Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Būtų įdomu išgirsti, kaip sekasi su prieš keletą metų pradėtu projektu - sg dujomis varomo lokomotyvo kūrimas?
Kokie "Lietuvos geležinkeliai"?. Kas jie? Nauja UAB? Aš žinau tik LTG, kurie geležinkelius Lietuvoje valdo
AB "Lietuvos geležinkeliai" niekur nedingo.
www︆.︆LeeXi︆.︆net - puikus...Viskas labai smagu, tik: 1. Kiek laiko užtrunka perkrovimas ir tokia kelionė palyginus su važiavimu keliu? 2. Kadangi ruožas nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos neelektrifikuotas, kiek anglies dvideginio ir kito gėrio išmeta puspriekabes vežantys lokomotyvai?
Įdomu būtų sužinoti... spėju dėl 1., sutaupoma labiau ne laiku, o pinigais, nes nereikia vairuotojui mokėti, o dėl 2., įtarčiau, jog traukinys, vienai tonai krovinio nuvežti vieną km vis tiek mažiau CO2 išmeta nei vilkikas tempdamas tą krovinį. Bet čia aišku tik spėjimas.
priekaba tą pačią dieną išsikrovė Vilniuje, tada pasikrovė kitą krovinį ir grižo į KLP. CO2 mažiau ar daugiau lai mokslininkai spėlioja ir įrodinėja, bet visi A1 magistralės vairuotojai aplenkė 1 vilkiku mažiau ir keliai taip nesigadina. visa Europa Rail naudojasi ir čia pirma kręgždė LT vidaus keliuose. šaunuoliai