2018-10-20 23:02

Beprotiškas hibridas iš „Porsche“ planetos: 6 mlrd. Eur – elektromobiliams

Beprotiškai ilgas „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo“ pavadinimas slepia techniškai sudėtingiausią istorijoje markės modelį. Gamintojo nuotr.
Beprotiškai ilgas „Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo“ pavadinimas slepia techniškai sudėtingiausią istorijoje markės modelį. Gamintojo nuotr.
Pirmojo serijinio elektromobilio gamybai besiruošiantis „Porsche“ kuria fizikos dėsnius ignoruojančią hibridinę „Panameros“ versiją.

Ateitis bus elektrinė – be didelių užuolankų mums aiškina automobilių pramonei parengti ir jau 2021 m. įsigaliosiantys taršos standartai. Jų neatitiksiantys gamintojai mokės milijardines baudas, todėl jie neriasi iš kailio, siekdami savo gamas užpildyti elektromobiliais arba bent hibridiniais modeliais. Tokios tendencijos priežastis paprasta: Europos prievaizdai skaičiuoja vidutinę gaminamų automobilių taršą, todėl vienas arba du gamoje esantys mažai taršūs arba visiškai netaršūs modeliai gali pagerinti skaičiuojamą taršos vidurkį.

6 mlrd. eurų – elektromobiliams

Galbūt tai gali stebinti, bet sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ yra vienas šio proceso lyderių. Jis nesėdi sudėjęs rankas tuo metu, kai Elonas Muskas iš paskutinių jėgų laužia rinkos ledus. Būdamas vienas pelningiausiai veikiančių automobilių gamintojų pasaulyje, „Porsche“ iki 2022 m. elektromobilių programai yra numatęs skirti per 6 mlrd. eurų. Už šią sumą Štutgarte, šalia istorinės „Porsche“ gamyklos, sportišku tempu statoma naujutėlė elektromobilių gamykla, kurioje jau kitais metais bus surenkami pirmieji legendinės markės elektromobiliai „Taycan“. Tai bus nedidelis ketverių durų ir keturių vietų sportiškas sedanas, gamoje užimsiantis vietą tarp dabartinės kupė 911 ir prabangaus sedano „Panamera“.

52795
130817
52791