2024-04-08 18:11

Mįslingas už „Temu“ stovinčio Kinijos milžino iškilimas

Justino Sullivano (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Justino Sullivano (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Apsupta ryškių oranžinių siuntinių, „YouTube“ žvaigždė Hope Allen dvejojo dėl šių prekių fenomeno: „Temu“ yra visur, ir aš nežinau, kaip dėl to jaustis.“

Šio internetinio blusturgio reklamos kampanija su šūkiu „apsipirk kaip milijardierius“ buvo matoma visur. H. Allen nusprendė iš šios platformos eksperimento dėlei prisipirkti gausybę amerikiečiams nepristatytų prekių.

Tarp itin pigių drabužių, rankinių, įrankių, žaislų ir virtuvės rakandų buvo garsių prekių ženklų padirbinių, kurie vertė užduoti vieną klausimą.

52795
130817
52791