Pardavimai: nė vienas klientas nenori jaustis kvailesnis už pardavėją
Apie tai, kaip parduoti brangiau, savo patirtis VŽ straipsnių cikle „Pardavimų valanda“ yra pristačiusios Lietuvoje veikiančios įmonės „Circle K“, „Bitė Lietuva“, „Lietuvos draudimas“, „Švaros broliai“, „Lietuvos energijos tiekimas“ ir kt. Visas šias patirtis vienijantis veiksnys – vertės pasiūlymo klientui sukūrimas ir asmeninių pardavėjo nuostatų svarba.
Jūratė Žalienė, „OVC Consulting“ vyriausioji konsultantė, teigia, kad pardavėjai labai dažnai kaip pagrindinę problemą įvardija savo paslaugų ar prekių kainą – „klientai visada prašo nuolaidos“, „klientai neperka, nes per brangu“, „klientams tik kaina svarbu, kitur kainos mažesnės“ ir pan.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai