Krizių komunikacija: nuo „Foxpay“ iki „Bolt“, dažniausiai neigiamame fone linksniuojamos įmonės
Tiesa, tai nėra ryškios krizinės situacijos ar skambios istorijos, tačiau ne tik pernai, bet ir per pastaruosius 3 metus „Bolt“ buvo dažniausiai į krizių stebėsenos „INK Seismonitor“ įrankį negatyviame kontekste patekusi bendrovė Lietuvoje.
„Negatyvių paminėjimų skaičius smarkiai pašoko nuo 2022-ųjų, kai platformoje pastebimai išaugo pavežėjų iš trečiųjų šalių skaičius ir neamortizuoti kultūriniai skirtumai, vairavimo kultūra ėmė generuoti vis naujus konfliktus“, – fiksuoja Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“, nuolat stebinčios krizių komunikaciją Lietuvoje, vyresnysis partneris.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai