Laukiniai Vakarai, arba Katės ir pelės žaidimai socialiniuose tinkluose
Pavyzdžiui, Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba (Competition and Markets Authority, CMA) neseniai pradėjo tyrimą, ar socialinių tinklų žvaigždės tinkamai ir aiškiai pažymi turinį, už kurį gauna atlygį iš prekių ženklų, ar vartotojai nėra klaidinami žinutėmis, už kurias didieji nuomonės formuotojai gauna dešimtis tūkstančių svarų.
„The Guardian“ skelbia, kad CMA parašė laiškus mažiausiai dešimčiai įžymybių, kurios gali paveikti milijonų vartotojų pirkimo įpročius, ir paprašė atskleisti daugiau informacijos apie jų santykius su prekių ženklų atstovais.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai