2025-10-16 05:45

Rinkodaros biudžetai 2026 m.: tradicinė medija tuštėja, interneto platybės klesti

Svarbu nepervertinti priemonių, orientuotų tik į jaunimą, – visuomenė sensta

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nuosekliai į viršų besistiebianti šalies ekonomika, atrodo, ne tokia dosni reklamos rinkai: biudžetai tradicinėje žiniasklaidoje šiemet kiek traukiasi, per 8 šių metų mėnesius su minuso ženklu bemaž visi TOP 10 reklamdaviai. Tiesa, patys verslai situaciją piešia šviesesnėmis spalvomis.

Anot jų, reklamos biudžetai tiesiog dar sparčiau persiskirsto iš tradicinės žiniasklaidos į skaitmeninę erdvę, netrūksta eksperimentų su nišiniais formatais, kanalais ir turiniu. 

Antanas Bartusevičius, žiniasklaidos planavimo „Dentsu Lithuania“ medijų direktorius, prognozuoja, kad 2025-aisiais, palyginti su ankstesniais metais, TOP 10 didžiausių reklamos užsakovų investicijos į rinkodarą ir komunikaciją vietos žiniasklaidoje, tikėtina, trauksis apie 4%.

52795
130817
52791