„Akropolis“: „Jamam“ savo populiarumu gerokai lenkia Juodąjį penktadienį
Paulius Pocius, „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas, VŽ paklaustas, kaip sekėsi prekiauti įmonės valdomų prekybos centrų (PC) nuomininkams Juodojo penktadienio savaitgalį, atsako, kad labiausiai augo avalynės, galanterijos parduotuvių, taip pat maitinimo paslaugų įmonių pardavimai. Palyginti su įprastiniais savaitgaliais, Juodojo penktadienio metu sulaukta šeštadaliu didesnio lankytojų srauto.
„Šiuos rezultatus vertiname pozityviai – pirkėjų elgsena rodo aiškią tendenciją, kad Juodasis penktadienis kasmet stiprėja ir įsitvirtina kaip palankus laikas planuoti didesnius pirkinius“, – konstatuoja pašnekovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai