VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-12-08 06:45

Didžiausia sporto arena Pietų Lietuvoje ieško vardo: miestas laukia pasiūlymų

Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.
Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.
Alytus siūlo vieną unikaliausių pastarųjų metų partnerystės galimybių verslui – tapti didžiausios Pietų Lietuvos sporto ir renginių arenos generaliniu rėmėju ir suteikti jai savo prekės ženklo vardą. Šiuo metu bevardė arena, įsikūrusi vienoje judriausių miesto vietų – Naujojoje gatvėje – yra Alytaus sporto centro dalis. Būtent čia, ant pastato fasado, kur dabar yra miesto logotipas, atsiras naujasis arenos vardas, matomas kasdien tūkstančiams gyventojų ir miesto svečių, kuriuo gali tapti jūsų įmonės ar produkto pavadinimas.

 Rekordinės matomumo galimybės 

Prieš 14 metų atidaryta moderni arena šiandien yra vienas svarbiausių Pietų Lietuvos sporto ir kultūros centrų. Čia vyksta aukšto meistriškumo sporto varžybos, koncertai, tarptautiniai turnyrai, forumai, parodos ir masiniai renginiai. Arena talpina daugiau kaip 5 000 žiūrovų, o kasmet ją aplanko apie 200 tūkst. lankytojų. Nepaisant šios auditorijos ir regioninės svarbos, generalinio rėmėjo iki šiol nebuvo, todėl Alytus verslui suteikia galimybę šį potencialą išnaudoti pirmiesiems.

„Ši arena seniai tapo viena ryškiausių Alytaus miesto vizitinių kortelių, tačiau vis dar neturi savo vardo. Tai – reta ir labai vertinga proga verslui įprasminti savo prekės ženklą ten, kur kasdien pulsuoja miesto gyvenimas“, – sako Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis. 

Reklama – nuo fasado iki kiekvieno renginio 

Generalinio rėmėjo prekės ženklas būtų integruotas visoje arenos komunikacijos ir matomumo ekosistemoje: ant arenos fasado intensyvaus eismo gatvėje, bilietuose, plakatuose, afišose, skrajutėse, pranešimuose žiniasklaidai, visų renginių metu, Sporto centro ir miesto komunikacijos kanaluose.

Su rėmėju planuojama kurti ir bendras iniciatyvas – nuo edukacinių programų ir socialinių projektų iki verslo tinklaveikos renginių – suteikiant partneriui dar didesnę reputacinę grąžą. 

Auganti partnerystė su verslu 

Alytuje pastaraisiais metais ryškėja tvari partnerystės kultūra – verslas vis aktyviau prisideda prie miesto aplinkos modernizavimo ir gyventojų gerovės stiprinimo. Ryškiausias to pavyzdys – Žuvinto skvero atnaujinimas, įgyvendintas kartu su verslo partneriais, kai įmonių „Baltisches Haus“ ir „Glass LT“ parama, viršijusi 120 tūkst. eurų, leido sukurti naują, šiuolaikiškai sutvarkytą rekreacinę erdvę. 

Prie miesto infrastruktūros pokyčių reikšmingai prisideda ir kitos įmonės: „Tankos“ miestui padovanojo lauko gimnastikos kompleksą ir pastatė naujas stogines senjorų erdvėje, „Pretendentas“ įrengė stalo teniso zoną, „Raguvilė“ Jaunimo parkui dovanojo futbolo vartus, o „Green Up“ kartu su „Sungrow Europe“ ir „ACC Distribution“ lopšeliui-darželiui „Obelėlė“ įrengė saulės elektrinę, tapusią švariosios energetikos pavyzdžiu bendruomenei. 

Šios iniciatyvos patvirtina, kad investicijos Alytuje yra ne tik įmonės veiklos užtikrinimas, bet verta prisidėti ir prie gyvenimo kokybės mieste gerinimo. Juk tas pats įmonės darbuotojas mėgaujasi renovuotu skveru, to paties darbuotojo vaikai eina į tą darželį ar pats su šeima žaidžia futbolą parke. 

Kviečia kavos 

Tapus generaliniu rėmėju, minimalus metinis paramos dydis siekia 30 000 eurų, o partnerystės trukmė numatyta penkeriems metams. Tai – sprendimas įmonėms, siekiančioms didesnės regioninės įtakos, matomumo ir reputacinės lyderystės Pietų Lietuvoje. 

Alytaus miesto savivaldybės meras N. Cesiulis kviečia verslo atstovus į neformalų susitikimą pasikalbėti prie kavos puodelio ir aptarti individualiai pritaikytas partnerystės galimybes. Susidomėjusius kviečiame kreiptis el. paštu: [email protected].  

52795
130817
52791