2025-05-06 11:08

Sėkmingiausi nauji prekių ženklai parduotuvių lentynose

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nauji gaminiai parduotuvių lentynose – vienas pagrindinių variklių augti. Taip teigia 68% vadovaujamas pareigas einančių greito apyvartumo prekių (angl. fast-moving consumer goods, FMCG) gamintojų atstovų.

Kaip skaičiuoja tyrimų bendrovė NIQ (UAB „AC Nielsen Baltics“), iš viso Baltijos šalyse per 2024-uosius buvo pristatyta per 25.000 naujų gaminių FMCG segmente. 

Daugiausia jų – 16.700 – Estijoje, paskui eina Lietuva su daugiau 14.300 naujų gaminių per metus. Latvijoje savo vietą po saule bandė išsikovoti apie 9.100 pristatytų naujovių parduotuvių lentynose 2024 m.

52795
130817
52791