2022-06-02 08:45

„Clinic 212“: naujas kūrybos vadovas, šuolio metai ir išmoktos pamokos

Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jolanta Pupkevičienė, kūrybinės agentūros „Clinic 212“ direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agentūrų grupės „Clinic 212“ kūrybos ir strategijos vadovo pareigas pradeda eiti ilgametis reklamos kūrėjas ir dėstytojas Gabrielius Jucevičius. Bendra agentūrų grupės, jungiančios to paties pavadinimo kūrybinę agentūrą, taip pat „Great&Golden“ dizaino studiją ir „Enter“ skaitmeninio turinio agentūrą, apyvarta 2021 m. pasiekė bemaž 2 mln. Eur, tai beveik du kartus daugiau nei ankstesniais metais.

Mantas Velykis, pastaruosius dvejus metus ėjęs agentūrų grupės kūrybos ir strategijos vadovo pareigas, palieka įmonę ir sukauptas žinias ketina išnaudoti kitoje barikadų pusėje, t. y. ketina pasirinkti darbą kliento pusėje.

„Reklamos agentūrose dirbu jau daugiau nei 12 m., tad atėjo laikas pokyčiams“, – teigia jis.

52795
130817
52791