„CityBee“ šūvis, bandant išlaikyti į „Google“ išeinančią darbuotoją

Šiandien transporto dalijimosi paslaugų teikėja Vilniuje pradėjo reklaminę kampaniją Pija, pasilik!, taip bandydama sulaikyti keisti darbą nusprendusią rinkodaros specialistę Lietuvai.
Raginimas neatsisveikinti su CityBee komanda darbuotojai, Pijai Onai Indriūnaitei, bendrovės rinkodaros specialistei Lietuvai, pirmadienio rytą buvo iškabintas Vilniuje, Kalvarijų g. esančiame didžiuliame reklaminiame stende.
Šūkiu Pija, pasilik! padabinta ir bent pusšimtis CityBee automobilių. Jį bendrovės mobiliojoje programėlėje matys visi 350.000 registruotų naudotojų.
Kartu buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti CityBee gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos garsenybės. Tarp jų Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.
P. Indriūnaitė darbą CityBee ketina iškeisti į panašią poziciją Google Lietuvos atstovybėje.
Pasak CityBee vadovo Luko Ylos, P. Indriūnaitė yra labai daug potencialo turinti komandos narė, tad bendrovė nenori jos prarasti. Pažiūrėjome į situaciją nestandartiškai ir rinkodaros specialistei Pijai sukūrėme rinkodaros kampaniją, kuri parodytų, kad ji mums svarbi ir kad esame pasiruošę padaryti labai daug dėl savo komandos narių, išplatintame pranešime pažymi L. Yla.
Anot jo, net jei ir nepavyks pakeisti Pijos nuomonės, ši reklaminė kampanija jai sukurs daug vertės visa Lietuva sužinos, kad tai gera darbuotoja, dėl kurios verta pakovoti. Be to, taip bus atkreiptas kitų profesionalų dėmesys, kurie, Pijai visgi pasirinkus kitą karjeros kelią, norėtų tapti CityBee rinkodaros varikliu.
Ne pirmas šūvis
Tai ne pirmas originalus CityBee žingsnis, nukreiptas į darbuotojus: bendrovės vardas nuskambėjo ir su spurgų istorija, kai L. Yla nusprendė pasiremti savo paties kailiu prieš kelerius metus San Fransiske išbandytu pavyzdžiu.
Bendrovė šių metų pradžioje atsirinko 24 juos dominančius kandidatus, IT specialistus ir išsiuntė jiems po anoniminę dėžutę su spurgomis ir asmenine, vardine žinute: Žinome, kad dauguma darbo pasiūlymų atsiduria šiukšlių dėžėje, mūsų tavo pilvuke. Suprantame, kad vien spurgomis nepriviliosime, bet jei nori išgirsti, ką galime pasiūlyti, atsidaryk šiandien 16 val. savo LinkedIn.
Neminėdami įmonės, pabandėme sužadinti žmonių smalsumą, o tada jau nurodytu metu asmeniškai pats išsiunčiau potencialiems kandidatams žinutes. Visi buvo sužavėti šiuo žingsniu, nustebinti jiems parodytu dėmesiu, o rezultatai taip pat iškalbingi: iš 24 kandidatų iš karto atsiliepė 80%, net 19-a potencialių darbuotojų, 10 jų pakvietėme į interviu ir keturis, tiek, kiek mums ir trūko, priėmėme dirbti, vasarį VŽ teigė L. Yla.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti