Rinkodaros biudžetai 2026 m.: tradicinė medija tuštėja, interneto platybės klesti
Svarbu nepervertinti priemonių, orientuotų tik į jaunimą, – visuomenė sensta

Anot jų, reklamos biudžetai tiesiog dar sparčiau persiskirsto iš tradicinės žiniasklaidos į skaitmeninę erdvę, netrūksta eksperimentų su nišiniais formatais, kanalais ir turiniu.
Antanas Bartusevičius, žiniasklaidos planavimo „Dentsu Lithuania“ medijų direktorius, prognozuoja, kad 2025-aisiais, palyginti su ankstesniais metais, TOP 10 didžiausių reklamos užsakovų investicijos į rinkodarą ir komunikaciją vietos žiniasklaidoje, tikėtina, trauksis apie 4%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai