IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus

Publikuota: 2019-08-19
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina itin sėkmingu projektu.

Kristina Mažeikytė, IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad palapinių miestelio – „glampingo“ (angl. glamping) galutinius rezultatus skelbti dar anksti – jo operatorius, vandenlenčių parkas „WakeWay“, svečiams jį siūlys tiek ilgai, kiek leis orai.

„Tačiau jau dabar akivaizdu, kad tai yra sėkmingas projektas sulaukęs didelio viešumo ir prekės ženklui sukūręs pridėtinę vertę. Kaip viešbučio kambariai įrengtos palapinės leido parodyti IKEA asortimentą netikėtose erdvėse – drąsiai ir garsiai pasakėme, kad turime sprendimų mėgautis vasara gryname ore ir balkone, ir terasoje, ir net palapinėse ar gamtoje. O žema nakvynės palapinėse kaina, priminė IKEA žemos kainos kasdien įsipareigojimą“, – teigia K. Mažeikytė.

VŽ rašė, kad šią vasarą IKEA šalia Vilniaus, „Wake Way“ vandenlenčių parke prie Nemėžio tvenkinio pastatė penkias skirtingais stiliais įrengtas palapines, jas rezervuoti galima „Airbnb“ sistemoje, o nakvynė žmogui dvivietėje palapinėje, įrengtoje kaip viešbučio kambarys, siekia 10 Eur.

„Palapinių miestelis leido mums pasiekti naują vartotojų segmentą – po projekto sulaukėme skambučių ir užklausimų iš kaimo turizmo sodybų, apgyvendinimo paslaugas teikiančių asmenų ir įmonių, kurios domėjosi galimybe įsigyti tokias įrengtas palapines. Verslo atstovai mato tai, kaip galimybę savo klientams siūlyti papildomas paslaugas, padidinti turimą lovų skaičių ir pan.“, – pažymi K. Mažeikytė.

nuotrauka::1

„Glampingas“ taip pat padėjo paskleisti „IKEA Lietuva“ vardą po užsienio auditorijas, nes tarptautinė nuomos platforma bei įvairių renginių, sporto varžybų metu palapinėse apsistoję užsienio svečiai itin pozityviai įvertino IKEA sukurtą patirtį, pasidžiaugia K. Mažeikytė.

Dabartinis IKEA „glampingo“ užimtumas siekia daugiau nei 70%.

„Kai kurios palapinės vos tik paskelbus apie projektą buvo užsakytos iki pat rudens, kitos vis dar laisvos tam tikromis dienomis, tad nakvynę jose dar galima užsisakyti. Bent šiandieniniais duomenimis, populiariausios buvo džiunglių ir marokietišku stiliumi įrengtos palapinės“, – mini K. Mažeikytė.

Martynas Šlikas, „WakeWay“ įkūrėjas, VŽ teigia, kad palapinių miestelis ir jame teikiamos apgyvendinimo paslaugos leido praplėsti vandenlenčių parko teikiamų paslaugų spektrą bei pritraukti naujų lankytojų.

„Įdomu, kad dažniau apgyvendinimo paslaugomis naudojasi ne vandenlentininkai, bet lankytojai, kurie norėjo praleisti laiką gryname ore prie ežero. Pavyzdžiui, visai neseniai išvyko prancūzų pora, kurie keliauja po Baltijos šalis ir kelias naktis nakvojo būtent „WakeWay“ palapinių miestelyje“, – teigia M. Šlikas.

Abi projekto pusės dar nekalba apie planus kitų metų sezonui, palapinių miestelio rezultatus žadėdamos įvertinti pasibaigus šių metų sezonui.

Populiarėja visur

VŽ rašė, kad šią vasarą pirmasis toks prabangus kempingas – „glampingas“ buvo įkurtas ir Rusijos Kaliningrado sričiai priklausančioje Kuršių nerijos dalyje.

Stovykla – „glampingas“ „Poliana“ įrengtas Lesnoje kaime, jį įrengė Rusijos nacionalinis parkas „Kuršių nerija“, pastatydamas 15 palapinių.

„Glempingas“, viešbučio patogumus ir buvimo gamtoje privalumus jungiantis stovyklavimo būdas – populiarėja visame pasaulyje – nuo safarių Afrikoje iki nakvynės Andų kalnuose.

Tinklalapio „glamping.com“ duomenimis, kaimyninėje Latvijoje veikia dvi tokio tipo stovyklavietės, Estijoje – viena, o pvz., Italijoje – 24, Rusijoje – daugiau nei 20.

Ekspertai tikisi, kad turistų susidomėjimas poilsiu „glampinguose“ turėtų augti tiesiog sprogstamu greičiu.

Mat produktas yra įdomus tiek keliautojams, ieškantiems neįprasto formato atostogoms, tiek ir investuotojams , nes „glampingui“ pastatyti pakanka mažų investicijų, o jo atsipirkimas greitas.

FOTOGALERIJA IKEA palapinių viešbutis prie Vilniaus. (8 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau