2019-06-12 23:08

Pardavimai: nė vienas klientas nenori jaustis kvailesnis už pardavėją

Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ vyriausioji konsultantė. Vladimiro Ivanovo (vŽ) nuotr.
Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ vyriausioji konsultantė. Vladimiro Ivanovo (vŽ) nuotr.
Aštrioje konkurencinėje kovoje parduoti ir uždirbti daugiau padeda papildomų verčių klientams kūrimas. Tačiau sukurti pridėtinę vertę prekei neužtenka, pardavėjui būtina gerai ją suprasti ir gebėti efektyviai pristatyti klientui.

Apie tai, kaip parduoti brangiau, savo patirtis VŽ straipsnių cikle „Pardavimų valanda“ yra pristačiusios Lietuvoje veikiančios įmonės „Circle K“, „Bitė Lietuva“, „Lietuvos draudimas“, „Švaros broliai“, „Lietuvos energijos tiekimas“ ir kt. Visas šias patirtis vienijantis veiksnys – vertės pasiūlymo klientui sukūrimas ir asmeninių pardavėjo nuostatų svarba.

Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ vyriausioji konsultantė, teigia, kad pardavėjai labai dažnai kaip pagrindinę problemą įvardija savo paslaugų ar prekių kainą – „klientai visada prašo nuolaidos“, „klientai neperka, nes per brangu“, „klientams tik kaina svarbu, kitur kainos mažesnės“ ir pan.

52795
130817
52791