Sinergiją su konkurentu pasitelkęs septintasis „Transporter“
Žiūrint iš vienos pusės – komercinių automobilių pirkėjai nėra reiklūs: jie nesivaiko madų, ultranaujų technologijų ar gausios įrangos. Bet kai kalba pasisuka apie pinigus – tai yra patys reikliausi pirkėjai, skaičiuojantys kiekvieną pirkimui ar eksploatacijai išleistą centą ir norintys maksimalios išliekamosios vertės.
Kadangi komerciniai automobiliai yra tiesiog darbo įrankiai, jie privalo būti įperkami, patvarūs, patogūs, ekonomiški ir patikimi. Esama nemažai atvejų, kai gamintojai siūlo puikiai vertinamus modelius, tačiau jų prekybos potencialą varžo aukšta kaina. Ir netgi tuo atveju, kai antrinėje rinkoje yra galimybė susigrąžinti daugiau pinigų už naują brangiau pirktą automobilį, komercinių automobilių pirkėjai tiesiog nenori keleriems metams užšaldyti papildomų pinigų. Tai lemia, kad vietoje „Mercedes-Benz“ ar „Volkswagen“ Europoje perkami „Fiat“ ar „Citroën“ darbiniai automobiliai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai