2019-02-18 14:47

Pardavimų valanda bendrovėje „Lietuvos energijos tiekimas“: sėkmė užkoduota pardavėjo nuostatuose

Haroldas Nausėda, „Lietuvos energijos tiekimo“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Haroldas Nausėda, „Lietuvos energijos tiekimo“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad parduoti dujas verslo klientams, kai pagal klientų krepšelį užimi 98 proc. rinkos, neturėtų būti sudėtinga netgi miegant ant laurų. Pardavimų procesas trunka ištisus metus ir pardavimas įvyksta tik metų pabaigoje, tad šiuo metu bendrovės „Lietuvos energijos tiekimas“ pardavimų komandai prasideda atsakingiausias etapas – klausytis ir išgirsti klientus, kad kartu su dujomis galėtų pasiūlyti ir jų problemas šalinančius verslo sprendimus.

VŽ tęsia straipsnių ciklą „Valanda su pardavimų vadovu“ apie geriausius pardavimų rezultatus pasiekusių Lietuvos įmonių pardavimų strategijas, efektyvų pardavimo komandos darbo organizavimą, gerąją patirtį ir išmoktas pamokas. Įmonių atrankos šaltinis – VŽ sudaryti Lietuvos verslo lyderių reitingai: 2018 sektorių lyderiai.

Praėjusiais metais pagal 2017 m. pardavimo pajamas, pelningumą ir kitus finansinius rodiklius VŽ sudarytame sektorių lyderių reitinge UAB „Lietuvos dujų tiekimas“ (dabar – „Lietuvos energijos tiekimas“) užima pirmą vietą tarp energetikos įmonių.

52795
130817
52791