„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją

Publikuota: 2019-09-27
Kampamnijos lauko reklama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kampamnijos lauko reklama. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Philip Morris“ atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo komunikaciją, internetinėje svetainėje ištrindama nuorodas į bedūmius tabako gaminius.

„Mūsų požiūriu kampanija #Unsmoke – „Lemiamas metimas“ Lietuvoje buvo pradėta laikantis visų teisės aktų. Apmaudu, kad kai kurios valstybinės institucijos suabejojo mūsų iniciatyva, tačiau tikimės, kad tai nepažeis žmonių pasirinkimo laisvės bei neužtemdys pačios žinios – skatinimo mesti rūkyti. Kartu, stengdamiesi nekelti įtampos visuomenėje ir siekdami stiprinti pozityvų dialogą, mes atsižvelgėme į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) laišką ir atitinkamai pakeitėme savo komunikaciją interneto svetainėje“, – VŽ atsiųstame atsakyme teigia Liudas Zakarevičius, „Philip Morris Baltic“ Išorinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims.

Internetinėje svetainėje „www.lemiamasmetimas.lt“ buvo ištrintos nuorodos, informacija apie bedūmius tabako gaminius. Lauko reklamos stendai liko tie patys.

„Lietuvoje rūko apie ketvirtadalis gyventojų. Geriausias pasirinkimas vienareikšmiškas – visiškai mesti rūkyti ir atsisakyti bet kokių nikotino gaminių. Mūsų iniciatyva „Lemiamas metimas“ šią žinutę siekia dar labiau sustiprinti. Tačiau dalis rūkančiųjų šio įpročio ir toliau neatsisakys, todėl jie turi turėti galimybę gauti informaciją apie įvairias šiandien prieinamas mažiau žalingas alternatyvas“, – pabrėžia L. Zakarevičius.

Pasak jo, bendrovė „Philip Morris Baltic“ kviečia visas suinteresuotas puses susėsti prie bendro stalo ir priimti sprendimus, paremtus moksliniais argumentais bei naujausių tyrimų analize, kurie prisidėtų prie visuomenės sveikatos gerinimo.

„Lietuva be cigarečių dūmų nėra neįgyvendinama svajonė. Tačiau tik dialogas, tikslios informacijos pateikimas ir bendras visų suinteresuotų šalių darbas šią svajonę gali paversti realybe“, – bendrovės nuomone dalijasi L. Zakarevičius.

VŽ rašė, NTAKD, sulaukęs ne vieno skundo dėl vykdomos klaidinančios socialinės akcijos skatinančios mesti rūkyti, bendrovei nurodė iki 2019 m. rugsėjo 26 d. nutraukti galimai neteisėtą veiklą: uždaryti internetinę svetainę, panaikinti internetinės svetainės išorines reklamas, taip pat ištrinti įrašus ir paskiras socialinių tinklapių erdvėje.

Departamentas atkreipė dėmesį, kad šiuo metu dar nėra nepriklausomų mokslinių tyrimų, kurie teigtų, kad bedūmiai naujoviški tabako gaminiai gali būti vartojami kaip žalos mažinimo priemonės, kaip priemonės padedančios mesti rūkyti tradicinius tabako gaminius, arba, kad šie gaminiai yra mažiau kenksmingi.

NTAKD teigia, kad šiuo metu Departamente yra pradėtas tyrimas dėl kampanijos „Lemiamas metimas“. Departamentas gavo informaciją, kad internetinės svetainės „lemiamasmetimas.lt“ turinys buvo pakeistas, todėl šiai dienai yra vertinamas pakeistas internetinės svetainės turinys. „Nepaisant atliktų korekcijos veiksmų galutinio įvertinimo, kampanijos užsakovui draudžiama remti bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis renginius, veiklas, asmenis ir visuomenės informavimo priemones, įskaitant ir vykdomą kampaniją. Už tokios kampanijos rėmimą gali būti taikoma atsakomybė teisės aktų nustatyta tvarka“, – pažymi Tarnybos specialistai.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dažniausiai kalbančių vadovų TOP 10 – trys nauji veidai Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per pirmajį šių metų pusmetį buvo cituojama...

Rinkodara
05:45
Trims įmonėms skirtos baudos už vartotojus klaidinusią reklamą

Maisto papildus ir kosmetiką reklamavusios bendrovės „Biopartneris“, „Sandoz Pharmaceuticals“ bei ELDK...

Rinkodara
2019.10.16
TOP10 „YouTube“ influencerių Lietuvoje 8

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausiu nuomonės...

Rinkodara
2019.10.16
 D. Gudelis pardavė „vipcommunications“  22

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš...

Rinkodara
2019.10.16
Interneto žiniasklaidos asociacijos vadovu tapo A. Marcinkus

Interneto žiniasklaidos asociacijai vadovaus lobistas Arnas Marcinkus, pakeisiantis dešimtmetį asociacijai...

Rinkodara
2019.10.16
„Eurovaistinei“ už klaidinančią reklamą skirta bauda 

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie mamos ir kūdikių prekėms taikomas nuolaidas klaidino...

Rinkodara
2019.10.15
Skaudus „Vespa“ gamintojos pralaimėjimas Kinijos konkurentams 7

ES Bendrasis Teismas patvirtino Europos Sąjungos Intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, kuriuo...

Rinkodara
2019.10.14
TOP 10 lankomiausių e. parduotuvių Lietuvoje Premium 2

Keturi iš 10-ies šalies gyventojų bent kartą per mėnesį ką nors perka internetu, o dešimtadalis taip...

Prekyba
2019.10.14
„Vilniaus degtinės“ vadovas: dvigubi standartai stipriųjų gėrimų gamintojams ir aludariams 7

Narkotikų tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) nurodymą nutraukti „Čepkelių“ nealkoholinės...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 3

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
2019.10.14
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 9

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 25

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 3

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau