2025-11-20 05:45

DI pasikinkiusios transporto įmonės jau skaičiuoja grąžą

„Shutterstock” nuotr.
„Shutterstock” nuotr.
Per pastaruosius kelerius metus dirbtinio intelekto (DI) padaryta pažanga – stulbina. Logistikos ir transporto sektorius skaitmenines smegenis vis dažniau pasitelkia įvairiems poreikiams atliepti. Ir nors nauda akivaizdi, ekspertai tikina, kad kol kas esame tik pradinėje stadijoje.

Rugilė Andziukevičiūtė-Buzė, Transporto inovacijų asociacijos (TIA) vadovė, VŽ pasakoja, kad Lietuvos logistikos įmonėms DI iš teorinių galimybių virto praktiškai naudojamu įrankiu, supaprastinančiu veiklą, ypač kai kalbama apie įvairių duomenų surinkimą ir suvedimą.

„DI pašalina kopijavimo-įklijavimo ir rankinės komunikacijos poreikį, naudodamas išmaniąją automatizaciją: surenka ir ištraukia duomenis iš elektroninių laiškų, dokumentų ir internetinių portalų, o tada įkelia juos į užsakymų ar krovinių mainų sistemas. Tai padeda sutaupyti laiko, sumažinti išlaidas ir padidinti pelningumą“, – pasakoja TIA vadovė. Pasak jos, per pastaruosius kelerius metus DI sparčiai tobulėjo, bet verslas vis dar pradinėje jo naudojimo stadijoje.

52795
130817
52791