Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

21
  • 2021-10-26T12:16:48+03:00

    Kam tos galimybių studijos ir tie projektai? Pažiūrėkit per langą. Be jokių projektų baigia išdrakoninti visą miestą. O jūs čia kažkokiam plentui projektus ruošit...

  • 2021-10-26T12:24:46+03:00

    Kelias nevažiuotinas, bet jie dar pora metų lauks, kol rekonstrukciją pratęs...

  • 2021-10-26T13:04:13+03:00

    Jeigu Masiulis nebūtų koncesijos konkurso sustabdęs prieš 4 metus, jau būtume važiavę iki Utenos nauju keliu. Tuo metu buvo priimtas sprendimas daryti viską iš kelių fondo lėšų, o tai reiškė, kad viskam pinigų neužtenka. Su visa pagarba Molėtų sodybų savininkams ir golfo mylėtojams, šis kelias toli gražu neprilygsta savo svarba A1 ir Viabaltica. 150-200 mln. yra iš esmės visa vienerių metų kelių fondo sąmatų suma. Visa kita išeina einamajai priežiūrai ir savivaldybių reikmėms. Juokingiausi tai tie gudročiai, kurie siūlo 200 mln. išleisti pro langą pažiūrėjus arba mano, kad kažką galima be projekto pastatyti :)

    • 2021-10-26T13:16:34+03:00

      Reikia skirti sarkazmą nuo realaus siūlymo. Puikiai žinau kas yra projektas ir kam jo reikia. Bet pažiūrėjus kas dabar vyksta Vilniuje, panašu, kad ne visiems tai suprantama...

    • 2021-10-26T18:05:22+03:00

      nemanote, kad mgb korupcija, kuri buvo A14 koncesijos varomoji jėga, mums kainuotų gerokai brangiau nei tie keli metai, kuriuos palauksim?

    • 2021-10-26T20:18:20+03:00

      Pabandyk tuo keliu pravaziuoti savaitgaliais. Istisas kamstis su beprotiskais lenkimais. Jeigu kelias bus ne 2+2 bus eilinis fail, panasus kaip dabar su Panavezio aplinkeliu.

    • 2021-10-27T09:19:30+03:00

      Korupcija visada kainuoja ir mano kritika Masiuliui nėra apie tai, kad jis nepasirinko galimai korumpuoto varianto. Koncesija kaip forma savaime nėra bloga. Kariuomenė kuo puikiausiai ją prisitaikė savo reikmėms, VRM taip pat. Galėjo tai padaryti ir SM, vadovaujama Masiulio, pakeisdami sąlygas, jei jos kažkokias rizikas savyje turėjo. Bet jis pasirinko nedaryti nieko ir eiti politiškai saugiu keliu.

    • 2021-10-27T09:26:11+03:00

      Kalba ne apie "pabandyk važiuoti", o apie metodišką eismo srautų modeliavimą. Daugelis tikriausiai yra važiavę 1+1 keliais, kurie yra stipriai apkrauti, bet eismas kur kas saugiau vyksta. To priežastis yra danga, kada ji bloga, būtinai atsiras ir tokių, kurie linkę tausoti savo automobilį, dantis ar šiaip mano, jog lėkti duobėtų keliu nesaugu, ir tokių, kuriems vienodai, ir reikia skrieti ant 109 km/h, "žemiau radaro". Tas greičių skirtumas ir sukuria "beprotiško lenkimo"efektą, o ne kelio pralaidumas. Plius, nėra normalių nuovažų. Plius, nėra racionalu dėl savaitgalio eismo tiesti magistralės. 2+2 pinigų paleidimas vėjais.

    • 2021-10-27T14:25:22+03:00

      bus idomu suzinoti, kokia bus galutine kaina - prie neskaidriu MG Baltic zaidimu viso (!) 95km kelio sutvarkymo ir prieziuros per visa laikotarpi kaina prognozavo 150-169m, tuo tarpu dabar 5km (nuo 16 iki 21km) kartu su viadukais ir privaziavimo keliais sutvarke uz 42m (20+22), likusiu kaina prognozuojama iki 200m. Sudejus skaicius vaizdas ispudingas...

    • 2021-10-27T14:45:42+03:00

      bus idomu suzinoti, kokia bus galutine kaina - prie neskaidriu MG Baltic zaidimu viso (!) 95km kelio sutvarkymo ir prieziuros per visa laikotarpi kaina prognozavo 150-169m, tuo tarpu dabar 5km (nuo 16 iki 21km) kartu su viadukais ir privaziavimo keliais sutvarke uz 42m (20+22), likusiu kaina prognozuojama iki 200m. Sudejus skaicius vaizdas ispudinga

  • 2021-10-26T14:14:58+03:00

    Koks metinis vidutinis eismo intensyvumas šiame kelyje ir koks Klaipėda-Šilutė, Kaunas-Prienai, Panevėžys-Šiauliai?

    • 2021-10-26T14:35:45+03:00

      O ką eismo intensyvumas mums gali pasakyti? Man išvis neįtikėtina, kad kažkas tuo keliu dar drįsta važiuoti, ypač vasarą.

    • 2021-10-26T15:01:59+03:00

      Kaunas-Prienai jau numatyta rekonstruoti. "Kelio rekonstrukcija bus vykdoma dviem etapais – pirmame etape iki 2023 m. pabaigos numatomas žemės paėmimas visuomenės poreikiams ir kelio rekonstrukcijos projektavimo darbai, antrame etape – 2024–2026 m. rangos darbai."

  • 2021-10-26T15:15:10+03:00

    2021-06-21 Vilniaus–Utenos plento rekonstrukciją siekiama baigti 2025 m. „Jau šiais metais prasidės parengiamieji darbai, kad „amžiaus statybomis“ virtusi betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcija taptų realybe. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą iki 2025 m. pabaigos. Dėsiu visas pastangas, kad šis magistralinis kelias pagaliau būtų sutvarkytas“, – sakė ministras. Kam sekti tas pačias pasakas tik vis nukėlinėjant terminus?

    • 2021-10-26T15:22:13+03:00

      2021-06-01 pažadai https://www.vz.lt/apps/pbcsi.dll/storyimage/VZ/20210621/ARTICLE/210629927/EP/1/1/EP-210629927.jpg&maxW=750&AlignV=top&lastmodified=20211001091324&imageversion=Horizontalus

    • 2021-10-26T15:26:38+03:00

      https://www.youtube.com/watch?v=lvxOztxj58c

    • 2021-10-26T18:11:04+03:00

      tai va, pasirodo reikėjo už turinčius burtų lazdelę balsuot ;-) https://lrv.lt/lt/naujienos/premjeras-kelias-vilnius-utena-bus-rekonstruotas-iki-2020-metu

  • 2021-10-26T15:40:55+03:00

    timt už vadžių - vėl iš pradžių....lygtai nieko nebuvo padaryta iki jo. Skuodis turėtų pasirausti SM stalčiuose ir tikrai rastų visus tuos dalykus, dėl kurių dabar numato 7 mėnesius. Čia tas pats kaip su tom išreklamuotom 60 tūkst. EV įkrovimo stotelių. Pasirodo - ne rangovų ieško o dar tik galimybių studijas užpirkinėja.... Tai gal iškart lenkams atiduokim, tikrai iki 2023 visą betonkę 4 juostų greitkeliu paverstų.

  • 2021-10-26T22:08:13+03:00

    myžnius Sk... sprendimo bijo priimti, kad tik nedrožtų liaudis, tai palauks iki kitų rinkimų/ministrų. Apgailėtina.

  • 2021-10-27T09:17:53+03:00

    Šio kelio tvarkyti negalima. Jis jau tapo istorine vertybe, svarbiu įrodymu. Jei kelias būtų sutvarkytas - kaip įrodytume savo vaikaičiams kokie netikę šiais laikais buvo politikai, ministrai ir visa jų podtancovkė?

  • 2021-10-29T23:46:50+03:00

    Ten nera jokiu kitu variantu, tik tiesti magistrale 2+2. Kam dar galimybiu studijos? Visa kita yra tiesiog pinigu metymas i bala. Pavyzdys: Panevezio aplinkelis. Dabar perdaryti ta nesamone kainuos 2-3 brangiau negu is karto butu normaliai padare. Jeigu norit pavyzdziu paziurekit kaip lenkai projektuoja ir tiesia kelius.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791