2025-03-07 05:45

Krizių komunikacija: nuo „Foxpay“ iki „Bolt“, dažniausiai neigiamame fone linksniuojamos įmonės

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Sektorius, kur dažniausiai per 2024-uosius fiksuotos krizinės situacijos, – transportas ir logistika. Ryškiausia metų krizė čia – DHL ir „Swiftair S.A.“ lėktuvo katastrofa. Ne pirmus metus daugiausia neigiamų paminėjimų tenka sugerti „Bolt“ platformai.

Tiesa, tai nėra ryškios krizinės situacijos ar skambios istorijos, tačiau ne tik pernai, bet ir per pastaruosius 3 metus „Bolt“ buvo dažniausiai į krizių stebėsenos „INK Seismonitor“ įrankį negatyviame kontekste patekusi bendrovė Lietuvoje. 

„Negatyvių paminėjimų skaičius smarkiai pašoko nuo 2022-ųjų, kai platformoje pastebimai išaugo pavežėjų iš trečiųjų šalių skaičius ir neamortizuoti kultūriniai skirtumai, vairavimo kultūra ėmė generuoti vis naujus konfliktus“, – fiksuoja Kęstutis Gečas, komunikacijos agentūros „INK agency“, nuolat stebinčios krizių komunikaciją Lietuvoje, vyresnysis partneris.

52795
130817
52791