VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-12-05 06:15

„2go“ lauko ekranų tinklas Baltijos šalyse: lauko ekranai Vilniuje

Owexx nuotr.
Owexx nuotr.
Šurmuliuojančios sostinės gatvės, besikeičiantis kraštovaizdis ir dinamiška kasdienybė – į Vilniaus miesto urbanistinį peizažą organiškai įsilieja modernūs, aukštos kokybės, ryškią reklamą transliuojantys lauko ekranai. Šįkart straipsnyje – apie lauko ekranų tinklą „2go“, siūlantį matomumą ir atpažįstamumą Vilniuje.

„2go“ lauko reklama Vilniuje: lauko ekranai miesto gatvėse, sankryžose, ant viadukų

„MediaFinch“ duomenimis, 68 % vartotojų teigia įsigiję prekę ar paslaugą po pamatytos reklamos lauko ekrane. Lauko ekranai – efektyvi ir vartotojų palankiai vertinama reklamos platforma, skaitmeniniame amžiuje suteikianti tai, ko kiti reklamos kanalai negali – neerzinančią reklamą, kurios negalima „praleisti“.

„2go“ lauko ekranų tinklas siūlo lauko ekranus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, tarp jų – ir lauko ekranus sostinėse – Rygoje, Taline ir Vilniuje. Reklama sostinėje užtikrina didelį matomumą, įvairią auditoriją – tiek miestiečių, tiek miesto svečių – ir pasitikėjimo prekės ženklu augimą. Lauko ekranai yra įrengti sostinių centrinėse dalyse, intensyvaus eismo gatvėse ir sankryžose, šalia įvairių vartotojų traukos objektų, tokių kaip prekybos ir laisvalaikio centrai, arenos, pramogų parkai, oro uostai ir pan.

Lauko ekranai Vilniuje įrengti strategiškai atrinktose vietose, siekiant užtikrinti matomumą dideliems pėsčiųjų ir transporto priemonių srautams. Lauko ekranai stovi netoliese įvažiavimų ar išvažiavimų iš miesto, populiarių prekybos ir laisvalaikio centrų (pavyzdžiui, „Ozas“, „Akropolis“, „Vilnius Outlet“), pakeliui į sostinės centrą ar iš jo, į Tarptautinį Vilniaus oro uostą, šalia verslo centrų, pakeliui į didelius gyvenamuosius rajonus bei priemiesčius ir t. t. Taip užtikrinama, kad reklamą mato tiek čia gyvenantys, tiek dirbantys, tiek sostinėje besisvečiuojantys.

„2go“ lauko ekranų tinklo siūlomi reklamos ekranai šiuo metu yra Pilaitės, Ukmergės, Ozo, Kareivių, Vikingų, Kalvarijų gatvėse ir Savanorių prospekte bei kt. – tai itin intensyvaus eismo gatvės. Lauko ekranų tinklas vykdo nuolatinę plėtrą, ieško modernių, inovatyvių sprendimų ir maksimalios naudos klientui bei, žinoma, miestui – modernūs lauko ekranai tampa dinamiško urbanistinio peizažo dalimi.

Lauko ekranai įrengti ne tik minėtose didelio užimtumo lokacijose, bet ir virš gatvių – ant viadukų. Pavyzdžiui, visai neseniai „2go“ siūlomą ekranų ant viadukų paketą papildė visiškai naujas ekranas „Ateities“, esantis virš Ateities gatvės – ten, kur ši gatvė jungiasi su Laisvės prospektu. Iš viso „2go“ siūlomą ekranų ant viadukų paketą šiuo metu sudaro net aštuoni aukštos kokybės, modernūs ekranai, įrengti virš Ateities, Geležinio Vilko, Oslo ir Ukmergės gatvių.

„2go“ lauko ekranų tinklas sudaro visas sąlygas įgyvendinti matomą reklamos kampaniją mieste – belieka pasinaudoti lauko ekranų teikamais privalumais.

Lauko ekranai – universalus reklamos kanalas

Lauko ekranai organiškai sujungia tradicinę reklamos mediją – lauko reklamą – su moderniais technologiniais sprendimais. Pasitikėjimas lauko reklama ir dinamiškas, ryškus, aukštos kokybės vaizdas tampa efektyviu deriniu, ne tik leidžiančiu pasiekti didžiules auditorijas, bet ir išskiriančiu žinutę informacijos sraute.

„Kantar“ duomenimis („Kantar Media Reactions 2025“ tyrimas), skaitmeninė reklama už namų ribų (angl. digital out of home advertising) tvirtai laikosi vartotojų ir rinkodaros profesionalų palankiausiai vertinamų reklamos kanalų penketuke. Jau anksčiau minėtas reklamos ekranuose privalumas – jos „neišvengiamumas“ – ir pasitikėjimas šia reklamos priemone lemia, kad lauko ekranai yra vienas efektyviausių kanalų masinei auditorijai pasiekti, o, atsižvelgus į ekranų vietas – ir su siauresne, tiksline auditorija komunikuoti.

Didžiausi prekių ženklai, tokie kaip „Google“, „Apple“, „Samsung“ ir kt., savo didelėms reklamos kampanijoms įgyvendinti taip pat pasitelkia lauko reklamą – galima sakyti, tai autoritetą turinti reklamos priemonė, siejama ne tik su patikimumu, bet ir su svarbiais, sėkmingais prekės ženklais. Todėl juose transliuojama žinutė, matoma didelei auditorijai, kuria tinkamas asociacijas. 

Intensyviu šventiniu periodu būti matomam – itin svarbu. Informacijos gausa, pasiekianti vartotojus, verčia ieškoti sprendimų, padedančių išsiskirti. „2go“laikas būti matomam.

52795
130817
52791