„Lietuvos draudimo“ patirtis: pardavimų strategija suveikia, kai atsiduria klientų lūpose

Publikuota: 2019-06-23
Raimundas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ privačių klientų departamento direktorius, valdybos narys. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raimundas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ privačių klientų departamento direktorius, valdybos narys. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
 

Nuoseklus pardavimų strategijos taikymas turi smelktis per visas sritis – atsispindėti naujų produktų kūrime ir net pardavėjų skatinimo sistemoje. O ar strategija yra nuosekli, nulemia ne kas kitas kaip klientai.

Raimondas Geleževičius, „Lietuvos draudimo“ privačių klientų departamento direktorius, video reportaže pasakoja apie nuoseklaus pardavimų strategijos laikymosi būtinumą.

„Tai ypač aktualu tuomet, kai rinkoje vyksta aštri konkurencija, ateina naujų žaidėjų. Tuomet žinojimas, ką tu turi padaryti ir kaip tai padaryti padeda laimėti konkurencinėje kovoje“, – sako jis. Anot jo, tai turi atsispindėti tiek naujų produktų kūrime ir pardavimuose, tiek pardavėjų paruošime, kad bendrovės siūlomos naudos ir vertės klientams būtų aiškiai perteikiamos.

Pasak pašnekovo, kai klientui draudimo sprendimą siūlo sistema (red. dirbtinis intelektas analizuodamas kliento duomenis), labai svarbu pardavėjams išaiškinti, kaip tai veikia, kad jie pasitikėtų aktuarais ir suformuotais pasiūlymais, kad tai siūlydamas klientui būtų tikras, jog atliepia net tą kliento poreikį, kuris gali atrodyti, kad net neegzistuoja.

„Nėra nieko blogiau kaip parduoti produktą pigiai neatsižvelgiant į realius kliento poreikius, kartu klientui tikintis, kad įmonė pagalvojo apie poreikius ir negalėjo nesąžiningai pasielgti. Ir mes šią strategiją – vertės klientui pardavimo – puoselėjame ilgus metus. Ir tai yra didžiulė kultūros dalis, patvirtinanti norą būti geresniam negu rinka“, – sako jis.

Vienas iš pavyzdžių, kai įmonėje nuo 2014 m. buvo pradėta taikyti vertės pasiūlymo strategija, sakanti, kad yra skirtumas, kur draustis, stebėjimas, kaip pardavėjai tai naudoja, buvo įtrauktas į metinį jų vertinimą. Kiekvienas pardavėjas žino, kad kiekvienam klientui turi išaiškinti, kad yra skirtumas, kur draustis, ir jeigu NPS tyrimas (angl. Net Promoter Score) parodys, kad to bus nesupratęs bent vienas klientas, pardavėjas negalės patekti į papildomo skatinimo programą „Profesionalų lyga“.

Plačiau apie „Lietuvos draudimo“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Lietuvos draudimas“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau