VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2020-08-21 09:00

Nauji ir įkvepiantys patyrimai per įmonės renginį – misija įmanoma

Kitokios ekskursijos MO muziejuje.
Kitokios ekskursijos MO muziejuje.
Išskirtinė ekskursija, unikalus ir kitoks pojūčiams atgaivinti skirtas patyrimas muziejuje. Kinas, sujungtas su paroda. Galimybė naujai atrasti savo kolegas kartu analizuojant meno kūrinius. Tai naujos patirtys bei įkvėpimai, kuriuos MO muziejuje išbandė įvairios įmonės. Teisės, draudimo, IT paslaugų ir konsultacijų bendrovės – nepriklausomai nuo įmonės specifikos ir krypties – vis daugiau dėmesio skiria darbuotojų ir klientų patirtims.

Siekiant užtikrinti saugias darbuotojų patirtis, MO muziejus siūlo atskiras erdves lauke ar viduje, be kontaktų su muziejaus lankytojais. Visos patirtys ir užsiėmimai yra suderinti su Covid-19 saugumo rekomendacijomis.

Komandos formavimo uzsiemimai MO.

Specialūs patyrimai

Šių metų pavasaris padiktavo naujos realybės taisykles. MO muziejus ta proga sukūrė naują ir anksčiau neišbandytą patirtį muziejuje – „33 minutes patyrimo“. Tai saugi ir dabartines realijas atitinkanti patirtis, skirta pojūčiams atgaivinti.

Atsispiriant nuo vieno meno kūrinio, pasakojamos istorijos, įpinami skirtingi skoniai ir garsai. Įvairiapusė kūrinio interpretacija ir netikėtumas – ją lydinti skonio patirtis. Klausydami istorijos ir sekdami alternatyvaus gido taisyklėmis, patyrimo dalyviai išgirsta įvairias kūrinio interpretacijos versijas, sąsajas su istoriniais ir kultūriniais kontekstais.

Ir kino seansai

Legendinio kino teatro „Lietuva“ vietoje įsikūręs MO muziejus išlaiko ir kino tradicijas. Muziejus siūlo unikalų kinas + ekskursija formatą.

„Mūsų partneriai jau įprato, kad švenčių metu iš mūsų sulaukia maisto ne kūnui, o sielai – mūsų remiamos „Scanoramos“ filmų ir gyvo bendravimo. MO muziejus buvo tobula vieta visiems sumanymams išpildyti – ne tik kokybiškai rodyti kiną, bet ir gyvai pabendrauti įkvepiančioje aplinkoje“, – teigia Džiugas Šaulys, draudimo bendrovės „If“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Baltijos šalims.

Atrasti save ir kolegas naujai

Patirti ir atrasti naujai save muziejuje.

Vizualieji menai – puikus atspirties taškas kalbėti bet kokiomis temomis. Kartu tai ir būdas ne tik pažinti kolegas, bet ir atrasti naujai patį save – įsikvėpti, patirti, pajausti.

Meno kūrinių analizavimas kartu su kolegomis lavina vizualinę raišką ir tuo pačiu yra naujas būdas paįvairinti komandos formavimo susitikimus. Universalių tiesų nesiūlantys MO muziejaus užsiėmimai yra patrauklūs įvairioms tikslinėms auditorijoms. Juose dalyvauti nereikia išankstinio žinojimo, o ir dažnai kylantis klausimas „ar tai menas?“ yra labai laukiamas.

„Kartu su įmonėmis ieškome geriausio ir labiausiai joms tinkančio sprendimo. Užsiėmimai gali varijuoti nuo unikalios įmonei skirtos ekskursijos, pokalbio apie MO istorijas iki interaktyvaus žaidimo muziejuje“, – pasakoja Vaidas Zigmantas, MO muziejaus nuomos koordinatorius.

Renginiai vyksta ir atviroje MO terasoje.

Parodos tema „padiktuoja“ renginio temą

Muziejaus parodose analizuojamos temos tampa ir kasdiene tema, kartais nulemiančia įmonės vakarėlio stilių. Būtent taip atsitiko su milžiniško lankytojų susidomėjimo sulaukusia paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“. Ji savotiškai grąžino 90-uosius į madą.

„Savo įmonės renginiui, kurio tema buvo „Iš praeities į dabartį“, ieškojome netradicinės vietos. MO muziejaus erdvės ir jame vykusi paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR” puikiai atitiko mūsų renginio temą ir lūkesčius“, – teigia Ala Dybskaja, „Columbus Lietuva“ personalo vadovė Baltijos šalims.

Specialią ekskursiją po parodą savo darbuotojams siūlė ir rinkos tyrimų bendrovė „Kantar“. Lydimi gido, jie teigia daug plačiau ir įvairiau susipažinę su minėtu laikotarpiu, patyrę jį čia ir dabar.

„Darbuotojams patiko pati parodos idėja – laikmečio pristatymas per (pop)kultūros, meno ir medijų prizmes. Itin gražiai siejosi parodos gido pasakojimas su to meto laisvėjimo linija. Žmonėms, kurie yra amžininkai, įspūdį paliko objektų kompozicijos priartinimas prie autentiškų patirčių", – įspūdžiais dalijasi kampanijos „Kantar“ rinkos tyrimų vadovė Teodora Kuklytė.

Muziejaus erdves tinkamos ir dideliems renginiams.

Platesnis ir gilesnis patyrimas muziejuje

MO muziejus yra daugiau nei ekspozicinės salės. Specialūs užsiėmimai bei patyriminės ekskursijos – tai naujos ir kitokios galimybės pažinti meną, save bei kitus.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS

„Įmonės, pasirinkdamos MO muziejų, daug dėmesio skiria turiniui. Nori jo kokybiško, įkvepiančio, paliekančio įspūdį ir ilgalaikius prisiminimus. Jau ne vienas darytas tyrimas įrodo muziejų ir vizualiųjų menų teigiamą poveikį žmogaus emocinei ir netgi psichologinei sveikatai – lankymasis muziejuose mažina stresą, didina dėmesio koncentraciją, bet taip pat suteikia laimės. Būtent tai vertindamos įmonės renkasi dovanoti savo darbuotojams ar klientams patirtis MO“, – priduria V. Zigmantas.

Daugiau informacijos apie išskirtines patirtis bei užsiėmimus jūsų įmonei bei darbuotojams: mo.lt/nuoma

52795
130817
52791