IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus

Publikuota: 2019-08-19
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina itin sėkmingu projektu.

Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad palapinių miestelio – „glampingo“ (angl. glamping) galutinius rezultatus skelbti dar anksti – jo operatorius, vandenlenčių parkas „WakeWay“, svečiams jį siūlys tiek ilgai, kiek leis orai.

„Tačiau jau dabar akivaizdu, kad tai yra sėkmingas projektas sulaukęs didelio viešumo ir prekės ženklui sukūręs pridėtinę vertę. Kaip viešbučio kambariai įrengtos palapinės leido parodyti IKEA asortimentą netikėtose erdvėse – drąsiai ir garsiai pasakėme, kad turime sprendimų mėgautis vasara gryname ore ir balkone, ir terasoje, ir net palapinėse ar gamtoje. O žema nakvynės palapinėse kaina, priminė IKEA žemos kainos kasdien įsipareigojimą“, – teigia K. Mažeikytė.

VŽ rašė, kad šią vasarą IKEA šalia Vilniaus, „Wake Way“ vandenlenčių parke prie Nemėžio tvenkinio pastatė penkias skirtingais stiliais įrengtas palapines, jas rezervuoti galima „Airbnb“ sistemoje, o nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, siekia 10 Eur.

„Palapinių miestelis leido mums pasiekti naują vartotojų segmentą – po projekto sulaukėme skambučių ir užklausimų iš kaimo turizmo sodybų, apgyvendinimo paslaugas teikiančių asmenų ir įmonių, kurios domėjosi galimybe įsigyti tokias įrengtas palapines. Verslo atstovai mato tai, kaip galimybę savo klientams siūlyti papildomas paslaugas, padidinti turimą lovų skaičių ir pan.“, – pažymi K. Mažeikytė.

nuotrauka::1

„Glampingas“ taip pat padėjo paskleisti „IKEA Lietuva“ vardą po užsienio auditorijas, nes tarptautinė nuomos platforma bei įvairių renginių, sporto varžybų metu palapinėse apsistoję užsienio svečiai itin pozityviai įvertino IKEA sukurtą patirtį, pasidžiaugia K. Mažeikytė.

Dabartinis IKEA „glampingo“ užimtumas siekia daugiau nei 70%.

„Kai kurios palapinės vos tik paskelbus apie projektą buvo užsakytos iki pat rudens, kitos vis dar laisvos tam tikromis dienomis, tad nakvynę jose dar galima užsisakyti. Bent šiandieniniais duomenimis, populiariausios buvo džiunglių ir marokietišku stiliumi įrengtos palapinės“, – mini K. Mažeikytė.

Martynas Šlikas, „WakeWay“ įkūrėjas, VŽ teigia, kad palapinių miestelis ir jame teikiamos apgyvendinimo paslaugos leido praplėsti vandenlenčių parko teikiamų paslaugų spektrą bei pritraukti naujų lankytojų.

„Įdomu, kad dažniau apgyvendinimo paslaugomis naudojasi ne vandenlentininkai, bet lankytojai, kurie norėjo praleisti laiką gryname ore prie ežero. Pavyzdžiui, visai neseniai išvyko prancūzų pora, kurie keliauja po Baltijos šalis ir kelias naktis nakvojo būtent „WakeWay“ palapinių miestelyje“, – teigia M. Šlikas.

Abi projekto pusės dar nekalba apie planus kitų metų sezonui, palapinių miestelio rezultatus žadėdamos įvertinti pasibaigus šių metų sezonui.

Populiarėja visur

VŽ rašė, kad šią vasarą pirmasis toks prabangus kempingas – „glampingas“ buvo įkurtas ir Rusijos Kaliningrado sričiai priklausančioje Kuršių nerijos dalyje.

Stovykla – „glampingas“ „Poliana“ įrengtas Lesnoje kaime, jį įrengė Rusijos nacionalinis parkas „Kuršių nerija“, pastatydamas 15 palapinių.

„Glempingas“, viešbučio patogumus ir buvimo gamtoje privalumus jungiantis stovyklavimo būdas – populiarėja visame pasaulyje – nuo safarių Afrikoje iki nakvynės Andų kalnuose.

Tinklalapio „glamping.com“ duomenimis, kaimyninėje Latvijoje veikia dvi tokio tipo stovyklavietės, Estijoje – viena, o pvz., Italijoje – 24, Rusijoje – daugiau nei 20.

Ekspertai tikisi, kad turistų susidomėjimas poilsiu „glampinguose“ turėtų augti tiesiog sprogstamu greičiu.

Mat produktas yra įdomus tiek keliautojams, ieškantiems neįprasto formato atostogoms, tiek ir investuotojams , nes „glampingui“ pastatyti pakanka mažų investicijų, o jo atsipirkimas greitas.

FOTOGALERIJA IKEA palapinių viešbutis prie Vilniaus. (8 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau