DI tobulėja greičiau, nei rieda traukinys iš Vilniaus į Varšuvą
Konsultacijų bendrovės „McKinsey“ apklausos duomenimis, 2022 m. 50% įmonių visame pasaulyje vienaip ar kitaip bandė naudoti dirbtinį intelektą (DI), 2017 m. tokių buvo 20%. Akivaizdu, kad galingi nauji modeliai iš laboratorijų sparčiai keliasi į realųjį gyvenimą: DI programos tampa prieinamos plačiajai visuomenei ir yra nebe eksperimentas, o industrija arba viena iš naujųjų medijų.
Šiame kontekste vis garsiau kalbama apie visuomenei atviras kompanijas „Midjourney“, „OpenAI“, „Stable Diffusion“, kuriančias to paties pavadinimo patentuotas DI programas, kurios pagal vadinamuosius promtus gali sukurti vizualiojo meno, muzikos ar literatūros kūrinį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai