2020-09-29 15:42

„Lietuvos geležinkeliai“ siekia vežioti puspriekabes tarp Vilniaus ir Klaipėdos 

Pirmoji Lietuvoje traukiniu pervežta puspriekabė. Susisiekimo ministerijos nuotr.
Pirmoji Lietuvoje traukiniu pervežta puspriekabė. Susisiekimo ministerijos nuotr.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ praėjusią savaitę į Vilniaus intermodalinį terminalą (VIT) atvežė pirmąją vilkiko puspriekabę iš Klaipėdos jūrų uosto.

Bandomojo vežimo metu iš Danijos keltu atgabenta puspriekabė Centriniame krovos terminale (CKT) buvo pakrauta ant specialios „LTG Cargo“ traukinio platformos ir išgabenta į VIT. Vilniuje į puspriekabę buvo pakrautas krovinys ir ji išgabenta atgal į Klaipėdos jūrų uostą.

„Atlikdami technologinius bandymus siekiame kuo geriau pasiruošti reguliariems puspriekabių pervežimams. Šiemet sėkmingai pervežėme puspriekabes iš Vokietijos į Lietuvą, dabar atliekame bandymus ir Lietuvoje, o visoje krovinio logistikos grandinėje apjungiame geležinkelio ir jūros transportą. Tokiu būdu potencialiems klientams planuojame siūlyti jungtis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Europoje puspriekabių gabenimas traukiniais sparčiai vystosi ir populiarėja, o tokią tendenciją iš esmės lemia dvi priežastys: pirmiausiai, puspriekabių perkėlimas ant geležinkelio atlaisvina kelius ir didina eismo saugumą, antra – tai reikšmingai prisideda prie aplinkos tausojimo, nes į aplinką patenka gerokai mažiau anglies dvideginio“, – pranešime cituojamas Egidijus Lazauskas, „LTG Cargo“ generalinis direktorius.

Reguliarius puspriekabių vežimus „LTG Cargo“ planuoja pradėti dar šiemet, o klientams bus siūlomas susisiekimas ir su Skandinavijos šalių uostais – Kyliu, Karlshamu, Treleborgu.

Dabar magistrale Vilnius-Kaunas-Klaipėda per parą pravažiuoja apie 3.000 vilkikų su puspriekabėmis. Vienas „LTG Cargo“ traukinio sąstatas gali pervežti apie 40 puspriekabių.

52795
130817
52791