Komunikacijos agentūra „Comms on duty“ vėl turi naują vadovę

VŽ primena, kad nuo šio pavasario agentūros vadove buvo tapusi Milda Lomsargienė, ilgametė draudimo bendrovės „If“ komunikacijos vadovė.
„Taip, vėl matome pokytį. Agentūros vadovės vairą tik ką perėmė kolegė, kurią užauginau šiai pozicijai. Mūsų bendri darbai tęsiasi kur kas ilgiau, nei gyvuoja pati agentūra“, – teigia Laura Dabulytė, „Comms on duty“ įkūrėja.
M. Lomsargienė VŽ teigia iš agentūros pasitraukusi, nes nori karjeros pertraukos ir laiko sau bei šeimai, o gruodis tam labai tinkamas metas.
Pasak L. Dabulytės, netrukus agentūros komandą papildys dar keli darbuotojai, turintys ilgametę patirtį komunikacijoje.
„Būnant butikine agentūra, labai svarbu yra komanda ir jos profesionalumas, tad pradžioje labiau ieškojau papildomų rankų, padedančių dirbti, o dabar norisi žmonių, su kuriais būtume lygiavertė komanda ir galėtume išlaikyti kokybę“, – pokytį mini L. Dabulytė.
VŽ rašė, kad „Comms on duty“ buvo tarp mažųjų komunikacijos agentūrų, labiausiai per metus auginusių pajamas. Agentūros pajamos pernai šoktelėjo daugiau nei 52%, iki 365.704 Eur.
Pasak L. Dabulytės, šiemet nesitikima ryškesnio pajamų augimo.
„Neturime tarp savo klientų valstybinių projektų. Tai, be kita ko, svarbu mūsų užsakovams. Norisi ne tiek augti į dydį, kiek būti geriausiais partneriais savo esamiems klientams. Tad ir norėtume išlikti nedidelė, butikinė agentūra, kaip mėgstu sakyti, kad viską matyčiau ant stalo, prie visko šiek tiek prisiliesčiau, – nusijuokia L. Dabulytė. – Budėsime ir toliau prie klientų. Reakcijos greitis yra svarbu.“
Banguoti metai
VŽ rašė, kad kelerius pastaruosius metus kaip grybai po lietaus Lietuvoje besiradusios ir sparčiai augusios butikinės komunikacijos agentūros 2023-iaisiais kiek pristojo: dauguma jų per metus skaičiuoja kuklesnį šuolį viršų, ne vienai jų teko susitaikyti ir su kritimu žemyn.
O butikinės agentūros ir 2021 m., ir 2022 m. fiksavo rekordinį augimą. Pavyzdžiui, 2022 m., palyginti su 2021 m., 5-ios agentūros skaičiavo 100–200% viršijusį pajamų šuolį.
2023-iaisiais butikinės agentūros skaičiuoja kiek nuosaikesnį augimą. Ryškiau išsiskiria tik apie naują etapą 2022-ųjų rudenį paskelbusi agentūra „Brainhack PR“, jos pajamos per metus ūgtelėjo daugiau nei 7 kartus, iki 74.680 Eur. Tiesa, agentūra pagal pajamas – viena mažiausių.
Lėčiau, bet dygsta ir toliau
Nors pastarieji metai mažesniosioms komunikacijos agentūroms buvo nuosaikesni, konkurencija didėja ir toliau. Veiklos startą šį rudenį paskelbė komunikacijos agentūra „Klevo Agency“ (MB „Klevo“), kurią įsteigė Darius Dužinskas, pastaraisiais metais ėjęs startuolio „Ovoko“ personalo vadovo pareigas, kiek anksčiau „Baltic Amadeus“ dirbęs rinkodaros ir personalo vadovu.
Į dviejų partnerių tandemą susijungė ir Gintaras Gimžauskas, MB „Medijų monai“ įkūrėjas, bei Eglė Gabrytė, komunikacijos specialistė, žurnalistė, daugiau nei 14-a metų dirbusi vienoje didžiausių agentūrų „Publicum“.
Prisijungiant E. Gabrytei, pavadinimas iš MB „Medijų monai“ pakeistas į MB „Tandemus PR“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai