2018-08-28 03:01

Laukiniai Vakarai, arba Katės ir pelės žaidimai socialiniuose tinkluose

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nuomonės formuotojų rinkodara socialiniuose tinkluose klesti visame pasaulyje. Augant tokios komunikacijos mastams, šalys bando ieškoti priemonių griežčiau reglamentuoti įžymybių rinkodarą.

Pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba (Competition and Markets Authority, CMA) neseniai pradėjo tyrimą, ar socialinių tinklų žvaigždės tinkamai ir aiškiai pažymi turinį, už kurį gauna atlygį iš prekių ženklų, ar vartotojai nėra klaidinami žinutėmis, už kurias didieji nuomonės formuotojai gauna dešimtis tūkstančių svarų.

„The Guardian“ skelbia, kad CMA parašė laiškus mažiausiai dešimčiai įžymybių, kurios gali paveikti milijonų vartotojų pirkimo įpročius, ir paprašė atskleisti daugiau informacijos apie jų santykius su prekių ženklų atstovais.

52795
130817
52791