2019-08-19 14:54

IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina itin sėkmingu projektu.

Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad palapinių miestelio – „glampingo“ (angl. glamping) galutinius rezultatus skelbti dar anksti – jo operatorius, vandenlenčių parkas „WakeWay“, svečiams jį siūlys tiek ilgai, kiek leis orai.

„Tačiau jau dabar akivaizdu, kad tai yra sėkmingas projektas sulaukęs didelio viešumo ir prekės ženklui sukūręs pridėtinę vertę. Kaip viešbučio kambariai įrengtos palapinės leido parodyti IKEA asortimentą netikėtose erdvėse – drąsiai ir garsiai pasakėme, kad turime sprendimų mėgautis vasara gryname ore ir balkone, ir terasoje, ir net palapinėse ar gamtoje. O žema nakvynės palapinėse kaina, priminė IKEA žemos kainos kasdien įsipareigojimą“, – teigia K. Mažeikytė.

VŽ rašė, kad šią vasarą IKEA šalia Vilniaus, „Wake Way“ vandenlenčių parke prie Nemėžio tvenkinio pastatė penkias skirtingais stiliais įrengtas palapines, jas rezervuoti galima „Airbnb“ sistemoje, o nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, siekia 10 Eur.

„Palapinių miestelis leido mums pasiekti naują vartotojų segmentą – po projekto sulaukėme skambučių ir užklausimų iš kaimo turizmo sodybų, apgyvendinimo paslaugas teikiančių asmenų ir įmonių, kurios domėjosi galimybe įsigyti tokias įrengtas palapines. Verslo atstovai mato tai, kaip galimybę savo klientams siūlyti papildomas paslaugas, padidinti turimą lovų skaičių ir pan.“, – pažymi K. Mažeikytė.

Kristina Mažeikytė, „IKEA Baltics“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Glampingas“ taip pat padėjo paskleisti „IKEA Lietuva“ vardą po užsienio auditorijas, nes tarptautinė nuomos platforma bei įvairių renginių, sporto varžybų metu palapinėse apsistoję užsienio svečiai itin pozityviai įvertino IKEA sukurtą patirtį, pasidžiaugia K. Mažeikytė.

Dabartinis IKEA „glampingo“ užimtumas siekia daugiau nei 70%.

„Kai kurios palapinės vos tik paskelbus apie projektą buvo užsakytos iki pat rudens, kitos vis dar laisvos tam tikromis dienomis, tad nakvynę jose dar galima užsisakyti. Bent šiandieniniais duomenimis, populiariausios buvo džiunglių ir marokietišku stiliumi įrengtos palapinės“, – mini K. Mažeikytė.

Martynas Šlikas, „WakeWay“ įkūrėjas, VŽ teigia, kad palapinių miestelis ir jame teikiamos apgyvendinimo paslaugos leido praplėsti vandenlenčių parko teikiamų paslaugų spektrą bei pritraukti naujų lankytojų.

„Įdomu, kad dažniau apgyvendinimo paslaugomis naudojasi ne vandenlentininkai, bet lankytojai, kurie norėjo praleisti laiką gryname ore prie ežero. Pavyzdžiui, visai neseniai išvyko prancūzų pora, kurie keliauja po Baltijos šalis ir kelias naktis nakvojo būtent „WakeWay“ palapinių miestelyje“, – teigia M. Šlikas.

Abi projekto pusės dar nekalba apie planus kitų metų sezonui, palapinių miestelio rezultatus žadėdamos įvertinti pasibaigus šių metų sezonui.

Populiarėja visur

VŽ rašė, kad šią vasarą pirmasis toks prabangus kempingas – „glampingas“ buvo įkurtas ir Rusijos Kaliningrado sričiai priklausančioje Kuršių nerijos dalyje.

Stovykla – „glampingas“ „Poliana“ įrengtas Lesnoje kaime, jį įrengė Rusijos nacionalinis parkas „Kuršių nerija“, pastatydamas 15 palapinių.

„Glempingas“, viešbučio patogumus ir buvimo gamtoje privalumus jungiantis stovyklavimo būdas – populiarėja visame pasaulyje – nuo safarių Afrikoje iki nakvynės Andų kalnuose.

Tinklalapio „glamping.com“ duomenimis, kaimyninėje Latvijoje veikia dvi tokio tipo stovyklavietės, Estijoje – viena, o pvz., Italijoje – 24, Rusijoje – daugiau nei 20.

Ekspertai tikisi, kad turistų susidomėjimas poilsiu „glampinguose“ turėtų augti tiesiog sprogstamu greičiu.

Mat produktas yra įdomus tiek keliautojams, ieškantiems neįprasto formato atostogoms, tiek ir investuotojams , nes „glampingui“ pastatyti pakanka mažų investicijų, o jo atsipirkimas greitas.

52795
130817
52791