Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

12
  • 2021-08-13T08:27:49+03:00

    Nesuprantu kiek laiko dar tęsis ta statyba. Rodos nenugalimos jėgos.

    • 2021-08-13T09:38:35+03:00

      Čia ne statyba tiek trunka. Vienas dalykas, kad žemė ne valstybinė, o privati. Ją reikia tinkamai, laikantis teisės aktų atlygintinai paimti visuomenės poreikiams. Antra, bendra kaina didelė. Visas kelių fondas per metus apie 500-600 mln. svyruoja. 300 per metus-du paėmus iš jo vienam projektui, visa likusi infrastruktūra kentėtų. Be to dar Masiulis užkasė begimstantį koncesijos modelį kelių segmente, kuris leistų kur kas daugiau įgyvendinti stambių projektų.

    • 2021-08-13T10:42:12+03:00

      Koncesijos modelis manau gerai veiktų jeigų tik nebūtų toks aukštas korupcijos lygis keliuose, tai šio modelio veikimas tokiomis salygomis kelia ir man abejonių. Valstybinės žemės ir sklypų paėmimo valstybinėms reikmėms klausimas manau rimtas, tačiau pinigų klausimas manau tikrai yra ne tas dėl ko buvo projektas ilgai įgyvendinamas.

    • 2021-08-13T11:37:05+03:00

      Paradoksas tame, kad koncesijos modelis keliuose neveikia ne dėl korupcijos, o dėl kovos su ja. Politikai vengia koncesijos jautresniuose segmentuose, kadangi bijo būti sutapatinti su visuomenės įsivaizdavimu apie korupciją juose. Pasirenka sprendimus, kurie yra saugesni jų karjerai, o ne naudingesni šaliai. Tuo tarpu KAM, VRM gauna iš koncesijos modelio naudą jau šiuo metu. Eilės poligonų ir komisariatų tuo būdu yra statomi ir pastatyti. O teisinis reguliavimas ir korupcinė aplinka tie patys, net tas pats statybų sektorius, koncesijas sunku ir įsivaizduoti ne infrastruktūriniuose ekonomikos sektoriuose.

    • 2021-08-13T17:39:20+03:00

      Bet pusę tos sumos duos ES. Taigi 150 mln. Jau trys metai nevyko jokios greitkelių statybos tai po 50 mln. metams tikrai buvo galima sukaupti.

  • 2021-08-13T09:45:41+03:00

    Dėl Via Baltica rekonstrukcijos džiugu. Tik ar ir ją žiemą barstysite baltarusiška druska? Neturėtų didžiausia valstybinė kelių priežiūros įmonė, patenkanti į strateginių įmonių sąrašą, kuri yra tiesiogiai pavaldi Susisiekimo ministerijai, pirkti ir naudoti techninę druską keliams barstyti iš "Belaruskalij" per Baltarusijos piliečių įsteigtas įmones Lietuvoje / Latvijoje. Gerb. Ministre, pasidomėkite viešojo pirkimo konkurso, įvykusio 2021 08 10 d. eiga: (PU-8555/21) Ledą tirpdančios medžiagos. Natrio chloridas kelių barstymui ir tirpalų ruošimui https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=587555 Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/08/12/jav-sankcijos-turetu-nutraukti-baltarusisku-trasu-tranzita#ixzz73Ow7u5Wm

  • 2021-08-13T10:22:49+03:00

    Nuo sienos iki Kauno jau reikia 6 juostų minimum. Po kiek šimtmečių pajudės atkarops nuo Kauno link Panėvėžio ir toliau iki sienos kelio statybos. Ten "gėda", o ne Via Baltica.

    • 2021-08-13T10:49:40+03:00

      Čia, kad suprasti: šešių juostų reikia tam, kad norėtumėte važiuoti visą laiką trečia juosta? Lietuvoje yra vos kelios vietos po keletą km, kur reikalingos 3 juostos viena kryptimi. Žinoma, nekalbu apie kelių susijungimo ar atsišakojimo vietas. Tokių atkarpų yra daugiau. Kelio pralaidumas susijęs ne tik su juostų skaičiumi bet ir organizavimu bei, svarbiausia, vairavimo kultūra. JAV viena kryptimi gali būti ir 8 juostos, bet jos nuolat kemšasi, o Vokietijoje - dvi ir visi juda greitai.

    • 2021-08-13T13:36:33+03:00

      Ta prasme sakai, kad toks pat masinu sraytqs jav kemsasi 8 juostose, o toks pat srautas vokietijoj nesikemsa 2? :D Gal nereikiq pasaju, kultura kazkiek prisideda, bet ne ant tiek.

  • 2021-08-13T11:48:04+03:00

    Kaip suprantu žemė jau seniai paimta visuomenės poreikiams. Šiuo metu rengiamas techninis projektas. Apie jo eigą ir reikia kalbėti, o ne kopijuoti praeitų metų straipsnių turinį.

  • 2021-08-13T12:26:15+03:00

    Tikslas užbaigti kelią iki 2024, o statybos darbus iki 2025. Tai kaip suprantu dar nepastačius jau bus galima važinėti? :D

  • 2021-08-13T20:19:22+03:00

    Nepatikėsiu kol pirmų buldozerių nepamatysiu, bet už ryžtą ir kalbas ministrui Valio :) Tikiuosi lygiagrečiai jau galvojama ką daryti normaliai su Sitkūnai-Kėdainiai (realiai ir Panevėžys). Su Latvijos ruožu aš asmeniškai neskubėčiau, yra nemažai problemų esamuose keliuose. Sėkmės.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791