2019-05-18 21:33

VŽ bando: AMG superautomobilis šeimai

Įspūdingas AMG GT dizainas – tik įžanga į jo keliamų emocijų pasaulį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Įspūdingas AMG GT dizainas – tik įžanga į jo keliamų emocijų pasaulį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Kai pasaulis vis griežtina taršos normas, o „Tesla“ su kitais elektromobilių gamintojais nespėja tenkinti augančios rinkos poreikių, AMG patogiai įsitaisė naujame labai brangių ir labai galingų automobilių segmente.

Pačias greičiausias ir brangiausias „Mercedes-Benz“ versijas kuriantis padalinys AMG per pastarąjį dešimtmetį iš „civilių“ modelių perdarinėtojo išaugo į individualių modelių kūrėją. Pirmoji kregždė buvo 2009 m. pasirodęs AMG SLS pakeliamomis durimis. Jo pozicijas 2014 m. perėmė dvejų durų kupė „Mercedes AMG GT“. O dabar padalinio modelių gamą papildė ketverių durų ir keturių vietų šeimyninis superautomobilis „Mercedes AMG GT“. Išskirtinis ir bet kuriuo požiūriu įspūdingas automobilis rinkoje atsirado, kai koncerno „Daimler AG“ strategai susivokė privalantys mesti iššūkį šeimyninių superautomobilių segmentą iki neregėto masto išauginusiai „Porsche Panamerai“.

Viskas dėl „Panameros“

Rinkos analitikai pastebėjo, kad nors ir plečia labai brangių ir galingų „Mercedes AMG“ modelių (tokių kaip E63S, CLS 53, S63 su sedano bei kupė kėbulais ir kitų) pasiūlą, gamintojas ėmė prarasti klientus, kurie iš gamos neišsirinkdavo savo ieškomo sportiškos orientacijos labai greito ir labai brangaus kupė stiliaus ketverių durų automobilio. Pasirodė, kad senoji ketverių durų kupė AMG CLS63 buvo vertinama kaip nepakankamai prabangi ir pernelyg orientuota į komfortą, kad galėtų pateikti deramą atsaką „Panamerai“. Todėl pastarajam automobiliui turime jausti dėkingumą dėl to, kad rinkoje pasirodė tokia įdomybė kaip ketverių durų AMG GT.

52795
130817
52791