojus: bendrovės vardas nuskambėjo ir su spurgų istorija, kai L. Yla nusprendė pasiremti savo paties kailiu prieš kelerius metus San Fransiske išbandytu pavyzdžiu.

Bendrovė šių metų pradžioje atsirinko 24 juos dominančius kandidatus, IT specialistus ir išsiuntė jiems po anoniminę dėžutę su spurgomis ir asmenine, vardine žinute: „Žinome, kad dauguma darbo pasiūlymų atsiduria šiukšlių dėžėje, mūsų – tavo pilvuke. Suprantame, kad vien spurgomis nepriviliosime, bet jei nori išgirsti, ką galime pasiūlyti, atsidaryk šiandien 16 val. savo „LinkedIn“.“

„Neminėdami įmonės, pabandėme sužadinti žmonių smalsumą, o tada jau nurodytu metu asmeniškai pats išsiunčiau potencialiems kandidatams žinutes. Visi buvo sužavėti šiuo žingsniu, nustebinti jiems parodytu dėmesiu, o rezultatai taip pat iškalbingi: iš 24 kandidatų iš karto atsiliepė 80%, net 19-a potencialių darbuotojų, 10 jų pakvietėme į interviu ir keturis, tiek, kiek mums ir trūko, priėmėme dirbti“, – vasarį VŽ teigė L. Yla.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  15

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
10:30
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
10:02
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 6

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ reaguoja į klimato kaitos iššūkius 1

Reaguodamas į globalios klimato kaitos keliamus iššūkius, lauko reklamos tinklas „JCDecaux“ paskelbė...

Rinkodara
2019.10.09
Kurti miestą be atliekų slovėnams padeda ir išradinga komunikacija Premium 2

Miestas be atliekų (angl. zero waste) gali tapti realybe, pasišovusi įrodyti Slovėnijos sostinė Liubliana.

Paslaugos
2019.10.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau