„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją

Philip Morris atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo komunikaciją, internetinėje svetainėje ištrindama nuorodas į bedūmius tabako gaminius.
Mūsų požiūriu kampanija #Unsmoke Lemiamas metimas Lietuvoje buvo pradėta laikantis visų teisės aktų. Apmaudu, kad kai kurios valstybinės institucijos suabejojo mūsų iniciatyva, tačiau tikimės, kad tai nepažeis žmonių pasirinkimo laisvės bei neužtemdys pačios žinios skatinimo mesti rūkyti. Kartu, stengdamiesi nekelti įtampos visuomenėje ir siekdami stiprinti pozityvų dialogą, mes atsižvelgėme į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) laišką ir atitinkamai pakeitėme savo komunikaciją interneto svetainėje, VŽ atsiųstame atsakyme teigia Liudas Zakarevičius, Philip Morris Baltic Išorinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.
Internetinėje svetainėje www.lemiamasmetimas.lt buvo ištrintos nuorodos, informacija apie bedūmius tabako gaminius. Lauko reklamos stendai liko tie patys.
Lietuvoje rūko apie ketvirtadalis gyventojų. Geriausias pasirinkimas vienareikšmiškas visiškai mesti rūkyti ir atsisakyti bet kokių nikotino gaminių. Mūsų iniciatyva Lemiamas metimas šią žinutę siekia dar labiau sustiprinti. Tačiau dalis rūkančiųjų šio įpročio ir toliau neatsisakys, todėl jie turi turėti galimybę gauti informaciją apie įvairias šiandien prieinamas mažiau žalingas alternatyvas, pabrėžia L. Zakarevičius.
Pasak jo, bendrovė Philip Morris Baltic kviečia visas suinteresuotas puses susėsti prie bendro stalo ir priimti sprendimus, paremtus moksliniais argumentais bei naujausių tyrimų analize, kurie prisidėtų prie visuomenės sveikatos gerinimo.
Lietuva be cigarečių dūmų nėra neįgyvendinama svajonė. Tačiau tik dialogas, tikslios informacijos pateikimas ir bendras visų suinteresuotų šalių darbas šią svajonę gali paversti realybe, bendrovės nuomone dalijasi L. Zakarevičius.
VŽ rašė, NTAKD, sulaukęs ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios socialinės akcijos skatinančios mesti rūkyti, bendrovei nurodė iki 2019 m. rugsėjo 26 d. nutraukti galimai neteisėtą veiklą: uždaryti internetinę svetainę, panaikinti internetinės svetainės išorines reklamas, taip pat ištrinti įrašus ir paskiras socialinių tinklapių erdvėje.
Departamentas atkreipė dėmesį, kad šiuo metu dar nėra nepriklausomų mokslinių tyrimų, kurie teigtų, kad bedūmiai naujoviški tabako gaminiai gali būti vartojami kaip žalos mažinimo priemonės, kaip priemonės padedančios mesti rūkyti tradicinius tabako gaminius, arba, kad šie gaminiai yra mažiau kenksmingi.
NTAKD teigia, kad šiuo metu Departamente yra pradėtas tyrimas dėl kampanijos Lemiamas metimas. Departamentas gavo informaciją, kad internetinės svetainės lemiamasmetimas.lt turinys buvo pakeistas, todėl šiai dienai yra vertinamas pakeistas internetinės svetainės turinys. Nepaisant atliktų korekcijos veiksmų galutinio įvertinimo, kampanijos užsakovui draudžiama remti bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis renginius, veiklas, asmenis ir visuomenės informavimo priemones, įskaitant ir vykdomą kampaniją. Už tokios kampanijos rėmimą gali būti taikoma atsakomybė teisės aktų nustatyta tvarka, pažymi Tarnybos specialistai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti