Viską sumetam ant verslo pečių tegul vartosi, valdžiai jau užkniso sprendimų ieškoti. Nepaskiepyti darbuotojai galės aptarnauti nepaskiepytus klientus. Tik matomai neoficiliai tai reikės daryti.
2021-08-04T12:16:02+03:00
Galės baudos po 3000-6000€ už vieną darbuotoją susimokėti.
2021-08-04T11:41:36+03:00
O koks kontroles...
2021-08-04T11:45:31+03:00
Būtent, kad privalės tikrinti (ir registruoti tą, manau). Ateis tikrintojai, ras nesutapimų - baudelė. :)
2021-08-04T11:56:42+03:00
Suvoki, kokiu resurau reiks tikrint? Kas tikrins? Kam igaliojimai bus suteikti? Ir kaip tikrins? Zmogaus prasys dokumenta parodyt? O jei nerodys?
2021-08-04T11:58:36+03:00
Tai po vieną žmogų prie durų, kokiame Akropolyje, kaip suprantu, bus privalu tikrinti prie pagrindinių įėjimų, tai dar efektyviau. Taip, prašys parodyti ir skenuos QR kodus, jei nerodys - nepaklius į parduotuvę.
2021-08-04T12:00:57+03:00
Akropoliai ok. Jie turi resursu, gales pasizaist. O kaip kirpykleles? Muziejai? Pardotuveles? Sporto klubai?
2021-08-04T12:05:25+03:00
Kirpyklėlėse ir muziejuose tiek daug lankytojų, kad nesugebės nuskanuoti tikrinant bilietus (į muziejų) ar atėjus apsikirpti? Sporto klubuose įėjimai su piršto antspaudu, tiesiog 1 kartą patikrins pasą administratorė ir “atblokuos” įėjimą. Gal išsiblaivykit vieną dieną ir nustokit panikuoti
2021-08-04T12:05:30+03:00
Teks irgi po apsauginį nusisamdyti, matyt. Kirpyklose patys kirpėjai ptieš priimdami patikrinti galės, ten didelio srauto nėra.
2021-08-04T12:11:36+03:00
Eikit, eikit. Nieks tu taisykliu nesilakys, nes maziems bus sunku igyvendint, o ir kontrole uztikrint neimanoma. Ta darys nebent PC.
2021-08-04T12:17:53+03:00
Smulkiems dar lengviau. Srautas žmonių nėra šimtai ar tūkstančiai per valandą. Per valandą į kirpyklą patikrinti 6 žmones problemų nėra. Nedaryk bėdų, kur jų nėra.
Sporto klubai gali vieną kartą patikrinti ir įvesti duomenis į kortelę, kad pasiskiepiję ir iki kada galioja.
2021-08-04T12:21:37+03:00
Dar karta kartoju - pinigai nekvepia. Dauguma tikrai neisvarys kliento, kuris atnesa pinigus. Tas jau buvo. Dauguma baruose nereikalavo jokio galimybiu paso.
2021-08-04T12:29:45+03:00
Super, kad nesiimsit “to sudpasio”, bus smagu žinoti, kad vienas iš VŽ trolių yra mazochistas ir negali laisvai naudotis man prienamomis paslaugomis. Malonu, kad sugebat pats save nubausti, tik prašysim neloti po to, kad jūsų teises kas nors riboja, nes pats/pati jas apribojote.
2021-08-04T12:33:45+03:00
Šiaip jau tereikės isntitucijoms kelis kartus patikrinti, ar klientai su pasais, uždėti baudeles po 200 eurų ir parašyti Delfi apie tai. Garantuoju, kad staiga pinigai visiems pakvips. Tikiuosi, kad valdžia tokį šou suorganozuos.
2021-08-04T12:38:30+03:00
Eik tik. Tu bent isivaizduoji kiek imoniu, baru, kirpyklu yra ant lietuvos? Kas ten eis tikrint? Pirma deleguot reikia kazkam tuos administracinius igaliojimus, priimt teises aktus, sukurt sistema. Visu antra.... nu kax jei ir ateis i kirpykla ir ? Zmogus sakys as pasiskiepyjes, bet to paso nerodys ir iseis. Ir ka ? Su policininkais vaikscios tie tikrintojai? O kaip sporto klube? Prie varteliu stoves ir klausines zmoniu ir prasys parodyt tuos galimybiu pasus ? :))))
2021-08-04T12:45:04+03:00
Tai aišku, kad visų nesutikrins. Bet jei ateis pasiskiepijęs ir jo neprašys parodyt GP - jis gali viešint tokias vietas. O pagal tai ir patikrinimus gali daryt "tikslingai" tada. Be to nereikia visų tikrint. Patikrinai 10, iš jų 3 pažeidinėjo taisykles, išstatei baudas po 3-6k+ už pažeidimus, išviešinai garsiai žiniasklaidoj ir per laikraščius kaip "siaubūnai tikrina ir baisias baudas dalina" - net babytė Dvarčionyse žibutes pardavinėdama prie turgaus vartų pradės prašyt GP.
2021-08-04T14:24:01+03:00
Super! Pritariu!!!
2021-08-04T14:49:58+03:00
žmonės kalba, o ne loja.
2021-08-04T15:05:10+03:00
Matosi, kad ponas/ponia AAA niekada smulkiam versle nedirbo. Ten dideli pinigai nevaikšto ir pvz 200 yra nemažai. Kai žinai, kad gali bet kada patikrinti ir kirs per kišenę, geriau apsidraudi ir paprašai to paso, jokių problemų. O dėl to, kas tikrins, tai tvarkų klausimas. Sėdi, tarkim, prie ežero su meškere, prieina dėdė, parodo pažymėjimą ir paprašo pateikti leidimą žvejybai. Ir ką, atsistosi ir nueisi? Pabandykit, bus linksma. Taip ir su galimybių pasu, tereikia įgaliojimų ir problema išspręsta. Aišku, AAA pasipiktins, kad jo/jos anarchsto laisvės ribojamos, bet ką darysi, kaip nors iškentėsim.
2021-08-04T15:28:13+03:00
Patikek, aš versle dirbau, todel puikiai zinau, kaip igyvendinami projektai ir kaip uztikrinami tokiu projektu igyvendinimo mechanizmai ;))
2021-08-05T10:23:54+03:00
1. Nereikia visų patikrinti.
2. Užtenka per miestą per 10 pereiti ir baudas numatyti nuo 3000€ už pirmą kartą. Nuo 6000€ už antrą kartą.
3. Svarbu, kad būtų skandalas, kokia bloga vyriausybė ir kaip dabar bankrotas gresia.
2021-08-07T00:38:17+03:00
O kas jei abonimentas sumokėtas, sutartys jiem nepalankioos. Turės įleidinėt
2021-08-07T00:42:01+03:00
Kodėlnebediskutuojate apie tai kad staiga vieni tapo medžiojami o kiti ne? To anksčiau nebuvo ir žmonės nieko nedarė kadd taip nutiktų
2021-08-04T11:44:32+03:00
Nuostabu! Pagaliau! Galiausiai būti antivakseriu nebus nemokama. Pagaliau atsiras nepatogumai būt nepasiskiepijus. 100 proc. sveikintinas sprendimas. Nieks neverčia skiepytis - bet jei apsisprendei būt grėsme visuomenei, tai teks patirt išlaidų ir nepatogumų. Gal net naujo darbo ieškotis. Tiesiog ploju atsistojęs. O visiems antivakseriams kurie mane tuoj užsipuls: jūs tiesiog pakentėkit dar porą metų, juk pagal jus visi pasiskiepiję numirs per 2 metus. Tada galėsit sau ramiai gyvent be visų mūsų pro-vakserių ir galėsit sakyt "I told you so"!
2021-08-04T12:18:29+03:00
Deja, antivakseriai visi neišmirs... Tik dalis.
2021-08-05T12:31:20+03:00
Tu gal neišskirk LT piliečių į Vakserius ir Antivakserius. Istorijoje Vokietijoje jau buvo išskirta į žydus ir ne žydus, į Arijus ir Ne-Arijus, žinom kiek milijonų mirčių tai baigėsi. O viskas prasidėdavo labai po biški - kažkuriai visuomenės grupei pradėdavo taikyti apribojimus, o viskas baigėsi dujų kameromis ir žudančiais ir griaunančiais karais.
2021-08-04T11:52:33+03:00
Tik jeigu galimybiu pasas bus elekroninis, kaip kortelė, kurią prilietus atsidaro durys arba is mobilaus irenginio per NFC.
2021-08-04T11:57:30+03:00
Aha, kikeviena kirpykla dar vartelius isirengs su skaitytuvais prie prieigos prie RC :)))))
2021-08-04T12:18:56+03:00
Gal išsiblaivyk tu pagaliau. Visiems smulkiems verslams bus sukurta mobili programelė (NEMOKAMA), kuri veiks kaip skaneris. Užteks turėti telefoną ir internetą (aišku, dabar pradek vemti, kad ne visi turi išmaniuosius telefonus ir interneto). Atėjo klientas, nuskenavai QR kodą ir per sekundę matai, gali aptarnauti ar negali.
2021-08-04T12:19:00+03:00
Wow, ar nuskanuoti QR kodą, ar NFC tau skirtumas yra. Gal geriau tada sėdėk namie.
2021-08-04T12:30:32+03:00
Kloune, o jei netikrins tu kodu, tai ka ? :)))
2021-08-04T15:07:00+03:00
Kadangi su tuo virusu gyvensim ne vienus metus, tai tikiu, kad ilgainiui kas nors panašaus bus įvesta.
2021-08-05T12:33:24+03:00
Na na, pažiūrėsime kaip bus nuskanuojami "dėdukai ir bobutės", kurie nei išmaniųjų telefonų neturi, nei apskritai supranta kas vyksta.
2021-08-04T11:55:13+03:00
Kaip čia vyriausybė praleido jau naudotą ir labai efektyvią įdėją riboti automobilių kiekį aikštelėse??? Turi pasą - stataisi tose nurodytose ir apribotose vietose, neturi - čiuožk į laukynę, kur turgelis veikia. Būtų labai krūtai!
2021-08-04T12:03:49+03:00
kaip matau toliau diskriminuojami persirgę ir turintys antikūnų. Ar Armonaitė čia tiesiog pamelavo? :) https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1458788/armonaite-pranese-nuo-rugpjucio-4-dienos-galimybiu-pasa-turetu-gauti-ir-atlikusieji-antikunu-testa
2021-08-04T12:12:33+03:00
Tai kad rašo, kad persirgę gaus galimybių pasą. Berods net jei nesirgai, bet turi antikuniu, gauni GP, kuris galios berods 2 mėn.
2021-08-04T12:18:12+03:00
o kokiu pagrindu pvz. profilaktiniam testavimui ir dar dabar galimybių pasui persirgusiems taikomas 210 dienų terminas, o vakcinuotiems nėra jokio termino? Kai jau moksliškai įrodyta, kad pvz. Janssen vakcina yra daug mažiau efektyvesnė už natūralų imunitetą. Key findings: Neutralizing antibody titers were consistently lower in individuals vaccinated with Ad26.COV2.S compared to natural infection, and vaccination with BNT162b2 or mRNA-1273. https://www.cdc.gov/library/covid19/07302021_covidupdate.html
2021-08-04T12:20:23+03:00
Blogai skaitai. TIesiog persirgę turės antikūnių testą vis pasidaryti, pasitikrinti, kad imunitetas yra. Ne visiems persirgusiems jis susidaro iš viso. Kitiems susidaro labai labai stiprus ir po 6 mėnesių antikūnių kiekis viršija normas.
2021-08-04T12:24:51+03:00
o vakcinuotiems visiems susidaro? :)
2021-08-04T13:31:47+03:00
Abim-as yra apmokamas...
2021-08-05T10:24:37+03:00
99% susidaro.
2021-08-05T10:50:07+03:00
"We found a strong association between prior SARS-CoV-2 infection and vaccination for SARS-CoV-2 with either BNT162b2 or mRNA-1273 and the reduced incidence of SARS-CoV-2 when compared to those naïve and unvaccinated to SARS-CoV-2. The was no difference in the incidence of SARS-CoV-2 between individuals who were vaccinated and individuals with prior SARS-CoV-2 infection. Combined with prior studies, our findings should provide increased confidence that those previously infected are at very low risk for repeat infection."
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.03.21259976v2
2021-08-04T12:03:58+03:00
"...taip pat persirgusiems koronavirusu, kai tai patvirtinta PGR arba antigeno testu". Vasario mėnesį pasidariau antikūnių tyrimą, atsakymas buvo teigiamas, reiškia persirgau besimptomiškai ir turiu antikūnių. Birželį dar kartą pasitikrinau, antikūnių yra, aš vis dar atsparus virusui, skiepytis nėra reikalo. Bet mano antikūniai turbūt yra kažkuom prastesni už įgytus vakcinavimo būdu, ar persirgusių, kurie darėsi PGR testus, nes aš galimybių paso gauti negaliu. Tiesa, buvo žadėta, kad ši opcija atsiras rugpjūčio mėnesį, tačiau jau niekas apie tai jau nebekalba.
2021-08-04T12:17:22+03:00
Tie testukai tik parodo ar turi antikuniu ar ne. Bet jie neparodo, ar turi pakankama antikuniu kieki, kad butum apsaugotas. Tam reik jau normaliai krauja imt. Pas pasiskiepijusius susidaro daugiau antikuniu, nei persirgus. O jei sirgai besimptomiu, tai ju visai mazai gali but. O jei dar ir seniai sirgai besimptomiu, tai ir "išsivėdėję" tie antikūniai bus. Skiepyjasi ir persirgę žmonės.
2021-08-04T12:20:28+03:00
Key findings: Neutralizing antibody titers were consistently lower in individuals vaccinated with Ad26.COV2.S compared to natural infection, and vaccination with BNT162b2 or mRNA-1273. https://www.cdc.gov/library/covid19/07302021_covidupdate.html
2021-08-04T12:22:15+03:00
Nebijok, jau nebėra greičiausiai tavo antikūnių.
Kitas dalykas, taip, persirgimas mažiau apsaugo nuo mutacijų nei skiepas. Skiepas padeda pasigaminti antikūnių, kurie apima labai platų spektrą mutacijų. Persirgimas - tik artimiausias mutacijas.
2021-08-04T12:23:29+03:00
visiškas melas: "Here, we show that most convalescent COVID-19 patients mount durable antibodies, B cells, and T cells specific for SARS-CoV-2 up to 250 days, and the kinetics of these responses provide an early indication for a favorable course ahead to achieve long-lived immunity", "Our findings show that most COVID-19 patients induce a wide-ranging immune defense against SARS-CoV-2 infection, encompassing antibodies and memory B cells recognizing both the RBD and other regions of the spike, broadly-specific and polyfunctional CD4+ T cells, and polyfunctional CD8+ T cells. The immune response to natural infection is likely to provide some degree of protective immunity even against SARS-CoV-2 variants because the CD4+ and CD8+ T cell epitopes will likely be conserved."
https://www.cell.com/cell-reports-medicine/fulltext/S2666-3791(21)00203-2
2021-08-04T12:25:28+03:00
O taip, "išsivėdėję" tie antikūniai bus. Much science. Very medicine.
2021-08-04T12:29:40+03:00
Tai aš normalų kiekybinį testą dariausi, su kraujo ėmimu iš venos. Ir antikūnių kiekis pakankamas. Tik kaip aukščiau wwww komentare dėjo nuorodą į straipsnį, Armonaitei "užsimiršo" kas buvo žadėta padaryti.
2021-08-04T12:37:08+03:00
O tai kas trukdo pasiskiepyti net ir kažkada persirgus? Ir gausit tą savo galimybių pasą, kokios bėdos?
2021-08-04T12:40:05+03:00
Patikrinau, iš ties keista kad neduoda su kiekybiniu antikūniu testu.. Šiaip būtų protinga GP susieti su antikūnių kiekiu. Nesvarbu skiepytas, persirgęs ar besimptomis, jei turi nustatytą saugų antikūnių kiekį - gauni GP dviem mėnesiams. Trūksta man šito šiek tiek. O ir trečio skiepo tvarkos dar nėra. Pvz. mūsų medikai buvo skiepyti pagrinde sausio mėnesį, jau 6+ mėn. praėjo. Dar "hehe" mane čia sugėdino kad pasakiau "išsivedėję" antikūniai - sorry, bet šnekamojoj kalboj su random komentatoriais man tai pakankamai geras ir aiškiai situaciją paaiškinantis žodis :)
2021-08-04T12:41:07+03:00
o tai kas trukdo persirgusius prilyginti vakcinuotiems? :)
2021-08-04T12:46:53+03:00
"Apibrėžiama, kad jį gauti galės pasiskiepiję asmenys pagal pilną vakcinacijos programą, persirgę COVID-19, arba asmenys, turintys ne anksčiau nei prieš 48 valandas atliktą neigiamą galiojanti COVID-19 testą. Galimybių pasas galiotų ir vaikams iki 16 metų."
2021-08-04T12:50:18+03:00
na tikėkimės, kad čia bus kažkas naujo, nes pvz. https://sam.lrv.lt/uploads/sam/documents/images/periodinio%20profilaktinio%20testavimo%20eiga%20(4)(1).png vis dar rašoma:
Privalomo periodinio testavimo išimtys taikomos: COVID-19 liga persirgusiems (nuo teigiamo PGR tyrimo ar antigeno testo rezultato praėję mažiau 210 d.);
gpasas.lt vis dar rašoma: Persirgus COVID-19 – 210 d. nuo teigiamo testo rezultato.
2021-08-04T12:54:56+03:00
Aš kaip suprantu, čia pateikti tik pasiūlymai. Juos dar priimt turi. Tai ta vieša informacija ir neatnaujinta, nes dar realiai neaišku kaip iš tiesų bus.
2021-08-04T14:55:21+03:00
natūralus imunitetas yra stipresnis.vakcina gaminama kažkuriems štamams.už tai ir turim situaciją.kad prie tokio pasiskiepijusių procento vėl kalbama apie karantinus.beje kur skaičiai susirgimų po skiepų?
2021-08-04T15:16:37+03:00
Kodėl sakai, kad melas?
2021-08-04T15:27:45+03:00
Išsiblaivyk, ir nebesvaik...
2021-08-05T10:25:27+03:00
The immune response to natural infection is likely to provide some degree of protective immunity even against SARS-CoV-2 variants - esmė.
2021-08-05T10:27:28+03:00
Absoliučiai nesigaudai. Konkrečiai Pfizer vakcina gamintą atsirinkus grandinę, kurios mutacijos reikštų, kad virusas tampa iš esmės inertiškas. Iš esmės vakcina, kuri turėtų išlikti efektyvi su bent 70% įmanomų teoriškai mutacijų, dengiant pavojingiausias galimas mutacijas.
Imunitetas susidaro pagal labai specifinį, būtent, konkrečiam štamui grandinę.
2021-08-05T10:46:46+03:00
cha cha, tai ir vakcinos lygiai taip pat "provide some degree against SARS-CoV-2 variants", ypač kokia nors Janssen :)
2021-08-05T17:37:19+03:00
Limitations: Specimen number is small, so titer values should be interpreted with caution; unknown exactly how neutralizing antibody levels correlate with protection from infection.
2021-08-04T12:13:56+03:00
Pagaliau Valstubė pradės remti smulkųjį verslą - Akropoliai praras daugiau nei 50% apyvartos :)
2021-08-04T12:22:13+03:00
Akropoliai nieko nepraras, patikėk. Antivakseriai nėra akropolių klientai, jų pajamos neišneša ....
2021-08-04T12:23:01+03:00
Em, ne?
Suaugusių nepasiskiepiję apie 40%. Nepasiskiepijusių didžioji masė uždirba mažiau nei VDU. Taip kad praras max 20-30% apyvartos.
2021-08-04T12:44:09+03:00
Uždirbu daugiau nei 4K €/mėn.ir nežadu skiepytis. Aplinkoje pasiskiepyjo tik tie kuriuos privertė - tai valstybės tarnautojai ir bijantis prarasti darbus o tai dauguma mažas pajamas gaunantis darbuotojai.
2021-08-04T12:51:45+03:00
Sveikinu, galėsi paremt smulkiuosius kai niekur kitur neįleis :) Va aš pilnai pasiskiepijęs, o tu esi "skiepų eksperimento kontrolinė grupė". Pažiūrėsim kuriam geriau susiklostys :)
2021-08-04T13:20:20+03:00
Gal ponas apklausas surengė ir turi jų rezultatus, kad teigiate, kad Akropoliai nepraras, nes antivakswriai neturi pajamų? O gal atvirkščiai yra?
2021-08-04T15:10:47+03:00
O mano aplinkoj pasiskiepijo visi, išskyrus porą persirgusių.
2021-08-04T15:21:38+03:00
pritariu.nesiskiepiję- nereiškia bėdžiai ar neišsilavinę.kiekvienas turi teisę rinktis. prarasti 20% apyvartos daug.
2021-08-04T20:22:28+03:00
Kalba eina apie galimybių pasą. Ji galima gauti pasiskiepijus, persirgus, arba kas kart daryt mokamą testą. Gerai uždirbantis galės vos ne kasdien testuotis ir jam nebūtina skiepytis. Reiškia į Akropolius nepateks pašalpiniai (iš kurių ir taip naudos mažai), ar gaunantis minimumus (ties, kurie žino kaip valdyti šalį ir gali patarti SEBui į kokius fondus investuoti), nes jie neturi pinigų testams ir nesiskiepys. Bet vėl gi Akropoliams nuo jų jokio biznio ....
2021-08-04T23:36:40+03:00
Nesuprantu kas negerai. Akropoliai tariamai praras, mažesnės pardos laimės. Win-Win. Mums gerai, jums gerai. Ar čia labai graudu dėl Akropolio prarastų apyvartų? Tačiau bendrai paėmus, nesiskiepija DAŽNIAUSIAI mažesnes pajamas gaunantys, ir mažiau išsimokslinę asmenys.
2021-08-05T10:29:13+03:00
Čia darant prielaidą, kad pasiskiepiję ir pinigų trinsis tiek pat su nesiskiepijusiais ir stovės eilėje lauke, lyjant. Įtariu tada jie visai atsisakys smulkiųjų ir tada didžiųjų pajamos augs, smulkiųjų vis tiek kris :D
2021-08-05T10:29:34+03:00
Tai kaip čia pavyko praslysti tarp mąstančių?
2021-08-04T12:22:55+03:00
As esu pasiskiepijes pilnai - bet cia gerokai too much... su antivaxeriais reikia kitaip kovoti (reikalauti darbe?) bet ne ivedineti kinijos diktatura..
2021-08-04T23:40:54+03:00
Iš esmės pritariu. Koncertų, Akropolių, lėktuvų bilietų, ir viešų/aptarnaujančių darboviečių pilnai užtektų.
2021-08-05T10:00:27+03:00
kur matot diktatūrą? Diktatūra būtų, jei antivaxeriams būtų draudžiama iš namų išeiti. o čia net į parduotuves įleis, tik kad ne į visas.
2021-08-05T10:30:38+03:00
Diktatūra būtų, jei kiekvieną prievartą suskiepytų.
Dabar nenori būti saugūs ir saugoti visuomenės - nuo visuomenės izoliuojami kiek galima proto ribose. Būtų diktatūra, tokiems duris ir langus užkaltų bei signalizaciją uždėtų.
2021-08-04T12:51:30+03:00
Reikėtų uždrausti apsipirkti visose maisto prekių parduotuvėse. Išmirtų tie nesiskiepiję ir nebetrukdytų pasiskiepijusiems. O dėl tų kirpyklų, tai bobutės ir diedukai kaime gali ir apaugę plaukais pagyventi - vis tiek nebe ilgai.
2021-08-05T07:44:12+03:00
Neapykantos kurstymas?
2021-08-04T13:02:52+03:00
Civilization, or "the...
2021-08-04T13:04:22+03:00
Siūlau nemokėti pensijų ir pašalpų nepaskiepytiems ir dar alkoholio neparduoti.
2021-08-04T13:35:16+03:00
Kaip dar naujasis fašiste nesumąstei visus nesusimarmaliavusius suvaryt į spygliuota tvora apverta teritoriją?
2021-08-04T13:19:55+03:00
matau daug diskusijų sukėlė tas pasas, tačiau jis yra nuostabus dalykas, nes pagaliau valstybė matyt to nenorėdama, tačiau spėju ženkliai parems smulkų prekybininkų verslą.
2021-08-04T14:28:32+03:00
manai maxima tai leis? 1..2..3 pareina maximos lobistai iš atostogų.
2021-08-04T15:07:47+03:00
Maximu irgi daug mazu... koki smulku? Eis i mazas maximas, IKIukus, mazas Rimi. nukentes nebent LIDL
2021-08-04T14:52:40+03:00
Viskas, kas cia surasyta, greiciausiai ir bus igyvendinta. Apie ka Antivakseriai tauskejo pandemijos pradzioje, virsta realybe . Pasiskaitykit gpasas.It
2021-08-05T10:31:35+03:00
Kam tie antivakseriai įdomūs? Jiems visuomenė ir kiti žmonės nerūpi, kodėl visuomenei jie turi rūpėti?
2021-08-04T14:55:21+03:00
Sekantis naujųjų fašistų žingsnis - drausti neskiepytiems naudotis viešuojų transportu
2021-08-04T23:44:56+03:00
Lėktuvais ir tarpmiestiniais būtinai. Nereikia kad virusą kažkur kitur nuvežtų, ar iš kažkur parsivežtų naują atmainą.
2021-08-05T08:04:43+03:00
Tokius nusišnejėjus varyk komentuot į delfi ar 15min,kai žinomas faktas - virusus platina visi,tiek vakcinuoti ar ne vakcinuoti
2021-08-05T10:59:00+03:00
Skirtumo ar platina 24x, ar 1x greičiu tau nėra. T.y. paskiepytam nuo paskiepyto užsikrėsti yra 24x mažesnė tikimybė, nei neskiepytam nuo neskiepyto, net nevertinant fakto, kad tas paskiepytas pirma turėtų pats užsikrėsti.
2021-08-05T13:58:25+03:00
Vėl savo kliedesius platini?Eik į delfi ar 15min savo išmintį skleist,ten būsi populiarus,net laikų gausi
2021-08-04T14:56:22+03:00
Manau metas eiti...
2021-08-04T15:38:06+03:00
Nagi nagi, laukiam nesulaukiam. Pirmyn. Visų šalių atsilupėliai vienykitės! Bus įdomus vaizdelis.
2021-08-04T16:06:33+03:00
Burkitės į uždaras antivakserių sektas, kurkite bendruomenes miškuose ,kad piktadariai nepagautų ir nepračipuotų.
2021-08-05T07:49:42+03:00
nekreipkit dėmesio į piktus komentarus, gi su eksperimentine vakcina susivakcinavo, kartais pašalinis efektas su protavimu susijęs :)
2021-08-05T10:02:10+03:00
neskiepyti užima ligoninių lovas, atima iš pasiskiepijusų medikų laiką ir resursus.
2021-08-05T11:00:02+03:00
Paracetamolis ar ibubrofenas kurį geri mažiau išbandytas nei bet kuris ES patvirtintas skiepas.
2021-08-05T12:28:29+03:00
Paracetamolis naudojamas nuo 1950, nelyginkim su eksperimentinėmis vakcinomis, gerai?
2021-08-04T15:11:52+03:00
Oficialiame Pfizer puslapyje parasyta: kad FDA dar neotorizavo sios vakcinos, ir nera licenzijos isduoda. Yra tik suteikta teise naudoji ja extra atveju, kuris yra apibreztas Section 564(b)(1) of the FD&C Act . Nesuprantu, koks dabar yra extra atavejis? Mirsta , kas antras uzsikretes zmogus? "The Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine has not been approved or licensed by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) to prevent Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) for use in individuals 12 years of age and older. The emergency use of this product is only authorized for the duration of the declaration that circumstances exist justifying the authorization of emergency use of the medical product under Section 564(b)(1) of the FD&C Act unless the declaration is terminated or authorization revoked sooner." https://www.pfizer.com/science/coronavirus/vaccine/rapid-progress
2021-08-04T15:22:59+03:00
Nu pas mus yra įvesta nepaprastoji padėtis (state of emergency, jei jau taip patinka labiau), kuri liko galioti pasibaigus karantinui. Tai tiesą sakant kaip parašyta (nors ir cituojate JAV dokumentą), taip ir naudojame skiepą, pažodžiui
2021-08-04T15:40:40+03:00
taip, išduota teisė naudoti, nes FDA tyrimai rodė ir toliau rodo Pfizer vakcinos efektyvumą apsaugant nuo užsikrėtimo ir mirties. Buvo krūva vakcinų, kurios tokios teisės negavo. O šiaip vaistų tyrimai senajame pasaulyje iki kovido vykdavo dešimtmečiais, kad tik sutaupyti kelias gyvybes ir sumažinmti nepageidaujamų reakcijų. Kai nuo kovido per metus mirė 4 mln. žmonių, senos procedūros nebeteko prasmės. Turite dėl to kokių problemų?
2021-08-04T15:44:40+03:00
Ponas Maurai , pasiskaitykite dar karta is Pfizer oficialaus puslapio, tekste paryskintame aiskiai pasakyta COVID-19 vaccine has not been approved or licensed: "The Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine has not been approved or licensed by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) "
https://www.pfizer.com/science/coronavirus/vaccine-efforts
2021-08-04T16:49:59+03:00
Nesiginčykite su Mauru, jis yra visų galų ekspertas. Jis taip mano.
2021-08-04T17:08:16+03:00
Biurokratinis planktonas tas...
2021-08-04T17:40:58+03:00
ačiū, skaityti mane mokė dar mokykloje, o jus? Būtent, "but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) to prevent Coronavirus Disease 2019 (COVID-19)". Turite dėl to problemų?
2021-08-04T19:29:36+03:00
Taip, turime problemų. Normalu, kad neišbandytą vakciną (kurios bandymai oficialiai baigiasi 2023 m. spalį) leidžia leistis visiems bijantiems Covido, bet nenormalu, kad ja priverstinai skiepijami ir nenorintys dalyvauti medicininiame eksperimente. Ką nors girdėjote apie kūno neliečiamumą?
2021-08-04T20:56:53+03:00
jei jus kas nors priverstinai skiepija, skambinkite 112 ir kuo greičiau ;-) o jei turite problemų su tuo, su kuo didžioji dalis amerikiečių, britų, žydų ir europiečių pasitikintys mokslo tyrimais problemų neturi, tai linkiu skirti laiką išsilavinimo spragų lopymui.
2021-08-04T21:27:00+03:00
Jie bijo skiepo, nes negalima (ar nerekomenduojama?) alkoholio vartoti kelias dienas. Neduok dieve išsiblaivys
2021-08-05T07:52:30+03:00
Jūs pats sau prieštaraujate, moksliniai tyrimai baigsis 2023.
2021-08-05T11:01:03+03:00
Per metus pasaulyje mirė tiek, kiek per metus pirmo pasaulinio karo. Tai gal ir pasauliniai karai nebuvo nieko baisaus anot tavęs?
2021-08-05T11:32:38+03:00
O mire kokios amžiaus grupės? Juk 98% mirčių ir hospitalizacijų yra 40+ amžiaus grupėj. Iki 25 m. statistiškai išvis mircčių ir hospitalizacijų mažiau, nei nuo gripo. Tai kodėl dabar tiem žmonėm taip suvaržomos teisėa ir iš jų tyčiojamasi ? Normalu, kad jaunas nenori skiepytis ekperimentine vakcina, nes jam riziku jokiu nera susirgus covid.
2021-08-05T12:46:11+03:00
Tu gal pažiūrėk kiek per metus gimė daugiau pasaulyje, negu mirė ... ogi per metus gimsta 80 milijonų žmonių daugiau, negu miršta.
2021-08-05T13:13:45+03:00
tipo, 4 mln. mirusių neverta dėmesio smulkmena, nes Afrikoj daug gimsta?
2021-08-04T16:04:12+03:00
simtai tukstanciu sveiku...
2021-08-04T19:29:56+03:00
Išeina, kad taip.
2021-08-04T16:04:18+03:00
Nu pagaliau, greitai antivakserius pažinsime gatvėje iš nekirptos šukuosenos, bei nervingo rūkimo prie prekybos centro durų , pro kurias jam praeit nevalia. Taip pat iš raudonos ir paburkusios nosies, nuo kassavaitinio testavimosi pagaliuku. :-)
2021-08-04T17:06:46+03:00
tai kad jokie ne antivakseriai, neklijuok etikečių ko nežinai. Dauguma normalias ir aukštesnes pajamas gaunantys mąstantys ir sveikata besirūpinantys žmonės. Gal labiau rūkantys, nusigėrę ar visko bijantys aklai skiepijasi eksperimentinėm vakcinom. Stiprint imunitetą ir viskas bus gerai, reikia tik pakilt nuo sofkutės, nustot alų gert ir gasdinimų klausyt. Žmogus apdovanotas tobulu kūnų ir gerų imunitetu tik reikia tinkamai prižiūrėti.
2021-08-04T22:05:28+03:00
kaip batka sakė, geriausiai apsaugo xakėjus ir degtinė. Na, miršta pas jį stabiliai po 10 per dieną čia oficialiai, matyt nesilaiko nurodymų. Dar galim neabejoti, buvo krūvos nelegalų numirėlių, nes apie excess mortality batka nustojo teikti duomenis 2020 vasarą, jau tuo metu varė 3 kartus daugiau nei pas mus.
2021-08-05T10:43:13+03:00
Kepeni, čia tu? :)
2021-08-05T11:01:57+03:00
Ai tai rūkantys, nusigėrę ir visko bijantys uždirba daugiau nei VDU dauguma? :D Nes būtent nesiskiepija pagrinde mažiau nei VDU uždirbantys. Ir kuo mažiau uždirba, tuo daugiau antivaxerių.
2021-08-04T16:37:46+03:00
Labai geras sprendimas, reikia baigti šią nesąmonę. Kokia gali būti pasirinkimo laisvė. 200 km/h niekam irgi neleidžiama važinėti ir viskas ok
2021-08-04T16:52:34+03:00
Gasdinimai ir bauginimai tik .Izraelyje dauguma paskiepyti,tačiau ir kaukės ir soc distancija ir trečias skiepas laukia.sakau ir sakysiu ,kad rudenį su skiepais ae be jų vistiek būsime karantine
2021-08-04T16:58:43+03:00
Kiek liko nepaskiepytų ir nepersirgusių? 10%-20% iš kur ta nauja epidemija? skiepai matyt kažkaip neveikia, tai patys pavojingiausi tampa, tie su naujais pasais. Tikslas prastumt dabar skiepus bet kokia kaina, ir vėliau vėl naujos dozės. Geras biznis su valdžios priedanga ir abejotinas rūpestingumas žmonių sveikata.
2021-08-05T10:04:43+03:00
Skaičius nukabinai "iš lempos"? Nė vienos skiepo dozės negavę kas antras Lietuvoje gyvenantis pilnametis asmuo. Vaikai iki 12 m. nė neskiepijami, o 12-17 m. paskiepytų vos saujelė. Tai va prašom ir yra, kam platinti.
2021-08-04T17:02:11+03:00
Kas ten sakė, kad Lietuva graži šalis, tik joje lietuvių per daug? Va aš pamiršau, bet mūsų valdžiažmogiai panašu kad ne - pasiskaitė ir nutarė vykdyti. Atlaisvins Lietuvą nuo lietuvių. Juo labiau, kad irakiečiai varo į Lietuvą būriais, visiems vietos neužteks.
2021-08-04T17:46:02+03:00
Visgi esmė ne restorane ar kirpykloje, o kitur - pagaliau nesiskiepijantiems atsirado aiški visų piliečių atsakomybė už neveikimą, kuris daug sėkmingiau platinamo viruso dėka virsta kaštais visiems mokesčių mokėtojams. "Vyriausybės pasitarime trečiadienį pritarta, kad nuo rugsėjo 13 dienos be galimybių paso planinė pagalba gydymo įstaigose nebūtų teikiama – tai negaliotų tik būtinajai pagalbai. Ministrų kabinetas sutiko, kad neskiepytiems ir susirgusiems koronavirusu žmonėms nebūtų mokamos ligos išmokos."
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/galimybiu-pasa-svarstoma-iteisinti-ir-patekimui-i-sveikatos-istaigas-56-1544788?copied
2021-08-04T19:31:27+03:00
Tai kad vakseriai lygiai taip pat nešioja virusą ir suserga. Kokią atsakomybę numatėt jiems, ponas teisėjau?
2021-08-04T20:10:54+03:00
Tai yra fažizmas,greit teks užsisiūt Dovydo žvaigždę,kaip žydai darė valdant naciams Vokietijoje,ir vaikšiot gatvėje šalia pėščiųjų tako
2021-08-04T20:58:51+03:00
tikimybė palyginus su nesiskiepijusiais daug kartų mažesnė, ir jie padarė viską ką galėjo, o jūs užsiimate atsikalbinėjimais.
2021-08-05T11:04:14+03:00
Lygiai taip pat, tik 24 kartus mažesnė tikimybė, kad skiepytas skiepytą užkrės, nei neskiepytas neskiepytą. Čia turbūt tas variantas, kai sakai kad tavo b**** 20 cm ilgio, kai iš tikrųjų vieno cm ir aiškini, kad tas pats.
2021-08-04T18:43:30+03:00
O kaip su besilaukianciom moterim ar zindanciom, moteris negales su vaikais pavalgyti?
2021-08-04T18:49:46+03:00
ne tik pavalgyti, bet ir kirpyklas, grožio salonus, sporto klubus nueiti. Skiepas, o jei nesutinkate tai apšauks antivakserių, nemastančiu žmogumi, nepasitikinčiu mokslu, vidutiniu ir žemesnių pajamų asmeniu, dar daug įvairiausių epitetų gali prikurti, kas ne su mumis tas prieš mus ir t.t. Žodžiu sveikiems žmonėms dedami apynasriai, iki kokio lygio nusigyventa. Kad tokie dalykai vyksta ir žmonės tyli, tai tiesiog gėdinga, taip sakant aš prieš, bet patylėsiu "silent majority". Na netylėkim žmonės taip tęstis negali !
2021-08-04T19:28:32+03:00
Koncervai visada mokejo...
2021-08-05T10:06:42+03:00
Nėščioms ir maitinančioms rekomenduojama skiepytis, nes vakcinacijos rizika yra mažesnė, nei susirgimo COVID-19. Tos, kurios nesiskiepija, tegu atsako už savo pasirinkimą, kaip ir visi kiti.
2021-08-05T10:07:43+03:00
Taip, kurie dar nepasiskiepijo, nors medikai jiems to daryti neuždraudė - nepasitiki mokslu.
2021-08-05T11:05:57+03:00
"Nepasitiki mokslu" tame ir yra bėda. Mokslu tikėti ar pasitikėti nereikia. Tikėti ar pasitikėti reikia religiniais objektais, mokslas tuo metu siūlo faktus ir įrodymus. Tik tie kurie per durnį tuos faktus ir įrodymus suprasti, pasirenka tikėti ruskyno skleidžiamu melu, kuriuo tik pasitikėti ir galima, nes faktų pateikti negali.
2021-08-05T13:45:18+03:00
matai, tie nesiskiepijantys neturi pakankamai resursų suvokti mokslo faktams ir įrodymams... jie net viruso nuo bakterijos neskiria (ir gydo virusinius susirgimus antibiotikais...)
2021-08-04T19:31:09+03:00
sveiku zmoniu, o...
2021-08-04T20:17:51+03:00
gal drauge userį laikas skirti laikmečius, kai buvo skurdas ir badas, nepriteklius. Niekam nerūpėjo sveikata, o ir supratimo nebuvo, tik išgyvenimas. Dabar yra visko, tik žmonėms reikia tesingos informacijos apie sveikatą ir sveikatinimasi, o ne laukinį kapitalizmą daryti iš žmonių sveikatos. Žmonės ne gyvuliai ir ne fermoj gyvena, kad juos reikia privalomai verst skiepyti eksperimentinėm vakcinom, kur ant sutikimo lapelio visos pasekmės surašytos. Kokie liekamieji reiškiniai ilgalaikiai, autoimuninės ligos, artritai ir t.t. Niekas atsakymo neduoda, bandyk savo kailiu jei tinka niekas ne prieš. Ebolą, paukščių gripas, kempinligę, delta, beta, gama, alfą, kuo dar bus gasdinami žmonės ?
2021-08-04T22:09:22+03:00
“ kur ant sutikimo lapelio visos pasekmės surašytos” - Lietuvoje nuo žaibo per metus miršta daugiau žmonių, nei nuo skiepų (bet kokių). Gal pirmiausia išsiblaivykit, kad jau propoguojat sveiką gyvenimo būdą
2021-08-05T11:06:39+03:00
1 miręs nuo skiepo yra baisiau nei 10 tūkst. mirusių nuo viruso.
2021-08-05T11:43:59+03:00
Petka ,kur tarnavo tavo diedas? NKVD ,ar KGB?
2021-08-05T13:45:40+03:00
Jūs rimtai????
2021-08-05T14:03:12+03:00
Abim-as yra kliedesių generatorius VŽ komentaruose,nekreipkit į jį dėmesio
2021-08-04T20:38:30+03:00
Geras sprendimas, pasižiūrėkime į skandinavijos šalis, vakarų Europą, ten pasiskiepinę jau 70%. Juk jie nėra idiotai, kad pasiskiepijo tokia didelė dalis visuomenės.
2021-08-04T21:49:33+03:00
Skiepijasi is bukumo. Kaip musu svedas , kad galetu nevarzomas nuvaziuoti vokietijon apsipirkti tabako ir alkoholio pigiau. Metai laiko svedijoje. Jokiu kaukiu ar apribojimu. Tik distancija tarp zmoniu. Susirgus izoluacija savaitei. Viskas
2021-08-04T21:03:57+03:00
Nieko stebėtino- landsberpadugnės...
2021-08-04T21:49:49+03:00
Sutinku
2021-08-04T21:50:05+03:00
Sutinku
2021-08-04T21:45:34+03:00
https://pace.coe.int/en/files/29004/html
Europos Tarybos parlamentinė asamblėja 2021 m. Sausio 27 d. priėmė svarbią rezoliuciją, kuria buvo uždrausta privaloma vakcinacija, skiepijimo pasai ir diskriminacija dėl vakcinos statuso.
Rezoliucija 2361/2021 draudžia valstybėms narėms padaryti privalomą vakcinaciją nuo korona viruso ir numato, kad skiepijimas negali būti naudojamas diskriminuoti tuos, kurie nėra paskiepyti. Taip pat būtina pateikti skaidrią informaciją apie vakcinų saugumą ir galimą šalutinį poveikį.
Asamblėja, be kita ko, ragina 47 valstybes nares ir Europos Sąjungą:
7.3.1 užtikrinti, kad piliečiai būtų informuoti, jog skiepytis nėra privaloma ir kad niekas nėra spaudžiamas politiškai, socialiai ar kitaip skiepytis, jei jie patys to nenori.
7.3.2 užtikrinti, kad niekas nebūtų diskriminuojamas dėl to, kad jis nebuvo paskiepytas, dėl galimo pavojaus sveikatai ar dėl to, kad nenori skiepytis.
7.5.2 skiepijimo pažymėjimus naudoti tik tam, kad būtų galima stebėti vakcinos veiksmingumą, galimą šalutinį poveikį ir nepageidaujamus reiškinius.
2021-08-04T21:56:00+03:00
Taiklus jusu komentaras. 7.1.5 punktas kalba, kad žalos sveikatai atlyginimo įstatymas turi buti priimtas , kas Lietuvoje nera padaryta Dar pridesiu is sio dokumento:
"7.1.5 put in place independent vaccine compensation programmes to ensure compensation for undue damage and harm resulting from vaccination;
7.3.1 ensure that citizens are informed that the vaccination is not mandatory and that no one is under political, social or other pressure to be vaccinated if they do not wish to do so;
7.3.2 ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;"
2021-08-04T21:58:58+03:00
taip, tokia rezoliucija yra https://pace.coe.int/en/files/29004/html. Ir visiškai pritariu - diskriminacijos neturi būti, ir nebus, nes galimybių pasą gausite testavimosi būdu, o tada visos gėrybės bus jums prieinamos taip pat kaip pasiskiepijusiems. Tiesiog už jūsų rizikingą pasirinkimą taip elgtis mokėsite pats-pati, o ne visi mokesčių mokėtojai.
2021-08-04T22:16:21+03:00
o kad paveikslas būtų ne toks vienpusiškas - ET rezoliucijos 7 punktas pirmiausia sako kad vakcinos yra puikus mokslo pasiekimas ir turi tapti vieša gėrybe, prieinama visiems vienodai ir nemokamai. "7. Scientists have done a remarkable job in record time. It is now for governments to act. The Assembly supports the vision of the Secretary-General of the United Nations that a Covid-19 vaccine must be a global public good. Immunisation must be available to everyone, everywhere."
2021-08-05T08:02:08+03:00
Dar kartą 7.3.1 paskaitykit ... no one is under political, social or other pressure to be vaccinated if they do not wish to do so. Tai kur čia nėra politinio, socialinio mobingo iš dabartinės valdžios?
2021-08-05T11:07:58+03:00
Em, kad kaip ir visiems vaistams - gydymas bus nemokamas, mokės ligos pašalpas ir t.t.
Iš kur ta nesąmonė, kad neva vakcinoms nuo COVID taikoma kita tvarka? Ai tiksliai, šioje temoje nieko neišmanote ir tikite mordoro melais skleidžiamais.
2021-08-05T11:58:19+03:00
kur čia mobingas? Kad SAM agituoja ir užpirkinėja skiepų reklamas? Tai jų darbas. O visi kas netiki mokslu ir nenori skiepytis, laisvi neklausyti. Tik norint apsaugoti kitus, pasiskiepijusius nuo jų keliamos grėsmės turės testuotis. Apie tai kad negalima spausti testuotis ten juk nieko neparašyta, ar ne?
2021-08-05T12:48:49+03:00
Tai tegul agituoja ir užpirkinėja toliau, niekas gi neprieštarauja. Tikėjimas mokslu kartais atsisuka kitu galu, istorija to moko, o žmogus pats renkasi pasidomėjęs visus už ir prieš. Jei nematot mobingo, vadinas ne ten žiūrit.
2021-08-05T13:19:27+03:00
generalizuoti nepadės, o žmogus renkasi, jo pasirinkimai, susiję su grėsme darantiems kitą pasirinkimą turi pasekmes. Nieko asmeniško, tiesiog man asmeniškai pernelyg daug pritempimų-nutylėjimų, manipuliacijų ir tiesiog melagienos anoj (jūsų) pusėj. Faktai vienodi, jei kas nors nori matyti tik tai ką nori, čia jau ribotumas. Nuomonės ar baimės gali būti skirtingos, bet neieškoti atsakymų atviru protu trukdo tik išsilavinimo stoka.
2021-08-04T22:44:01+03:00
Puiki žinia. Jei skiepytis nenori, sėdi sau namie ir biekur neina. Labai gerai.
2021-08-05T00:00:04+03:00
Aš už vakcinavimąsi, bet čia per žiauriai. Ar neužtektų GP tik Akropoliams, koncertams, tarptautinėms kelionėms, ir visiems viešo sektoriaus darbuotojams. Likę 10% gali sirgt ir mirt, jei jau taip labai nori.
2021-08-05T10:09:12+03:00
ne, neužtektų. Laikas nustoti žaisti medikų gyvybėmis. Nepasiskiepijai - tenkintis telefonine konsultacija.
2021-08-05T10:13:06+03:00
Bet juk medikai pasiskiepije nuo COVID, tad kokia gresme kyla ju gyvybems?
2021-08-05T11:05:57+03:00
Na taip, sveikatai visai nepavojinga nuolat dirbti su pilna apsaugų komplektacija, ir kasdien matyti uždūstančius neskiepytus. Nekenkia nei fizinei, nei psichinei sveikatai.
2021-08-05T12:00:48+03:00
Jie kasdien mato mirstancius pacientus del ivairiausiu priezasciu, tokia ta profesija. Jau studiju metu pirmame ar antrame kurse vaiksto i morga, stebi skrodima. Lietuvoje kiekviena grazia diena mirsta apie 100 zmoniu.
2021-08-05T13:21:20+03:00
taip lengvai siunčiate 10% silpniau mąstančių bendrapiliečių į mirtį? tegu testuojasi, ar tegu atsisako dalies pramogų, bet gyvena.
2021-08-05T00:03:00+03:00
@angeles: Jei ką, jei duomenys staiga nepasikeis, tai FDA pilnai patvirtins vakciną jau rugsėjo mėnesį. Ką tada sakysi?
2021-08-05T11:35:02+03:00
Bet dabar nepatvirtinta, teisingai? Tai kodel jokios atsakomybes neprisiima uz salutinius poveikius valstybes? Kodel ta prievarta, mobingas naudojamas ?
2021-08-05T08:01:52+03:00
As labai tikiuosi, kad uz toki performance'a visuomene kaip teikian ir kam reikia ikres 2024m
2021-08-05T08:07:01+03:00
Tai visgi Samokslo Teorija tampa realybe ..?
2021-08-05T10:01:39+03:00
Tiksliau būtų pasakyti, kad Lietuvoje ruošiamasi įvesti nepasiskiepijusių diskriminaciją. Štuthofo vyr. gydytojas karste juokiasi. Jis patenkintas ir jaučiasi išteisintas.
2021-08-05T11:04:12+03:00
Skiepų nepanaudota - šimtai tūkstančių, tik imk ir skiepykis. Statistika aiškiai rodo - pagrindiniai susirgimai yra iš nepasiskiepijusių tarpo, nors procentas dabar apie 50% šalies paskiepyta. Tai reiškia - skiepai veikia (t.y., ženkliai sumažina susirgimo tikimybę), pasiteisinimo nėra - jei nusprendi nesiskiepyti, rizikuoji ne tik savimi, bet ir aplinkiniais (nes visi žinome, jog skiepas 100% neapsaugo), tada būk pasiryžęs prisiimti atsakomybę ir pasėkmes. Labai šlykštus modernus požiūris, "aš LAISVAS daryti, ką noriu, be jokių pasėkmių".
2021-08-05T11:33:32+03:00
Parodyk man ta statistika, kad dabar dauguma susirgimu pas nepasiskiepytus.
2021-08-05T11:51:15+03:00
https://koronastop.lrv.lt/lt/statistika-lietuvoje --- Spausti "Vakcinavimas" (rausvame fone), tada aiškiai matysi 3 grafikus, pagal kuriuos pateikiama statistika nuo 2021-06-01, jog 82% susirgimų yra nustatyta nevakcinuotiems asmenims, o 10% nustatyta tik dalinai vakcinuotiems asmenims. Tame pačiame LRV puslapyje gali matyti, jog pilnai paskiepyta 45,5% populiacijos. Tai reiškia, jog 54,5% populiacijos yra atsakingi už 92% naujų susirgimų. Sėkmės bandant išvartyti savo sąmokslo teorijas.
2021-08-05T11:53:35+03:00
Kiti du grafikai:
Nevakcinuoti ar nepilnai vakcinuoti atsakingi už 95% hospitalizacijų bei 96% mirčių. Primenu - šiai dienai nevakcinuota 54,5% populiacijos.
2021-08-05T12:57:21+03:00
Tai čia nevakcinuotų reikalas, kad jie susirgs ar numirs, ko tu po velnių kišiesi į kitų sveikatos reikalus ? Tu juk vakcinuotas ir tau jau nebebaisu susirgt ir numirt ? Vat man baisu, kad tau leis visur be kaukių vaikščiot ir leis platint virusą mūsų mylima valdžia, kuri apsimeta, kad žino ką daro, tačiau viską keičia kas kelias savaites.
2021-08-05T13:31:30+03:00
Durniau tu, ar skaityti moki? Vakcina SUMAŽINA, BET NEPAŠALINA tikimybės sirgti. Kai daug idiotų ir mulkių kaip tu serga, prastėja medicinos paslaugos, susidaro eilės, atšaukiamos kitų žmonių planinės operacijos. Ar supranti, kretine, kodėl tai - man reikalas??
2021-08-05T13:47:09+03:00
man baisu, kad mano vėžio medikas neras laiku, nes tuo metu užsiims neskiepytųjų gaivinimu reanimacinėj.
2021-08-05T14:36:04+03:00
Eik matematikos mokintis :))) birzelio 1 d. Vakcinuotu buvo vos 20%. Tai logiska, kad daugiau serganciu nevakcinuotu, nes ju ir daugiau, imant duomenis nuo birzelio 1 d. :))) o jeigu imsi duomenis nuo 2020 m. taibisvis gausi 99% uzsikretimu nevakcinuotų :))))
2021-08-07T00:33:46+03:00
Tavo vėžininkas mirštančių negaivina. Apsišviesk
2021-08-05T11:57:54+03:00
Bravo, bravo vyriausybei. Seniai reikėjo griežtesnių žingsnių...
2021-08-05T12:53:29+03:00
Kažkodėl "vakseriai" sumanė aklai nebegirdėti naujausių tyrimų duomenimis, kad Covid-u kitus vienodai užkrečia ir užsikrečia tiek skiepyti, tiek neskiepyti žmonės. O kad neskiepytų numirs ar nenumirs, tai čia jų reikalas. Kodėl kryptingai kiršinama tauta ir neskiepyti apšaukiami blogais. Juk visi žino, kad rūkantieji ir daug geriantieji statistiškai gyvena trumpiau ir juos daugiau reikia gydyti, tai klausimas, kodėl alkoholis ir rūkalai neuždrausti ? Kodėl jie nemoka patys už gydymą ? Kodėl jiems neiveda kokio nors vaikų teisių paso ir t.t. ???
2021-08-05T13:00:24+03:00
ne vakseriai, o vaksifašiai (vakcinacijų fašistai)
2021-08-05T13:22:22+03:00
vienodai užkrečia - melagiena, gerbiamasis.
2021-08-05T13:33:27+03:00
kad naujausi duomenys rodo: "The new data shows that the delta infection resulted in similarly high SARS-CoV-2 viral loads in vaccinated and unvaccinated people" https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-07-30/delta-strain-spread-in-vaccinated-people-on-cape-cod-cdc-says
2021-08-05T13:43:02+03:00
tai kad Lietuvoje (kaip ir kitose valstybėse, beje) šiuo metu apie 90 proc. kovidinių lovų užimta nevakcinuotų piliečių. Tai kam infekcija pavojingesnė, manau, akivaizdžiai matyti.
2021-08-05T13:54:34+03:00
tai Mauras rašė apie užkrėtimo galimybę, o ne apie lovas. Čia bus įdomu pamatyti kaip visi su galimybių pasais visur bus be kaukių :). O apie lovas "kaip ir kitose valstybėse, beje" taip pat galima rasti visokių duomenų, pvz. "According to the report, 24 of those in serious condition are unvaccinated, while 37 are fully vaccinated.", bet aišku čia pagrinde vyresni https://www.timesofisrael.com/just-one-serious-covid-patient-in-israel-is-both-vaccinated-and-under-60-tv/
2021-08-05T14:33:45+03:00
Manipuliaciojos skaičiais. Abejose šaltiniuose nurodomi tik galutiniai skaičiai, bet nėra aišku kiek buvo pradinis, nuo kurio ir skaičiuojame tikimybes. "469 cases of Covid, primarily caused by delta, were recorded during the Barnstable outbreak and 74% of the cases occurred in fully vaccinated". O kiek iš viso ten žmonių ir koks vakcinuotų/nevakcinuotų santykis? Jei tame protrūkyje buvo 5% nevakcinuotų , o jie susigriebė 25% atvejų tai kas tada? Bet šito skaičiaus nėra. Todėl prieš naudodami bet kokius skaičius reiktų pagalvoti nuo ko juos skaičiuoti ir tada daryti išvadas.
2021-08-05T14:45:42+03:00
na čia kaip suprantu mintis tokia, kad greičiausiai vakcinuoti gali platinti taip pat kaip ir nevakcinuoti, nes imunitetas aktyvuojasi ne iš karto, pvz. "This has important implication for understanding the protection elicited by natural infection as well as vaccines and could potentially imply that while immunisation (either via natural infection or vaccination) protects against disease, it may allow for some level of viral replication and thus onward transmission." https://www.nature.com/articles/s41467-021-24622-7
2021-08-05T14:52:58+03:00
Tai, kad vakcinos neapsaugo 100% nėra jokia paslaptis, o su delta dar praščiau. Bet sprendimus priimti ir nereikia 100%: jei vakcina apsaugo 50% (su tiek praleidžia reguliatorika), tai to užtenka kad pandemija pasibaigtų, imant, kad dauguma (70%+) pasinaudos galimybe. Tai čia big picture. O kadangi pasiekti tą 70% sunkiau nei tikėtasi, dabar sprendimus priima pagal sunkias formas (hospitalizacijas), o čia skaičiai net ir delta atveju yra apie 90% sumažėjimas. Tai kol plano max nepadarome, bent planą minimum gal pasieksim, tai yra išsaugosim gyvybes. O nature tik sako ("understanding the protection elicited by natural infection as well as vaccines), kad dar daug mokslo reikia atlikti, nes virusologija buvo kažkur šešėlyje daug metų.
2021-08-05T14:58:36+03:00
Izraelyje Green Pass išduodamas vienodai vakcinuotiems ir persirgusiems https://corona.health.gov.il/en/directives/green-pass-info/ Taip kad "natural infection" kol kas pirmauja :) "Since May 1, 72 people who previously had COVID were infected again, accounting for 1 percent of confirmed new cases, while 3,000 who were vaccinated have been infected — 40% of confirmed new cases." https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/are-recovered-covid-patients-more-protected-than-the-vaccinated/
2021-08-05T15:39:59+03:00
Tai ir LT tas pats: "Galimybių pasą gali gauti pasiskiepiję, koronavirusu persirgę bei turintys neigiamą testo rezultatą žmonės". Nematau skirtumo tarp vakcinuoto ir persirgusio, nebent žinant kultūrinius LT ypatumus ir tai, kad diagnozuoti galima iš oro, svarbus saugliklis, kad sirgimo faktas turi būti patvirtintas objektyviai (PGR).
2021-08-05T15:42:25+03:00
tai kad gpasas.lt galioja neribotai vakcinuotiems ir tik 210 dienų persirgusiems: "Persirgus COVID-19 – 210 d. nuo teigiamo testo rezultato." :)
2021-08-05T16:27:48+03:00
taip, jų 700 žmonių tyrimas parodė, kad jei pasiskiepijęs užsikrečia delta, viruso jame pakanka, kad užkrėsti kitus. Bet tai nepaneigia fakto, kad nesiskiepiję statistiškai turi daug kartų didesnę tikimybę užsikrėsti, nei pasiskiepiję.
2021-08-05T16:29:55+03:00
tai kaip ir Cape cod tik patvirtina, kad su delta negalima juokauti - artimam kontakte net pasiskiepijusių dalis užsikrečia, esamos vakcinos pilnai neapsaugo.
2021-08-05T20:09:22+03:00
Paskaičius kometarus supranti, kad visuomenė stipriai suskaldyta. Man rodos, abiem pusėm truputi reiktų nuleist garą. Neturėtumėm viens kitam virst priešais.
2021-08-05T21:22:53+03:00
Nėra visuomenė stipriai suskaldyta,šiame portale aktyviai dirba brigada apmokamų trolių,kad iš šono susidarytų vaizdas,kad jų,kaip ir visuomenėj yra dauguma
2021-08-06T16:16:10+03:00
O mirti ne nuo coronos, bet nuo kitu ligu vis dar galima?
Ir sergant kitom mirtį sukeliančiom ligom as tikiuosi vis dar galima daugiau kaip 300 lovų?
2021-08-06T21:26:02+03:00
Tai tuomet gal galima bus eiti į parduotuvę be kaukės? Juk visi įėję turės galimybės pasus, niekas neužkrės ir neužsikrės, tai kam tos kaukės?
2021-08-07T00:27:24+03:00
Išjlausė maximos, išklausė čiliako, čia kiek 5 ar 10 interesantų (tikrai ne kasininkėss įspraustos į kampą teiraavosi) o kas išklausys 1000 000+ nenorinčių skiepytis? Kur jų atstovas. RUGPJŪČIO 10, KUDIRKOS AIKŠTĖJE. Parodykim kad mum rūpi. Kad mes ne pavieniai
2021-08-07T20:13:14+03:00
Nesvaikit nieks jusu noru nepildys čia nevaikų darželis nereike nieko stabdyti
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Viską sumetam ant verslo pečių tegul vartosi, valdžiai jau užkniso sprendimų ieškoti. Nepaskiepyti darbuotojai galės aptarnauti nepaskiepytus klientus. Tik matomai neoficiliai tai reikės daryti.
Galės baudos po 3000-6000€ už vieną darbuotoją susimokėti.
O koks kontroles...Būtent, kad privalės tikrinti (ir registruoti tą, manau). Ateis tikrintojai, ras nesutapimų - baudelė. :)
Suvoki, kokiu resurau reiks tikrint? Kas tikrins? Kam igaliojimai bus suteikti? Ir kaip tikrins? Zmogaus prasys dokumenta parodyt? O jei nerodys?
Tai po vieną žmogų prie durų, kokiame Akropolyje, kaip suprantu, bus privalu tikrinti prie pagrindinių įėjimų, tai dar efektyviau. Taip, prašys parodyti ir skenuos QR kodus, jei nerodys - nepaklius į parduotuvę.
Akropoliai ok. Jie turi resursu, gales pasizaist. O kaip kirpykleles? Muziejai? Pardotuveles? Sporto klubai?
Kirpyklėlėse ir muziejuose tiek daug lankytojų, kad nesugebės nuskanuoti tikrinant bilietus (į muziejų) ar atėjus apsikirpti? Sporto klubuose įėjimai su piršto antspaudu, tiesiog 1 kartą patikrins pasą administratorė ir “atblokuos” įėjimą. Gal išsiblaivykit vieną dieną ir nustokit panikuoti
Teks irgi po apsauginį nusisamdyti, matyt. Kirpyklose patys kirpėjai ptieš priimdami patikrinti galės, ten didelio srauto nėra.
Eikit, eikit. Nieks tu taisykliu nesilakys, nes maziems bus sunku igyvendint, o ir kontrole uztikrint neimanoma. Ta darys nebent PC.
Smulkiems dar lengviau. Srautas žmonių nėra šimtai ar tūkstančiai per valandą. Per valandą į kirpyklą patikrinti 6 žmones problemų nėra. Nedaryk bėdų, kur jų nėra. Sporto klubai gali vieną kartą patikrinti ir įvesti duomenis į kortelę, kad pasiskiepiję ir iki kada galioja.
Dar karta kartoju - pinigai nekvepia. Dauguma tikrai neisvarys kliento, kuris atnesa pinigus. Tas jau buvo. Dauguma baruose nereikalavo jokio galimybiu paso.
Super, kad nesiimsit “to sudpasio”, bus smagu žinoti, kad vienas iš VŽ trolių yra mazochistas ir negali laisvai naudotis man prienamomis paslaugomis. Malonu, kad sugebat pats save nubausti, tik prašysim neloti po to, kad jūsų teises kas nors riboja, nes pats/pati jas apribojote.
Šiaip jau tereikės isntitucijoms kelis kartus patikrinti, ar klientai su pasais, uždėti baudeles po 200 eurų ir parašyti Delfi apie tai. Garantuoju, kad staiga pinigai visiems pakvips. Tikiuosi, kad valdžia tokį šou suorganozuos.
Eik tik. Tu bent isivaizduoji kiek imoniu, baru, kirpyklu yra ant lietuvos? Kas ten eis tikrint? Pirma deleguot reikia kazkam tuos administracinius igaliojimus, priimt teises aktus, sukurt sistema. Visu antra.... nu kax jei ir ateis i kirpykla ir ? Zmogus sakys as pasiskiepyjes, bet to paso nerodys ir iseis. Ir ka ? Su policininkais vaikscios tie tikrintojai? O kaip sporto klube? Prie varteliu stoves ir klausines zmoniu ir prasys parodyt tuos galimybiu pasus ? :))))
Tai aišku, kad visų nesutikrins. Bet jei ateis pasiskiepijęs ir jo neprašys parodyt GP - jis gali viešint tokias vietas. O pagal tai ir patikrinimus gali daryt "tikslingai" tada. Be to nereikia visų tikrint. Patikrinai 10, iš jų 3 pažeidinėjo taisykles, išstatei baudas po 3-6k+ už pažeidimus, išviešinai garsiai žiniasklaidoj ir per laikraščius kaip "siaubūnai tikrina ir baisias baudas dalina" - net babytė Dvarčionyse žibutes pardavinėdama prie turgaus vartų pradės prašyt GP.
Super! Pritariu!!!
žmonės kalba, o ne loja.
Matosi, kad ponas/ponia AAA niekada smulkiam versle nedirbo. Ten dideli pinigai nevaikšto ir pvz 200 yra nemažai. Kai žinai, kad gali bet kada patikrinti ir kirs per kišenę, geriau apsidraudi ir paprašai to paso, jokių problemų. O dėl to, kas tikrins, tai tvarkų klausimas. Sėdi, tarkim, prie ežero su meškere, prieina dėdė, parodo pažymėjimą ir paprašo pateikti leidimą žvejybai. Ir ką, atsistosi ir nueisi? Pabandykit, bus linksma. Taip ir su galimybių pasu, tereikia įgaliojimų ir problema išspręsta. Aišku, AAA pasipiktins, kad jo/jos anarchsto laisvės ribojamos, bet ką darysi, kaip nors iškentėsim.
Patikek, aš versle dirbau, todel puikiai zinau, kaip igyvendinami projektai ir kaip uztikrinami tokiu projektu igyvendinimo mechanizmai ;))
1. Nereikia visų patikrinti. 2. Užtenka per miestą per 10 pereiti ir baudas numatyti nuo 3000€ už pirmą kartą. Nuo 6000€ už antrą kartą. 3. Svarbu, kad būtų skandalas, kokia bloga vyriausybė ir kaip dabar bankrotas gresia.
O kas jei abonimentas sumokėtas, sutartys jiem nepalankioos. Turės įleidinėt
Kodėlnebediskutuojate apie tai kad staiga vieni tapo medžiojami o kiti ne? To anksčiau nebuvo ir žmonės nieko nedarė kadd taip nutiktų
Nuostabu! Pagaliau! Galiausiai būti antivakseriu nebus nemokama. Pagaliau atsiras nepatogumai būt nepasiskiepijus. 100 proc. sveikintinas sprendimas. Nieks neverčia skiepytis - bet jei apsisprendei būt grėsme visuomenei, tai teks patirt išlaidų ir nepatogumų. Gal net naujo darbo ieškotis. Tiesiog ploju atsistojęs. O visiems antivakseriams kurie mane tuoj užsipuls: jūs tiesiog pakentėkit dar porą metų, juk pagal jus visi pasiskiepiję numirs per 2 metus. Tada galėsit sau ramiai gyvent be visų mūsų pro-vakserių ir galėsit sakyt "I told you so"!
Deja, antivakseriai visi neišmirs... Tik dalis.
Tu gal neišskirk LT piliečių į Vakserius ir Antivakserius. Istorijoje Vokietijoje jau buvo išskirta į žydus ir ne žydus, į Arijus ir Ne-Arijus, žinom kiek milijonų mirčių tai baigėsi. O viskas prasidėdavo labai po biški - kažkuriai visuomenės grupei pradėdavo taikyti apribojimus, o viskas baigėsi dujų kameromis ir žudančiais ir griaunančiais karais.
Tik jeigu galimybiu pasas bus elekroninis, kaip kortelė, kurią prilietus atsidaro durys arba is mobilaus irenginio per NFC.
Aha, kikeviena kirpykla dar vartelius isirengs su skaitytuvais prie prieigos prie RC :)))))
Gal išsiblaivyk tu pagaliau. Visiems smulkiems verslams bus sukurta mobili programelė (NEMOKAMA), kuri veiks kaip skaneris. Užteks turėti telefoną ir internetą (aišku, dabar pradek vemti, kad ne visi turi išmaniuosius telefonus ir interneto). Atėjo klientas, nuskenavai QR kodą ir per sekundę matai, gali aptarnauti ar negali.
Wow, ar nuskanuoti QR kodą, ar NFC tau skirtumas yra. Gal geriau tada sėdėk namie.
Kloune, o jei netikrins tu kodu, tai ka ? :)))
Kadangi su tuo virusu gyvensim ne vienus metus, tai tikiu, kad ilgainiui kas nors panašaus bus įvesta.
Na na, pažiūrėsime kaip bus nuskanuojami "dėdukai ir bobutės", kurie nei išmaniųjų telefonų neturi, nei apskritai supranta kas vyksta.
Kaip čia vyriausybė praleido jau naudotą ir labai efektyvią įdėją riboti automobilių kiekį aikštelėse??? Turi pasą - stataisi tose nurodytose ir apribotose vietose, neturi - čiuožk į laukynę, kur turgelis veikia. Būtų labai krūtai!
kaip matau toliau diskriminuojami persirgę ir turintys antikūnų. Ar Armonaitė čia tiesiog pamelavo? :) https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1458788/armonaite-pranese-nuo-rugpjucio-4-dienos-galimybiu-pasa-turetu-gauti-ir-atlikusieji-antikunu-testa
Tai kad rašo, kad persirgę gaus galimybių pasą. Berods net jei nesirgai, bet turi antikuniu, gauni GP, kuris galios berods 2 mėn.
o kokiu pagrindu pvz. profilaktiniam testavimui ir dar dabar galimybių pasui persirgusiems taikomas 210 dienų terminas, o vakcinuotiems nėra jokio termino? Kai jau moksliškai įrodyta, kad pvz. Janssen vakcina yra daug mažiau efektyvesnė už natūralų imunitetą. Key findings: Neutralizing antibody titers were consistently lower in individuals vaccinated with Ad26.COV2.S compared to natural infection, and vaccination with BNT162b2 or mRNA-1273. https://www.cdc.gov/library/covid19/07302021_covidupdate.html
Blogai skaitai. TIesiog persirgę turės antikūnių testą vis pasidaryti, pasitikrinti, kad imunitetas yra. Ne visiems persirgusiems jis susidaro iš viso. Kitiems susidaro labai labai stiprus ir po 6 mėnesių antikūnių kiekis viršija normas.
o vakcinuotiems visiems susidaro? :)
Abim-as yra apmokamas...99% susidaro.
"We found a strong association between prior SARS-CoV-2 infection and vaccination for SARS-CoV-2 with either BNT162b2 or mRNA-1273 and the reduced incidence of SARS-CoV-2 when compared to those naïve and unvaccinated to SARS-CoV-2. The was no difference in the incidence of SARS-CoV-2 between individuals who were vaccinated and individuals with prior SARS-CoV-2 infection. Combined with prior studies, our findings should provide increased confidence that those previously infected are at very low risk for repeat infection." https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.03.21259976v2
"...taip pat persirgusiems koronavirusu, kai tai patvirtinta PGR arba antigeno testu". Vasario mėnesį pasidariau antikūnių tyrimą, atsakymas buvo teigiamas, reiškia persirgau besimptomiškai ir turiu antikūnių. Birželį dar kartą pasitikrinau, antikūnių yra, aš vis dar atsparus virusui, skiepytis nėra reikalo. Bet mano antikūniai turbūt yra kažkuom prastesni už įgytus vakcinavimo būdu, ar persirgusių, kurie darėsi PGR testus, nes aš galimybių paso gauti negaliu. Tiesa, buvo žadėta, kad ši opcija atsiras rugpjūčio mėnesį, tačiau jau niekas apie tai jau nebekalba.
Tie testukai tik parodo ar turi antikuniu ar ne. Bet jie neparodo, ar turi pakankama antikuniu kieki, kad butum apsaugotas. Tam reik jau normaliai krauja imt. Pas pasiskiepijusius susidaro daugiau antikuniu, nei persirgus. O jei sirgai besimptomiu, tai ju visai mazai gali but. O jei dar ir seniai sirgai besimptomiu, tai ir "išsivėdėję" tie antikūniai bus. Skiepyjasi ir persirgę žmonės.
Key findings: Neutralizing antibody titers were consistently lower in individuals vaccinated with Ad26.COV2.S compared to natural infection, and vaccination with BNT162b2 or mRNA-1273. https://www.cdc.gov/library/covid19/07302021_covidupdate.html
Nebijok, jau nebėra greičiausiai tavo antikūnių. Kitas dalykas, taip, persirgimas mažiau apsaugo nuo mutacijų nei skiepas. Skiepas padeda pasigaminti antikūnių, kurie apima labai platų spektrą mutacijų. Persirgimas - tik artimiausias mutacijas.
visiškas melas: "Here, we show that most convalescent COVID-19 patients mount durable antibodies, B cells, and T cells specific for SARS-CoV-2 up to 250 days, and the kinetics of these responses provide an early indication for a favorable course ahead to achieve long-lived immunity", "Our findings show that most COVID-19 patients induce a wide-ranging immune defense against SARS-CoV-2 infection, encompassing antibodies and memory B cells recognizing both the RBD and other regions of the spike, broadly-specific and polyfunctional CD4+ T cells, and polyfunctional CD8+ T cells. The immune response to natural infection is likely to provide some degree of protective immunity even against SARS-CoV-2 variants because the CD4+ and CD8+ T cell epitopes will likely be conserved." https://www.cell.com/cell-reports-medicine/fulltext/S2666-3791(21)00203-2
O taip, "išsivėdėję" tie antikūniai bus. Much science. Very medicine.
Tai aš normalų kiekybinį testą dariausi, su kraujo ėmimu iš venos. Ir antikūnių kiekis pakankamas. Tik kaip aukščiau wwww komentare dėjo nuorodą į straipsnį, Armonaitei "užsimiršo" kas buvo žadėta padaryti.
O tai kas trukdo pasiskiepyti net ir kažkada persirgus? Ir gausit tą savo galimybių pasą, kokios bėdos?
Patikrinau, iš ties keista kad neduoda su kiekybiniu antikūniu testu.. Šiaip būtų protinga GP susieti su antikūnių kiekiu. Nesvarbu skiepytas, persirgęs ar besimptomis, jei turi nustatytą saugų antikūnių kiekį - gauni GP dviem mėnesiams. Trūksta man šito šiek tiek. O ir trečio skiepo tvarkos dar nėra. Pvz. mūsų medikai buvo skiepyti pagrinde sausio mėnesį, jau 6+ mėn. praėjo. Dar "hehe" mane čia sugėdino kad pasakiau "išsivedėję" antikūniai - sorry, bet šnekamojoj kalboj su random komentatoriais man tai pakankamai geras ir aiškiai situaciją paaiškinantis žodis :)
o tai kas trukdo persirgusius prilyginti vakcinuotiems? :)
"Apibrėžiama, kad jį gauti galės pasiskiepiję asmenys pagal pilną vakcinacijos programą, persirgę COVID-19, arba asmenys, turintys ne anksčiau nei prieš 48 valandas atliktą neigiamą galiojanti COVID-19 testą. Galimybių pasas galiotų ir vaikams iki 16 metų."
na tikėkimės, kad čia bus kažkas naujo, nes pvz. https://sam.lrv.lt/uploads/sam/documents/images/periodinio%20profilaktinio%20testavimo%20eiga%20(4)(1).png vis dar rašoma: Privalomo periodinio testavimo išimtys taikomos: COVID-19 liga persirgusiems (nuo teigiamo PGR tyrimo ar antigeno testo rezultato praėję mažiau 210 d.); gpasas.lt vis dar rašoma: Persirgus COVID-19 – 210 d. nuo teigiamo testo rezultato.
Aš kaip suprantu, čia pateikti tik pasiūlymai. Juos dar priimt turi. Tai ta vieša informacija ir neatnaujinta, nes dar realiai neaišku kaip iš tiesų bus.
natūralus imunitetas yra stipresnis.vakcina gaminama kažkuriems štamams.už tai ir turim situaciją.kad prie tokio pasiskiepijusių procento vėl kalbama apie karantinus.beje kur skaičiai susirgimų po skiepų?
Kodėl sakai, kad melas?
Išsiblaivyk, ir nebesvaik...
The immune response to natural infection is likely to provide some degree of protective immunity even against SARS-CoV-2 variants - esmė.
Absoliučiai nesigaudai. Konkrečiai Pfizer vakcina gamintą atsirinkus grandinę, kurios mutacijos reikštų, kad virusas tampa iš esmės inertiškas. Iš esmės vakcina, kuri turėtų išlikti efektyvi su bent 70% įmanomų teoriškai mutacijų, dengiant pavojingiausias galimas mutacijas. Imunitetas susidaro pagal labai specifinį, būtent, konkrečiam štamui grandinę.
cha cha, tai ir vakcinos lygiai taip pat "provide some degree against SARS-CoV-2 variants", ypač kokia nors Janssen :)
Limitations: Specimen number is small, so titer values should be interpreted with caution; unknown exactly how neutralizing antibody levels correlate with protection from infection.
Pagaliau Valstubė pradės remti smulkųjį verslą - Akropoliai praras daugiau nei 50% apyvartos :)
Akropoliai nieko nepraras, patikėk. Antivakseriai nėra akropolių klientai, jų pajamos neišneša ....
Em, ne? Suaugusių nepasiskiepiję apie 40%. Nepasiskiepijusių didžioji masė uždirba mažiau nei VDU. Taip kad praras max 20-30% apyvartos.
Uždirbu daugiau nei 4K €/mėn.ir nežadu skiepytis. Aplinkoje pasiskiepyjo tik tie kuriuos privertė - tai valstybės tarnautojai ir bijantis prarasti darbus o tai dauguma mažas pajamas gaunantis darbuotojai.
Sveikinu, galėsi paremt smulkiuosius kai niekur kitur neįleis :) Va aš pilnai pasiskiepijęs, o tu esi "skiepų eksperimento kontrolinė grupė". Pažiūrėsim kuriam geriau susiklostys :)
Gal ponas apklausas surengė ir turi jų rezultatus, kad teigiate, kad Akropoliai nepraras, nes antivakswriai neturi pajamų? O gal atvirkščiai yra?
O mano aplinkoj pasiskiepijo visi, išskyrus porą persirgusių.
pritariu.nesiskiepiję- nereiškia bėdžiai ar neišsilavinę.kiekvienas turi teisę rinktis. prarasti 20% apyvartos daug.
Kalba eina apie galimybių pasą. Ji galima gauti pasiskiepijus, persirgus, arba kas kart daryt mokamą testą. Gerai uždirbantis galės vos ne kasdien testuotis ir jam nebūtina skiepytis. Reiškia į Akropolius nepateks pašalpiniai (iš kurių ir taip naudos mažai), ar gaunantis minimumus (ties, kurie žino kaip valdyti šalį ir gali patarti SEBui į kokius fondus investuoti), nes jie neturi pinigų testams ir nesiskiepys. Bet vėl gi Akropoliams nuo jų jokio biznio ....
Nesuprantu kas negerai. Akropoliai tariamai praras, mažesnės pardos laimės. Win-Win. Mums gerai, jums gerai. Ar čia labai graudu dėl Akropolio prarastų apyvartų? Tačiau bendrai paėmus, nesiskiepija DAŽNIAUSIAI mažesnes pajamas gaunantys, ir mažiau išsimokslinę asmenys.
Čia darant prielaidą, kad pasiskiepiję ir pinigų trinsis tiek pat su nesiskiepijusiais ir stovės eilėje lauke, lyjant. Įtariu tada jie visai atsisakys smulkiųjų ir tada didžiųjų pajamos augs, smulkiųjų vis tiek kris :D
Tai kaip čia pavyko praslysti tarp mąstančių?
As esu pasiskiepijes pilnai - bet cia gerokai too much... su antivaxeriais reikia kitaip kovoti (reikalauti darbe?) bet ne ivedineti kinijos diktatura..
Iš esmės pritariu. Koncertų, Akropolių, lėktuvų bilietų, ir viešų/aptarnaujančių darboviečių pilnai užtektų.
kur matot diktatūrą? Diktatūra būtų, jei antivaxeriams būtų draudžiama iš namų išeiti. o čia net į parduotuves įleis, tik kad ne į visas.
Diktatūra būtų, jei kiekvieną prievartą suskiepytų. Dabar nenori būti saugūs ir saugoti visuomenės - nuo visuomenės izoliuojami kiek galima proto ribose. Būtų diktatūra, tokiems duris ir langus užkaltų bei signalizaciją uždėtų.
Reikėtų uždrausti apsipirkti visose maisto prekių parduotuvėse. Išmirtų tie nesiskiepiję ir nebetrukdytų pasiskiepijusiems. O dėl tų kirpyklų, tai bobutės ir diedukai kaime gali ir apaugę plaukais pagyventi - vis tiek nebe ilgai.
Neapykantos kurstymas?
Civilization, or "the...Siūlau nemokėti pensijų ir pašalpų nepaskiepytiems ir dar alkoholio neparduoti.
Kaip dar naujasis fašiste nesumąstei visus nesusimarmaliavusius suvaryt į spygliuota tvora apverta teritoriją?
matau daug diskusijų sukėlė tas pasas, tačiau jis yra nuostabus dalykas, nes pagaliau valstybė matyt to nenorėdama, tačiau spėju ženkliai parems smulkų prekybininkų verslą.
manai maxima tai leis? 1..2..3 pareina maximos lobistai iš atostogų.
Maximu irgi daug mazu... koki smulku? Eis i mazas maximas, IKIukus, mazas Rimi. nukentes nebent LIDL
Viskas, kas cia surasyta, greiciausiai ir bus igyvendinta. Apie ka Antivakseriai tauskejo pandemijos pradzioje, virsta realybe . Pasiskaitykit gpasas.It
Kam tie antivakseriai įdomūs? Jiems visuomenė ir kiti žmonės nerūpi, kodėl visuomenei jie turi rūpėti?
Sekantis naujųjų fašistų žingsnis - drausti neskiepytiems naudotis viešuojų transportu
Lėktuvais ir tarpmiestiniais būtinai. Nereikia kad virusą kažkur kitur nuvežtų, ar iš kažkur parsivežtų naują atmainą.
Tokius nusišnejėjus varyk komentuot į delfi ar 15min,kai žinomas faktas - virusus platina visi,tiek vakcinuoti ar ne vakcinuoti
Skirtumo ar platina 24x, ar 1x greičiu tau nėra. T.y. paskiepytam nuo paskiepyto užsikrėsti yra 24x mažesnė tikimybė, nei neskiepytam nuo neskiepyto, net nevertinant fakto, kad tas paskiepytas pirma turėtų pats užsikrėsti.
Vėl savo kliedesius platini?Eik į delfi ar 15min savo išmintį skleist,ten būsi populiarus,net laikų gausi
Manau metas eiti...Nagi nagi, laukiam nesulaukiam. Pirmyn. Visų šalių atsilupėliai vienykitės! Bus įdomus vaizdelis.
Burkitės į uždaras antivakserių sektas, kurkite bendruomenes miškuose ,kad piktadariai nepagautų ir nepračipuotų.
nekreipkit dėmesio į piktus komentarus, gi su eksperimentine vakcina susivakcinavo, kartais pašalinis efektas su protavimu susijęs :)
neskiepyti užima ligoninių lovas, atima iš pasiskiepijusų medikų laiką ir resursus.
Paracetamolis ar ibubrofenas kurį geri mažiau išbandytas nei bet kuris ES patvirtintas skiepas.
Paracetamolis naudojamas nuo 1950, nelyginkim su eksperimentinėmis vakcinomis, gerai?
Oficialiame Pfizer puslapyje parasyta: kad FDA dar neotorizavo sios vakcinos, ir nera licenzijos isduoda. Yra tik suteikta teise naudoji ja extra atveju, kuris yra apibreztas Section 564(b)(1) of the FD&C Act . Nesuprantu, koks dabar yra extra atavejis? Mirsta , kas antras uzsikretes zmogus? "The Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine has not been approved or licensed by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) to prevent Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) for use in individuals 12 years of age and older. The emergency use of this product is only authorized for the duration of the declaration that circumstances exist justifying the authorization of emergency use of the medical product under Section 564(b)(1) of the FD&C Act unless the declaration is terminated or authorization revoked sooner." https://www.pfizer.com/science/coronavirus/vaccine/rapid-progress
Nu pas mus yra įvesta nepaprastoji padėtis (state of emergency, jei jau taip patinka labiau), kuri liko galioti pasibaigus karantinui. Tai tiesą sakant kaip parašyta (nors ir cituojate JAV dokumentą), taip ir naudojame skiepą, pažodžiui
taip, išduota teisė naudoti, nes FDA tyrimai rodė ir toliau rodo Pfizer vakcinos efektyvumą apsaugant nuo užsikrėtimo ir mirties. Buvo krūva vakcinų, kurios tokios teisės negavo. O šiaip vaistų tyrimai senajame pasaulyje iki kovido vykdavo dešimtmečiais, kad tik sutaupyti kelias gyvybes ir sumažinmti nepageidaujamų reakcijų. Kai nuo kovido per metus mirė 4 mln. žmonių, senos procedūros nebeteko prasmės. Turite dėl to kokių problemų?
Ponas Maurai , pasiskaitykite dar karta is Pfizer oficialaus puslapio, tekste paryskintame aiskiai pasakyta COVID-19 vaccine has not been approved or licensed: "The Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine has not been approved or licensed by the U.S. Food and Drug Administration (FDA), but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) " https://www.pfizer.com/science/coronavirus/vaccine-efforts
Nesiginčykite su Mauru, jis yra visų galų ekspertas. Jis taip mano.
Biurokratinis planktonas tas...ačiū, skaityti mane mokė dar mokykloje, o jus? Būtent, "but has been authorized for emergency use by FDA under an Emergency Use Authorization (EUA) to prevent Coronavirus Disease 2019 (COVID-19)". Turite dėl to problemų?
Taip, turime problemų. Normalu, kad neišbandytą vakciną (kurios bandymai oficialiai baigiasi 2023 m. spalį) leidžia leistis visiems bijantiems Covido, bet nenormalu, kad ja priverstinai skiepijami ir nenorintys dalyvauti medicininiame eksperimente. Ką nors girdėjote apie kūno neliečiamumą?
jei jus kas nors priverstinai skiepija, skambinkite 112 ir kuo greičiau ;-) o jei turite problemų su tuo, su kuo didžioji dalis amerikiečių, britų, žydų ir europiečių pasitikintys mokslo tyrimais problemų neturi, tai linkiu skirti laiką išsilavinimo spragų lopymui.
Jie bijo skiepo, nes negalima (ar nerekomenduojama?) alkoholio vartoti kelias dienas. Neduok dieve išsiblaivys
Jūs pats sau prieštaraujate, moksliniai tyrimai baigsis 2023.
Per metus pasaulyje mirė tiek, kiek per metus pirmo pasaulinio karo. Tai gal ir pasauliniai karai nebuvo nieko baisaus anot tavęs?
O mire kokios amžiaus grupės? Juk 98% mirčių ir hospitalizacijų yra 40+ amžiaus grupėj. Iki 25 m. statistiškai išvis mircčių ir hospitalizacijų mažiau, nei nuo gripo. Tai kodėl dabar tiem žmonėm taip suvaržomos teisėa ir iš jų tyčiojamasi ? Normalu, kad jaunas nenori skiepytis ekperimentine vakcina, nes jam riziku jokiu nera susirgus covid.
Tu gal pažiūrėk kiek per metus gimė daugiau pasaulyje, negu mirė ... ogi per metus gimsta 80 milijonų žmonių daugiau, negu miršta.
tipo, 4 mln. mirusių neverta dėmesio smulkmena, nes Afrikoj daug gimsta?
simtai tukstanciu sveiku...Išeina, kad taip.
Nu pagaliau, greitai antivakserius pažinsime gatvėje iš nekirptos šukuosenos, bei nervingo rūkimo prie prekybos centro durų , pro kurias jam praeit nevalia. Taip pat iš raudonos ir paburkusios nosies, nuo kassavaitinio testavimosi pagaliuku. :-)
tai kad jokie ne antivakseriai, neklijuok etikečių ko nežinai. Dauguma normalias ir aukštesnes pajamas gaunantys mąstantys ir sveikata besirūpinantys žmonės. Gal labiau rūkantys, nusigėrę ar visko bijantys aklai skiepijasi eksperimentinėm vakcinom. Stiprint imunitetą ir viskas bus gerai, reikia tik pakilt nuo sofkutės, nustot alų gert ir gasdinimų klausyt. Žmogus apdovanotas tobulu kūnų ir gerų imunitetu tik reikia tinkamai prižiūrėti.
kaip batka sakė, geriausiai apsaugo xakėjus ir degtinė. Na, miršta pas jį stabiliai po 10 per dieną čia oficialiai, matyt nesilaiko nurodymų. Dar galim neabejoti, buvo krūvos nelegalų numirėlių, nes apie excess mortality batka nustojo teikti duomenis 2020 vasarą, jau tuo metu varė 3 kartus daugiau nei pas mus.
Kepeni, čia tu? :)
Ai tai rūkantys, nusigėrę ir visko bijantys uždirba daugiau nei VDU dauguma? :D Nes būtent nesiskiepija pagrinde mažiau nei VDU uždirbantys. Ir kuo mažiau uždirba, tuo daugiau antivaxerių.
Labai geras sprendimas, reikia baigti šią nesąmonę. Kokia gali būti pasirinkimo laisvė. 200 km/h niekam irgi neleidžiama važinėti ir viskas ok
Gasdinimai ir bauginimai tik .Izraelyje dauguma paskiepyti,tačiau ir kaukės ir soc distancija ir trečias skiepas laukia.sakau ir sakysiu ,kad rudenį su skiepais ae be jų vistiek būsime karantine
Kiek liko nepaskiepytų ir nepersirgusių? 10%-20% iš kur ta nauja epidemija? skiepai matyt kažkaip neveikia, tai patys pavojingiausi tampa, tie su naujais pasais. Tikslas prastumt dabar skiepus bet kokia kaina, ir vėliau vėl naujos dozės. Geras biznis su valdžios priedanga ir abejotinas rūpestingumas žmonių sveikata.
Skaičius nukabinai "iš lempos"? Nė vienos skiepo dozės negavę kas antras Lietuvoje gyvenantis pilnametis asmuo. Vaikai iki 12 m. nė neskiepijami, o 12-17 m. paskiepytų vos saujelė. Tai va prašom ir yra, kam platinti.
Kas ten sakė, kad Lietuva graži šalis, tik joje lietuvių per daug? Va aš pamiršau, bet mūsų valdžiažmogiai panašu kad ne - pasiskaitė ir nutarė vykdyti. Atlaisvins Lietuvą nuo lietuvių. Juo labiau, kad irakiečiai varo į Lietuvą būriais, visiems vietos neužteks.
Visgi esmė ne restorane ar kirpykloje, o kitur - pagaliau nesiskiepijantiems atsirado aiški visų piliečių atsakomybė už neveikimą, kuris daug sėkmingiau platinamo viruso dėka virsta kaštais visiems mokesčių mokėtojams. "Vyriausybės pasitarime trečiadienį pritarta, kad nuo rugsėjo 13 dienos be galimybių paso planinė pagalba gydymo įstaigose nebūtų teikiama – tai negaliotų tik būtinajai pagalbai. Ministrų kabinetas sutiko, kad neskiepytiems ir susirgusiems koronavirusu žmonėms nebūtų mokamos ligos išmokos." Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/galimybiu-pasa-svarstoma-iteisinti-ir-patekimui-i-sveikatos-istaigas-56-1544788?copied
Tai kad vakseriai lygiai taip pat nešioja virusą ir suserga. Kokią atsakomybę numatėt jiems, ponas teisėjau?
Tai yra fažizmas,greit teks užsisiūt Dovydo žvaigždę,kaip žydai darė valdant naciams Vokietijoje,ir vaikšiot gatvėje šalia pėščiųjų tako
tikimybė palyginus su nesiskiepijusiais daug kartų mažesnė, ir jie padarė viską ką galėjo, o jūs užsiimate atsikalbinėjimais.
Lygiai taip pat, tik 24 kartus mažesnė tikimybė, kad skiepytas skiepytą užkrės, nei neskiepytas neskiepytą. Čia turbūt tas variantas, kai sakai kad tavo b**** 20 cm ilgio, kai iš tikrųjų vieno cm ir aiškini, kad tas pats.
O kaip su besilaukianciom moterim ar zindanciom, moteris negales su vaikais pavalgyti?
ne tik pavalgyti, bet ir kirpyklas, grožio salonus, sporto klubus nueiti. Skiepas, o jei nesutinkate tai apšauks antivakserių, nemastančiu žmogumi, nepasitikinčiu mokslu, vidutiniu ir žemesnių pajamų asmeniu, dar daug įvairiausių epitetų gali prikurti, kas ne su mumis tas prieš mus ir t.t. Žodžiu sveikiems žmonėms dedami apynasriai, iki kokio lygio nusigyventa. Kad tokie dalykai vyksta ir žmonės tyli, tai tiesiog gėdinga, taip sakant aš prieš, bet patylėsiu "silent majority". Na netylėkim žmonės taip tęstis negali !
Koncervai visada mokejo...Nėščioms ir maitinančioms rekomenduojama skiepytis, nes vakcinacijos rizika yra mažesnė, nei susirgimo COVID-19. Tos, kurios nesiskiepija, tegu atsako už savo pasirinkimą, kaip ir visi kiti.
Taip, kurie dar nepasiskiepijo, nors medikai jiems to daryti neuždraudė - nepasitiki mokslu.
"Nepasitiki mokslu" tame ir yra bėda. Mokslu tikėti ar pasitikėti nereikia. Tikėti ar pasitikėti reikia religiniais objektais, mokslas tuo metu siūlo faktus ir įrodymus. Tik tie kurie per durnį tuos faktus ir įrodymus suprasti, pasirenka tikėti ruskyno skleidžiamu melu, kuriuo tik pasitikėti ir galima, nes faktų pateikti negali.
matai, tie nesiskiepijantys neturi pakankamai resursų suvokti mokslo faktams ir įrodymams... jie net viruso nuo bakterijos neskiria (ir gydo virusinius susirgimus antibiotikais...)
sveiku zmoniu, o...gal drauge userį laikas skirti laikmečius, kai buvo skurdas ir badas, nepriteklius. Niekam nerūpėjo sveikata, o ir supratimo nebuvo, tik išgyvenimas. Dabar yra visko, tik žmonėms reikia tesingos informacijos apie sveikatą ir sveikatinimasi, o ne laukinį kapitalizmą daryti iš žmonių sveikatos. Žmonės ne gyvuliai ir ne fermoj gyvena, kad juos reikia privalomai verst skiepyti eksperimentinėm vakcinom, kur ant sutikimo lapelio visos pasekmės surašytos. Kokie liekamieji reiškiniai ilgalaikiai, autoimuninės ligos, artritai ir t.t. Niekas atsakymo neduoda, bandyk savo kailiu jei tinka niekas ne prieš. Ebolą, paukščių gripas, kempinligę, delta, beta, gama, alfą, kuo dar bus gasdinami žmonės ?
“ kur ant sutikimo lapelio visos pasekmės surašytos” - Lietuvoje nuo žaibo per metus miršta daugiau žmonių, nei nuo skiepų (bet kokių). Gal pirmiausia išsiblaivykit, kad jau propoguojat sveiką gyvenimo būdą
1 miręs nuo skiepo yra baisiau nei 10 tūkst. mirusių nuo viruso.
Petka ,kur tarnavo tavo diedas? NKVD ,ar KGB?
Jūs rimtai????
Abim-as yra kliedesių generatorius VŽ komentaruose,nekreipkit į jį dėmesio
Geras sprendimas, pasižiūrėkime į skandinavijos šalis, vakarų Europą, ten pasiskiepinę jau 70%. Juk jie nėra idiotai, kad pasiskiepijo tokia didelė dalis visuomenės.
Skiepijasi is bukumo. Kaip musu svedas , kad galetu nevarzomas nuvaziuoti vokietijon apsipirkti tabako ir alkoholio pigiau. Metai laiko svedijoje. Jokiu kaukiu ar apribojimu. Tik distancija tarp zmoniu. Susirgus izoluacija savaitei. Viskas
Nieko stebėtino- landsberpadugnės...SutinkuSutinkuhttps://pace.coe.int/en/files/29004/html Europos Tarybos parlamentinė asamblėja 2021 m. Sausio 27 d. priėmė svarbią rezoliuciją, kuria buvo uždrausta privaloma vakcinacija, skiepijimo pasai ir diskriminacija dėl vakcinos statuso. Rezoliucija 2361/2021 draudžia valstybėms narėms padaryti privalomą vakcinaciją nuo korona viruso ir numato, kad skiepijimas negali būti naudojamas diskriminuoti tuos, kurie nėra paskiepyti. Taip pat būtina pateikti skaidrią informaciją apie vakcinų saugumą ir galimą šalutinį poveikį. Asamblėja, be kita ko, ragina 47 valstybes nares ir Europos Sąjungą: 7.3.1 užtikrinti, kad piliečiai būtų informuoti, jog skiepytis nėra privaloma ir kad niekas nėra spaudžiamas politiškai, socialiai ar kitaip skiepytis, jei jie patys to nenori. 7.3.2 užtikrinti, kad niekas nebūtų diskriminuojamas dėl to, kad jis nebuvo paskiepytas, dėl galimo pavojaus sveikatai ar dėl to, kad nenori skiepytis. 7.5.2 skiepijimo pažymėjimus naudoti tik tam, kad būtų galima stebėti vakcinos veiksmingumą, galimą šalutinį poveikį ir nepageidaujamus reiškinius.
Taiklus jusu komentaras. 7.1.5 punktas kalba, kad žalos sveikatai atlyginimo įstatymas turi buti priimtas , kas Lietuvoje nera padaryta Dar pridesiu is sio dokumento: "7.1.5 put in place independent vaccine compensation programmes to ensure compensation for undue damage and harm resulting from vaccination; 7.3.1 ensure that citizens are informed that the vaccination is not mandatory and that no one is under political, social or other pressure to be vaccinated if they do not wish to do so; 7.3.2 ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;"
taip, tokia rezoliucija yra https://pace.coe.int/en/files/29004/html. Ir visiškai pritariu - diskriminacijos neturi būti, ir nebus, nes galimybių pasą gausite testavimosi būdu, o tada visos gėrybės bus jums prieinamos taip pat kaip pasiskiepijusiems. Tiesiog už jūsų rizikingą pasirinkimą taip elgtis mokėsite pats-pati, o ne visi mokesčių mokėtojai.
o kad paveikslas būtų ne toks vienpusiškas - ET rezoliucijos 7 punktas pirmiausia sako kad vakcinos yra puikus mokslo pasiekimas ir turi tapti vieša gėrybe, prieinama visiems vienodai ir nemokamai. "7. Scientists have done a remarkable job in record time. It is now for governments to act. The Assembly supports the vision of the Secretary-General of the United Nations that a Covid-19 vaccine must be a global public good. Immunisation must be available to everyone, everywhere."
Dar kartą 7.3.1 paskaitykit ... no one is under political, social or other pressure to be vaccinated if they do not wish to do so. Tai kur čia nėra politinio, socialinio mobingo iš dabartinės valdžios?
Em, kad kaip ir visiems vaistams - gydymas bus nemokamas, mokės ligos pašalpas ir t.t. Iš kur ta nesąmonė, kad neva vakcinoms nuo COVID taikoma kita tvarka? Ai tiksliai, šioje temoje nieko neišmanote ir tikite mordoro melais skleidžiamais.
kur čia mobingas? Kad SAM agituoja ir užpirkinėja skiepų reklamas? Tai jų darbas. O visi kas netiki mokslu ir nenori skiepytis, laisvi neklausyti. Tik norint apsaugoti kitus, pasiskiepijusius nuo jų keliamos grėsmės turės testuotis. Apie tai kad negalima spausti testuotis ten juk nieko neparašyta, ar ne?
Tai tegul agituoja ir užpirkinėja toliau, niekas gi neprieštarauja. Tikėjimas mokslu kartais atsisuka kitu galu, istorija to moko, o žmogus pats renkasi pasidomėjęs visus už ir prieš. Jei nematot mobingo, vadinas ne ten žiūrit.
generalizuoti nepadės, o žmogus renkasi, jo pasirinkimai, susiję su grėsme darantiems kitą pasirinkimą turi pasekmes. Nieko asmeniško, tiesiog man asmeniškai pernelyg daug pritempimų-nutylėjimų, manipuliacijų ir tiesiog melagienos anoj (jūsų) pusėj. Faktai vienodi, jei kas nors nori matyti tik tai ką nori, čia jau ribotumas. Nuomonės ar baimės gali būti skirtingos, bet neieškoti atsakymų atviru protu trukdo tik išsilavinimo stoka.
Puiki žinia. Jei skiepytis nenori, sėdi sau namie ir biekur neina. Labai gerai.
Aš už vakcinavimąsi, bet čia per žiauriai. Ar neužtektų GP tik Akropoliams, koncertams, tarptautinėms kelionėms, ir visiems viešo sektoriaus darbuotojams. Likę 10% gali sirgt ir mirt, jei jau taip labai nori.
ne, neužtektų. Laikas nustoti žaisti medikų gyvybėmis. Nepasiskiepijai - tenkintis telefonine konsultacija.
Bet juk medikai pasiskiepije nuo COVID, tad kokia gresme kyla ju gyvybems?
Na taip, sveikatai visai nepavojinga nuolat dirbti su pilna apsaugų komplektacija, ir kasdien matyti uždūstančius neskiepytus. Nekenkia nei fizinei, nei psichinei sveikatai.
Jie kasdien mato mirstancius pacientus del ivairiausiu priezasciu, tokia ta profesija. Jau studiju metu pirmame ar antrame kurse vaiksto i morga, stebi skrodima. Lietuvoje kiekviena grazia diena mirsta apie 100 zmoniu.
taip lengvai siunčiate 10% silpniau mąstančių bendrapiliečių į mirtį? tegu testuojasi, ar tegu atsisako dalies pramogų, bet gyvena.
@angeles: Jei ką, jei duomenys staiga nepasikeis, tai FDA pilnai patvirtins vakciną jau rugsėjo mėnesį. Ką tada sakysi?
Bet dabar nepatvirtinta, teisingai? Tai kodel jokios atsakomybes neprisiima uz salutinius poveikius valstybes? Kodel ta prievarta, mobingas naudojamas ?
As labai tikiuosi, kad uz toki performance'a visuomene kaip teikian ir kam reikia ikres 2024m
Tai visgi Samokslo Teorija tampa realybe ..?
Tiksliau būtų pasakyti, kad Lietuvoje ruošiamasi įvesti nepasiskiepijusių diskriminaciją. Štuthofo vyr. gydytojas karste juokiasi. Jis patenkintas ir jaučiasi išteisintas.
Skiepų nepanaudota - šimtai tūkstančių, tik imk ir skiepykis. Statistika aiškiai rodo - pagrindiniai susirgimai yra iš nepasiskiepijusių tarpo, nors procentas dabar apie 50% šalies paskiepyta. Tai reiškia - skiepai veikia (t.y., ženkliai sumažina susirgimo tikimybę), pasiteisinimo nėra - jei nusprendi nesiskiepyti, rizikuoji ne tik savimi, bet ir aplinkiniais (nes visi žinome, jog skiepas 100% neapsaugo), tada būk pasiryžęs prisiimti atsakomybę ir pasėkmes. Labai šlykštus modernus požiūris, "aš LAISVAS daryti, ką noriu, be jokių pasėkmių".
Parodyk man ta statistika, kad dabar dauguma susirgimu pas nepasiskiepytus.
https://koronastop.lrv.lt/lt/statistika-lietuvoje --- Spausti "Vakcinavimas" (rausvame fone), tada aiškiai matysi 3 grafikus, pagal kuriuos pateikiama statistika nuo 2021-06-01, jog 82% susirgimų yra nustatyta nevakcinuotiems asmenims, o 10% nustatyta tik dalinai vakcinuotiems asmenims. Tame pačiame LRV puslapyje gali matyti, jog pilnai paskiepyta 45,5% populiacijos. Tai reiškia, jog 54,5% populiacijos yra atsakingi už 92% naujų susirgimų. Sėkmės bandant išvartyti savo sąmokslo teorijas.
Kiti du grafikai: Nevakcinuoti ar nepilnai vakcinuoti atsakingi už 95% hospitalizacijų bei 96% mirčių. Primenu - šiai dienai nevakcinuota 54,5% populiacijos.
Tai čia nevakcinuotų reikalas, kad jie susirgs ar numirs, ko tu po velnių kišiesi į kitų sveikatos reikalus ? Tu juk vakcinuotas ir tau jau nebebaisu susirgt ir numirt ? Vat man baisu, kad tau leis visur be kaukių vaikščiot ir leis platint virusą mūsų mylima valdžia, kuri apsimeta, kad žino ką daro, tačiau viską keičia kas kelias savaites.
Durniau tu, ar skaityti moki? Vakcina SUMAŽINA, BET NEPAŠALINA tikimybės sirgti. Kai daug idiotų ir mulkių kaip tu serga, prastėja medicinos paslaugos, susidaro eilės, atšaukiamos kitų žmonių planinės operacijos. Ar supranti, kretine, kodėl tai - man reikalas??
man baisu, kad mano vėžio medikas neras laiku, nes tuo metu užsiims neskiepytųjų gaivinimu reanimacinėj.
Eik matematikos mokintis :))) birzelio 1 d. Vakcinuotu buvo vos 20%. Tai logiska, kad daugiau serganciu nevakcinuotu, nes ju ir daugiau, imant duomenis nuo birzelio 1 d. :))) o jeigu imsi duomenis nuo 2020 m. taibisvis gausi 99% uzsikretimu nevakcinuotų :))))
Tavo vėžininkas mirštančių negaivina. Apsišviesk
Bravo, bravo vyriausybei. Seniai reikėjo griežtesnių žingsnių...
Kažkodėl "vakseriai" sumanė aklai nebegirdėti naujausių tyrimų duomenimis, kad Covid-u kitus vienodai užkrečia ir užsikrečia tiek skiepyti, tiek neskiepyti žmonės. O kad neskiepytų numirs ar nenumirs, tai čia jų reikalas. Kodėl kryptingai kiršinama tauta ir neskiepyti apšaukiami blogais. Juk visi žino, kad rūkantieji ir daug geriantieji statistiškai gyvena trumpiau ir juos daugiau reikia gydyti, tai klausimas, kodėl alkoholis ir rūkalai neuždrausti ? Kodėl jie nemoka patys už gydymą ? Kodėl jiems neiveda kokio nors vaikų teisių paso ir t.t. ???
ne vakseriai, o vaksifašiai (vakcinacijų fašistai)
vienodai užkrečia - melagiena, gerbiamasis.
kad naujausi duomenys rodo: "The new data shows that the delta infection resulted in similarly high SARS-CoV-2 viral loads in vaccinated and unvaccinated people" https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-07-30/delta-strain-spread-in-vaccinated-people-on-cape-cod-cdc-says
tai kad Lietuvoje (kaip ir kitose valstybėse, beje) šiuo metu apie 90 proc. kovidinių lovų užimta nevakcinuotų piliečių. Tai kam infekcija pavojingesnė, manau, akivaizdžiai matyti.
tai Mauras rašė apie užkrėtimo galimybę, o ne apie lovas. Čia bus įdomu pamatyti kaip visi su galimybių pasais visur bus be kaukių :). O apie lovas "kaip ir kitose valstybėse, beje" taip pat galima rasti visokių duomenų, pvz. "According to the report, 24 of those in serious condition are unvaccinated, while 37 are fully vaccinated.", bet aišku čia pagrinde vyresni https://www.timesofisrael.com/just-one-serious-covid-patient-in-israel-is-both-vaccinated-and-under-60-tv/
Manipuliaciojos skaičiais. Abejose šaltiniuose nurodomi tik galutiniai skaičiai, bet nėra aišku kiek buvo pradinis, nuo kurio ir skaičiuojame tikimybes. "469 cases of Covid, primarily caused by delta, were recorded during the Barnstable outbreak and 74% of the cases occurred in fully vaccinated". O kiek iš viso ten žmonių ir koks vakcinuotų/nevakcinuotų santykis? Jei tame protrūkyje buvo 5% nevakcinuotų , o jie susigriebė 25% atvejų tai kas tada? Bet šito skaičiaus nėra. Todėl prieš naudodami bet kokius skaičius reiktų pagalvoti nuo ko juos skaičiuoti ir tada daryti išvadas.
na čia kaip suprantu mintis tokia, kad greičiausiai vakcinuoti gali platinti taip pat kaip ir nevakcinuoti, nes imunitetas aktyvuojasi ne iš karto, pvz. "This has important implication for understanding the protection elicited by natural infection as well as vaccines and could potentially imply that while immunisation (either via natural infection or vaccination) protects against disease, it may allow for some level of viral replication and thus onward transmission." https://www.nature.com/articles/s41467-021-24622-7
Tai, kad vakcinos neapsaugo 100% nėra jokia paslaptis, o su delta dar praščiau. Bet sprendimus priimti ir nereikia 100%: jei vakcina apsaugo 50% (su tiek praleidžia reguliatorika), tai to užtenka kad pandemija pasibaigtų, imant, kad dauguma (70%+) pasinaudos galimybe. Tai čia big picture. O kadangi pasiekti tą 70% sunkiau nei tikėtasi, dabar sprendimus priima pagal sunkias formas (hospitalizacijas), o čia skaičiai net ir delta atveju yra apie 90% sumažėjimas. Tai kol plano max nepadarome, bent planą minimum gal pasieksim, tai yra išsaugosim gyvybes. O nature tik sako ("understanding the protection elicited by natural infection as well as vaccines), kad dar daug mokslo reikia atlikti, nes virusologija buvo kažkur šešėlyje daug metų.
Izraelyje Green Pass išduodamas vienodai vakcinuotiems ir persirgusiems https://corona.health.gov.il/en/directives/green-pass-info/ Taip kad "natural infection" kol kas pirmauja :) "Since May 1, 72 people who previously had COVID were infected again, accounting for 1 percent of confirmed new cases, while 3,000 who were vaccinated have been infected — 40% of confirmed new cases." https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/are-recovered-covid-patients-more-protected-than-the-vaccinated/
Tai ir LT tas pats: "Galimybių pasą gali gauti pasiskiepiję, koronavirusu persirgę bei turintys neigiamą testo rezultatą žmonės". Nematau skirtumo tarp vakcinuoto ir persirgusio, nebent žinant kultūrinius LT ypatumus ir tai, kad diagnozuoti galima iš oro, svarbus saugliklis, kad sirgimo faktas turi būti patvirtintas objektyviai (PGR).
tai kad gpasas.lt galioja neribotai vakcinuotiems ir tik 210 dienų persirgusiems: "Persirgus COVID-19 – 210 d. nuo teigiamo testo rezultato." :)
taip, jų 700 žmonių tyrimas parodė, kad jei pasiskiepijęs užsikrečia delta, viruso jame pakanka, kad užkrėsti kitus. Bet tai nepaneigia fakto, kad nesiskiepiję statistiškai turi daug kartų didesnę tikimybę užsikrėsti, nei pasiskiepiję.
tai kaip ir Cape cod tik patvirtina, kad su delta negalima juokauti - artimam kontakte net pasiskiepijusių dalis užsikrečia, esamos vakcinos pilnai neapsaugo.
Paskaičius kometarus supranti, kad visuomenė stipriai suskaldyta. Man rodos, abiem pusėm truputi reiktų nuleist garą. Neturėtumėm viens kitam virst priešais.
Nėra visuomenė stipriai suskaldyta,šiame portale aktyviai dirba brigada apmokamų trolių,kad iš šono susidarytų vaizdas,kad jų,kaip ir visuomenėj yra dauguma
O mirti ne nuo coronos, bet nuo kitu ligu vis dar galima? Ir sergant kitom mirtį sukeliančiom ligom as tikiuosi vis dar galima daugiau kaip 300 lovų?
Tai tuomet gal galima bus eiti į parduotuvę be kaukės? Juk visi įėję turės galimybės pasus, niekas neužkrės ir neužsikrės, tai kam tos kaukės?
Išjlausė maximos, išklausė čiliako, čia kiek 5 ar 10 interesantų (tikrai ne kasininkėss įspraustos į kampą teiraavosi) o kas išklausys 1000 000+ nenorinčių skiepytis? Kur jų atstovas. RUGPJŪČIO 10, KUDIRKOS AIKŠTĖJE. Parodykim kad mum rūpi. Kad mes ne pavieniai
Nesvaikit nieks jusu noru nepildys čia nevaikų darželis nereike nieko stabdyti