E. Parulskis. Paveiksliukai iš susirinkimo

Pertraukos, žinoma, niekas nelaukė – saldainių popierėliai čežėjo, kava ir arbata kliuksėjo, šaukšteliai (pirštuose tų vienišių, tebevartojančių cukrų cukraus pavidalu) skambėjo susirinkimui dar neprasidėjus. Prie stalo stumdėsi visi: du iš pardavimų skyriaus, du iš ryšių su visuomene, viena iš rinkodaros, vienas iš administracijos, du iš klientų aptarnavimo ir vienas iš kažkodėl po reorganizacijos išlikusio padalinio, kuris irgi vadinosi rinkodaros skyrius, bet buvo visiškai savarankiškas. Simbolinis susirinkusiųjų statusas buvo maždaug vienodas – karjera dar lyg ir galima, bet labiau horizontalia su polinkiu leistis linija nei vertikalia ar, pavyzdžiui, realistiškai įstriža kryptimi, todėl draskytis dėl įsitvirtinimo biuro pozicijose lyg ir negrėsė. Žvaigždžių čia nebuvo.
– ... ir aš skaitau: „Kviečiame į seminarą „Kodėl ne visi tampa marketingo žvaigždėmis?“ Man tam nereikia seminaro, aš galiu per tris minutes, ne, per tris sekundes atsakyti į šitą klausimą. Todėl netampama, nes dialektika. Kai visi tampa žvaigždėmis, tai iš karto virsta norma, kurioje atsiranda naujos žvaigždės. Ir taip toliau. Žvaigždės tampa norma, normoje atsiranda žvaigždės. Ir viskas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai