„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu

Publikuota: 2019-01-09
Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.
Luko Balandžio („Scanpix“) nuotr.

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis „Kempinski Hotel Cathedral Square“. Keisti pavadinimą paskatino noras geriau atspindėti jo pozicionavimą tarptautinei rinkai.

Pavadinimo keitimą inicijavo viešbučių valdymo kompanija „Kempinski Hotels“. Tokį sprendimą lėmė faktas, kad nuo pat atidarymo 2012 m. viešbutis „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ yra priskiriamas prie geriausiųjų visoje „Kempinski Hotels“ grupėje.

„Būti vadinamu „Grand Hotel“ – tai didžiulis pripažinimas ir pačioje prabangiausius pasaulio viešbučius jungiančioje „Kempinski“ grupėje – iš septyniasdešimt šešių „Kempinski Hotels“ viešbučių tik septyni vadinami „Grand Hotel“. Vienas iš jų nuo šiol yra Vilniaus viešbutis“, – džiaugiasi Kai Schukowski, viešbučio „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ generalinis direktorius.

Birutė Leimontaitė, viešbučio pardavimo ir rinkodaros vadovė, pabrėžia, kad tai labiau atitiks sostinės viešbučio pozicionavimą.

nuotrauka::1left

„Jau kuris laikas apie tai kalbėjome. Ligšiolinis, ilgas, „sunkus“ pavadinimas nebelipo ir komunikacijoje, tad kartais jį ir iki šiol trumpindavome, vadindami jį „Kempinski Hotel Vilnius“. Prieš beveik penkiolika metų, renkantis pavadinimą, buvo galvota, kad lokaciją nurodantis pavadinimas bus tinkamas, tačiau reikia pripažinti, kad dažnai iš užsienio atvykstantiems mūsų svečiams reikia pasakoti ne tik tai, kur yra Katedros aikštė, bet ir kur pasaulio žemėlapyje yra tas Vilnius, tad naujasis pavadinimas bus ir trumpesnis, ir tikslesnis“, – kalba p. Leimontaitė.

Ji priduria, kad įvertinus Vilniaus pamokas, tikslesnis pavadinimas buvo pasirinktas prieš metus ir Rygoje. Čia atsidaręs viešbutis taip pat turi „Grand Hotel“ vardą“, – teigia p. Leimontaitė.

„Kempinski Hotel Cathedral Square“ viešbutis, kaip ir „Radisson Blu Royal Astorija Hotel“ priklauso verslininko bei investuotojo Mariaus Jakulio Jasono vadovaujamai holdingo įmonei AAA.

VŽ rašė, kad šiuo metu p. Jakulis Jasonas ėmėsi naujo projekto – netoli IKEA ir Vilniaus oro uosto planuojamame verslo parke atsidarysiančio verslo klasės viešbučio „Park Inn by Radisson Vilnius Airport Hotel & Business Centre“. Jis turėtų atsidaryti 2020 m. ir bus šeštasis „Radisson Hotel Group“ tinklo viešbutis Lietuvoje.

1897 m. įkurta „Kempinski Hotels“ – seniausia Europoje prabangių viešbučių grupė. Šiuo metu „Kempinski“ valdo 76 penkių žvaigždučių viešbučius bei rezidencijas 34 pasaulio šalyse, tačiau ir toliau žvalgosi naujų galimybių Europoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje, Azijoje bei Amerikoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
12:33
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 23

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau