„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją

Publikuota: 2019-09-27
Kampamnijos lauko reklama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kampamnijos lauko reklama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Philip Morris“ atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo komunikaciją, internetinėje svetainėje ištrindama nuorodas į bedūmius tabako gaminius.

„Mūsų požiūriu kampanija #Unsmoke – „Lemiamas metimas“ Lietuvoje buvo pradėta laikantis visų teisės aktų. Apmaudu, kad kai kurios valstybinės institucijos suabejojo mūsų iniciatyva, tačiau tikimės, kad tai nepažeis žmonių pasirinkimo laisvės bei neužtemdys pačios žinios – skatinimo mesti rūkyti. Kartu, stengdamiesi nekelti įtampos visuomenėje ir siekdami stiprinti pozityvų dialogą, mes atsižvelgėme į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) laišką ir atitinkamai pakeitėme savo komunikaciją interneto svetainėje“, – VŽ atsiųstame atsakyme teigia Liudas Zakarevičius, „Philip Morris Baltic“ Išorinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.

Internetinėje svetainėje „www.lemiamasmetimas.lt“ buvo ištrintos nuorodos, informacija apie bedūmius tabako gaminius. Lauko reklamos stendai liko tie patys.

„Lietuvoje rūko apie ketvirtadalis gyventojų. Geriausias pasirinkimas vienareikšmiškas – visiškai mesti rūkyti ir atsisakyti bet kokių nikotino gaminių. Mūsų iniciatyva „Lemiamas metimas“ šią žinutę siekia dar labiau sustiprinti. Tačiau dalis rūkančiųjų šio įpročio ir toliau neatsisakys, todėl jie turi turėti galimybę gauti informaciją apie įvairias šiandien prieinamas mažiau žalingas alternatyvas“, – pabrėžia L. Zakarevičius.

Pasak jo, bendrovė „Philip Morris Baltic“ kviečia visas suinteresuotas puses susėsti prie bendro stalo ir priimti sprendimus, paremtus moksliniais argumentais bei naujausių tyrimų analize, kurie prisidėtų prie visuomenės sveikatos gerinimo.

„Lietuva be cigarečių dūmų nėra neįgyvendinama svajonė. Tačiau tik dialogas, tikslios informacijos pateikimas ir bendras visų suinteresuotų šalių darbas šią svajonę gali paversti realybe“, – bendrovės nuomone dalijasi L. Zakarevičius.

VŽ rašė, NTAKD, sulaukęs ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios socialinės akcijos skatinančios mesti rūkyti, bendrovei nurodė iki 2019 m. rugsėjo 26 d. nutraukti galimai neteisėtą veiklą: uždaryti internetinę svetainę, panaikinti internetinės svetainės išorines reklamas, taip pat ištrinti įrašus ir paskiras socialinių tinklapių erdvėje.

Departamentas atkreipė dėmesį, kad šiuo metu dar nėra nepriklausomų mokslinių tyrimų, kurie teigtų, kad bedūmiai naujoviški tabako gaminiai gali būti vartojami kaip žalos mažinimo priemonės, kaip priemonės padedančios mesti rūkyti tradicinius tabako gaminius, arba, kad šie gaminiai yra mažiau kenksmingi.

NTAKD teigia, kad šiuo metu Departamente yra pradėtas tyrimas dėl kampanijos „Lemiamas metimas“. Departamentas gavo informaciją, kad internetinės svetainės „lemiamasmetimas.lt“ turinys buvo pakeistas, todėl šiai dienai yra vertinamas pakeistas internetinės svetainės turinys. „Nepaisant atliktų korekcijos veiksmų galutinio įvertinimo, kampanijos užsakovui draudžiama remti bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis renginius, veiklas, asmenis ir visuomenės informavimo priemones, įskaitant ir vykdomą kampaniją. Už tokios kampanijos rėmimą gali būti taikoma atsakomybė teisės aktų nustatyta tvarka“, – pažymi Tarnybos specialistai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau