Lietuvos policijai kurta kampanija parveža dar vieną apdovanojimą „Fabulai“
Kampanija bronzinį apdovanojimą laimėjo medijų kategorijoje, joje varžėsi 137 darbai, 19 jų pateko į finalą. „Grand Prix“ šioje kategorijoje laimėjo IKEA Prancūzijoje daryta kampanija „The Sleeping Spoils“, 2 darbai pelnė auksą, 3 – sidabrą, 5– bronzą,
„Varžytis „Eurobest“ reiškia stoti į vieną eilę su didžiausiais Europos kūrybos žaidėjais ir tarptautiniais prekių ženklais, todėl ši bronza mums yra daugiau nei apdovanojimas. Tai įrodymas, kad stipri idėja ir preciziškas jos įgyvendinimas gali prasibrauti ir tarp projektų, turinčių gerokai didesnius biudžetus ir komandas“, – teigia Eglė Stonkė, „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.