„Varlė“ savo reklamoje pavartojo „Jamam“, „Akropolis“ tai priėmė kaip komplimentą
Marius Butauskas, e. platformos „Varle.lt“ vienas įkūrėjų, išgirdęs klausimą apie naująjį rinkodaros žingsnį, kurio centre atsiduria didžiausio fizinių prekybos centrų valdytojo išpardavimų kampanijų šūkis, sako nelabai norintis „eskaluoti situaciją, tad susilaikysiąs nuo komentarų“.
Jo atstovaujama platforma savo klientus kviečia apsipirkti „be eilių, be triukšmo, be parkavimo galvos skausmo. Tiesiog išsirenki, užsisakai, sutaupai ne tik pinigų, bet ir laiko“. Vadinasi, geriau nei „Jamam“, kur, implikuojama, yra ir brangiau, ir ne taip patogu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai