„Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija

Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios CityBee kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, vaisiai saldūs. CityBee sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV, į Google nuėjo ryški rinkodaros specialistė, kuri, be kita ko, kampaniją pavadino buvusio darbdavio vyšnia ant torto.
Lukas Yla, CityBee vadovas, paklaustas, kaip kampaniją vertina iš šiandieninės perspektyvos, ar be nuvilnijusių pagyrų, neglumino ir didžiulė kritikos lavina, teigia, kad natūralu, jog daugelis žmonių šią kampaniją vertina per savo patirčių prizmę ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti